bölüm 12

318 73 9
                                    

Virgin ve Kera okula vardıktan sonra arka bahçeye çıktılar ve su elementi habitatına doğru hareket etmeye başladılar.

Habitata vardıktan sonra Kera kurdu yere bıraktı ve " Allah kahretsin " dedi.

Virgin meraklı bir şekilde " ne oldu ?" Diye sordu.

Kera " kurdu aldık ama onun gelişmesi için enerji çekirdeklerine ihtiyacı var " dedi.

Virgin " ne olmuş satmıyorlarmı ?" Diye sordu.

Kera " satıyorlar ama çok pahalı " dedi.

Virgin yüzüğünden usta seviyesine kadar olan on tane çekirdek çıkardı ve Kera'ya uzattı .

Kera şaşkın bir şekilde enerji çekirdeklerine bakıyordu .

Kera " bunları nereden buldun ?" Diye sordu .

Virgin " bulmadım hepsini topladım " dedi.

Kera " nasıl ?" Diye sordum

Virgin " canavar öldürerek " dedi.

Kera " peki neden bana veriyorsun o kadar değerli çekirdekleri ?" Diye sordu.

Virgin " sana değer veriyorum o yüzden" diye cevap verdi.

Kera utanmış bir şekilde başını aşağı eğdi ve " teşekkür ederim " diyip çekirdekleri alarak yüzüğüne gönderdi ve kurdunun yanına gitti.

Kera kurtun yanına vardıktan sonra etrafına su elementi kullanıcıları toplandı ve kurdu sevmeye başladılar.

Su elementi kullanan bir kız kurdu severken " Kera nereden buldun bu tatlı şeyi  ?" Diye sordu.

Kera Virgin'e kaçamak bakış attı ve " Virgin aldı " dedi.

Kızlar şaşırmış bir şekilde Kera'nın etrafına toplandılar ve " eee ne dedin aldı ?" Diye içlerinden biri sordu .

Kera " hiç bir şey demedim kendisi aldı " dedi.

Bir kız yanındaki kıza " acaba ona yakınlaşsam banada hediyeler alırmı ? Aslında yakışıklı bir çocuk " diye kendi aralarında konusuyorlardı.

Kera sinirlenmişti ama belli etmiyordu .

Bir kız " ben şansımı deneyeceğim " diyip aralarından sıyrıldı ve Virgin tarafa hareket etmeye başladı .

Öğrenciler giden kızın arkasınca bakıyorlardı .

Kız Virgin'in yanına vardığında " merhaba " dedi.

Virgin kıza bakarak " merhaba " diye karşılık verdi .

Kız " yanına otura bilirmiyim ?" Diye sordu .

Virgin " git başımdan " dedi sert bir şekilde .

Kız şaşkın bir şekilde " ne dedin ?" Diye sordu .

Virgin ayağa kalkarak kıza baktı kız Virgin'in ayağa kalkması ile sert bir şekilde yutkundu .

Virgin " kulağında bir problemmi var ? Sana git başımdan dedim " dedi.

Kız hiç bir şey söylemeden arkasını döndü ve koşarak diğerlerinin yanına gitti .

Virgin geri yerine oturdu ve meditasyon yapmaya başladı .

Kız diğerlerinin yanına vardığında bir kız " ne oldu betin benzin atmış ?" Diye sordu .

Kız " bana git başımdan dedi ,gözünde resmen beni nasıl öldürdüğünü gördüm " dedi korkmuş bir şekilde .

Kera yüzüne küçük bir gülümseme kondurmuştu bu sırada .

Virgin'in yanından gelen kız Kera'ya bakarak " sen ne yaptın da sana iyi davranıyor o odun ? Yada boş ver umursamıyorum " dedi.

Kera hiç bir şey söylemedi ve kurdu sevmeye başladı bir kaç dakika sonra arkadan bir erkek sesi " Kera öğretmenler odasına seni çağırıyorlar " dedi.

Kera tamam dedikten sonra kurdu eline aldı ve Virgin tarafa gitmeye başladı arkadaki öğrenciler meraklı bir şekilde giden Kera'ya bakıyordular.

Kera Virgin'in yanına vardıktan sonra Kera " Virgin kurda biraz baka bilirmisin ? beni öğretmenler odasına çağırıyorlar " dedi.

Virgin " tabikide bakarım ama unutma bu gün sadece karanlık elementi ile alakalı konuşmadık " dedi .

Kera " merak etme benden laf çıkmaz " dedi ve kurdu yere bıraktı .

Kurdu Virgin'in yanında korkmuş bir şekilde otururken Kera esas binaya doğru hareket etmeye başladı .

Dördüncü kattaki öğretmenler odasına çıkan Kera kapıyı iki kere tıklattı ve içeriden " gel " diye komutu geldikten sonra Kera kapıyı açarak içeri girdi ve kapıyı kapattı .

İçeride tarih öğretmeni , element öğretmeni ve savaş dersi veren öğretmen vardı sadece .

Tarih öğretmeni " nasılsın Kera?" Diye sordu .

Kera " iyiyim kıdemli siz nasılsınız ?" Diye sordu .

Tarih öğretmeni " iyiyiz " dedi ve " siz Virgin'le son zamanlarda çok yakınsınız öyle degilmi ?" Diye sordu .

Kera utanmış bir şekilde kafasını aşağı eğdi ve cevap vermedi .

Tarih öğretmeni " güzel peki onun hakkında ne biliyorsun ?" Diye sordu .

Kera " yani sizin bildiğiniz şeyleri çok güçlü ve akıllı olduğunu " dedi.

Tarih öğretmeni ayağı kalkarak arkadaki pencereye yanaştı ve " ve zengin olduğunu öyle değilmi ?" Diye sordu .

Kera " evet birde zengin " dedi.

Tarih öğretmeni " tamam o zaman seninle bir anlaşma yapalım onun hakkında bize elle tutulur bilgiler ver şimdi yoksa seni okuldan atarız " dedi sert bir şekilde .

Kera şaşırmış bir şekilde tarih öğretmenine daha sonra element ve savaş dersleri veren öğretmenlere baktı ve hepsinin ciddi olduğunu anladı .

Kera korkmuş bir şekilde bir kaç saniye düşündükten sonra " bir şey var aslında " dedi.

Tarih öğretmeni arkasını dönerek " neymiş ?" Diye sordu .

Kera " özel bir vücut geliştirme sanatı kullanıyor çok eski zamanlara ait parşömen bir mağarada bulmuş o yüzden bedeni bu kadar güçlü " dedi.

Tarih öğretmeni " güzel , iyi o parşömeni bize getir şimdi ise çık " dedi.

Kera sert bir şekilde yutkundu ve arkasını dönerek odadan dışarı çıktı .

Kera aşağı inerken öğretmenler odasındaki üçlü kendi aralarında konusuyorlardı.

Element öğretmeni " neden o kıza bel bağlıyorsun parasını verelim güçlü bir adam tutalım onu konuştursun " dedi savaşmayı öğreten öğretmende " evet haklı " diye yastık etti.

Tarih öğretmeni " işte okumamanın sonuçları " diyerek kafasını iki yana salladı ve " üç dört gündür tanıdığı bir kıza evcil bir hayvan alacak kadar zengin sizce ona bir şey yapsak arkasındakiler gelmeyecekmi ? Gelecek eğer hepsi Virgin gibiyse bu okulun sonu olur yada o kızı kullanarak ama fazla olmayacak bir şekilde yoksa bu seferde arkasındaki adamlar gelecek yavaş yavaş onun hakkında bilgi edineceğiz" dedi .

Kera Virgin'in yanına geldi ve utanmış bir şekilde kafasını aşağı eğerek " senin hakkında bilgi edinmek istiyorlar yoksa beni kovacaklar " dedi.

Virgin hiç bir cevap vermeden ayağa kalktı ve Kera'nın yanından geçerek tarih öğretmeninin gözlerine baktı bir kaç saniye ve öfkeli bir şekilde " demek benim kim olduğumu öğrenmek istiyorsunuz öylemi ? O zaman öğrenin " dedi.

Sonsuz Karanlık 2- Karanlık GünlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin