Virgin ortaya çıktığında büyük surları olan bir şehrin bir kaç kilometre önünde duruyordu.
Kaleye doğru hareket ettiğinde kalın bir ses duydu .
Ses " Virgin dur " dedi.
Etrafına baktığında Virgin hiç kimseyi görememişti.
Ses " etrafına bakma zihnindeyim "dedi.
Virgin " sen kimsin ? Ve benim zihnimde ne işin var ?" Diye sordu.
Ses " ismin Kira senin zihnine görevlendirildim kara kral tarafından ölmeden önce benden son isteği buydu bende yaptım, savaşta öldüm ve zihnimi senin zihnine kadim bir büyü ile yerleştirdim " dedi.
Virgin " peki neden benim zihnime yerleştirdi seni ?" Diye sordu.
Kira " bilmiyorum ama benden bunu istedi bende yaptım ne için olduğunu bilmiyorum " dedi.
Virgin " off offf " diye iç çektikten sonra " peki neden beni durdurdun ? Şehire gidiyordum " dedi.
Kira " uzun zamandır bu dünyada yoksun bu dünya senin zamanındaki gibi değil çok değişti burası burası hakkında bilgi edinmen lazım " dedi.
Virgin yüzüne sinsi bir gülüş takınarak " Hall ederim " dedi.
Kira " her şey kaba kuvvetle çözülmez unuttun galiba imparatoriçe ile olan meseleyi " dedi.
Virgin biraz düşündükten sonra " haklısın o zaman işler çok karışmıştı pekiya o zaman nasıl öğreneceğim ?" Diye sordu .
Kira " okul denilen bir yer var oraya git öğren yeterli bilgiye eriştikten sonra ne yapacağına karar veririz " dedi.
Tamam anlamında kafa salladıktan sonra Virgin şehir surlarına doğru hareket etmeye başladı.
On dakika sonra şehir surlarına varmıştı, surların üzerinde büyük harflerle "GOLDEN SUN " yazıyordu .
kapı açıktı isteyen giriyor isteyen çıkıyordu " gerçekten değişmiş " dedi Virgin kısık bir sesle şehire adım attı.
Virgin " peki okulu nereden bulacağım ?" Diye sordu.
Kira derin bir iç çekerek " gerçekten sen nasıl ordu topladın ? İmparatoriçeye meydan okudun hadi onu geçtim sen nasıl ölmedin ha? " Dedikten sonra " birine sor orta düzey bir okul nerede var diye " dedi.
Adam haklı .
Tamam anlamında kafa salladıktan sonra yoldan geçen bir adamdan okulun yerini öğrendi .
Okula doğru hareket ettiğinde Kira " üzerine bir şeyler seni bu halde hiç kimse okula almaz " dedi.
Virgin etrafa bakınarak bir giysi ala bileceği bir dükkan aradı ve sonunda da buldu.
Dükkandan içeri giren Virgin'i tezgahtar kız karşıladı .
Kız Virgin'in üzerindeki eski elbiselere bakarak küçümser bir şekilde " burada senin için bir şey olmaz " dedi.
Virgin sinirlendi ama bir şey demedi her şeyi bir zamanı vardı çünkü.
Reyonlara biraz bakındıktan sonra siyah deri bir tişört ,deri pantolon ve siyah bir cübbe alarak giysi değiştirme yerine gideceği sırada kız " yalnız onları almayacaksan üzerine giyme , kirletme " dedi.
Virgin " ne kadar ediyor bunlar ?" Diye sordu.
Kız kafasında biraz hesap yaptıktan sonra "doksan gümüş " dedi.
Virgin yüzüğünden bir altın çıkararak kıza uzattı ve " üstü kalsın " diyerek hızlı bir şekilde elbiselerini giyinmek için hareket etti.
Kız neye uğradığını şaşırmıştım ,az önce aşağıdağı çocuk ona fazladan on gümüş para vermişti .
Virgin hızlı bir şekilde üzerini değiştirdikten sonra eski elbiselerini orada bırakarak dükkandan çıktı .
Okula doğru yavaş ve sakın adımlarla ilerliyordu .
Okula vardığında kapısında üzerinde beyaz cübbe olan , cübbenin sol göğsünde altın güneş sembollü iki tane yirmili yaşlarında adam vardı .
Virgin kapıya vardığında sağ tarafta olan adam " ne için geldin ?" Diye sordu .
Virgin " okula kayıt için geldim " dedi.
Adam " tamam bu gün son gündü zaten geç içeri " diyerek kapıyı açtı .
Virgin tamam anlamında kafasını sallayarak içeriye girdi.
Büyük bir bahçesi vardı ortadan bir yol geçiyordu yolun kenarında ağaçlar vardı .
Yolun sonunda ise beş katlı beyaz renkte ,üzerinde altın renkte işlemeler olan büyük bir yerdi.
Virgin binaya girdiğinde içerinin çokta kalabalık olmadığını gördü .
Kenarlardan yukarıya doğru yani ikinci kata çıkan merdivenlerin ortasında resepcion gibi bir yer vardı .
Masanın arkasında üzerinde beyaz Cübbeli on beş yaşlarında bir kız vardı .
Virgin beyazların içerisindeki bu yere resmen leke gibiydi üzerinde siyahlarla.
Virgin kıza yaklaştığında kız " merhabalar size nasıl yardımcı ola bilirim ?" Diye sordu.
Virgin cevap vermeden Kira " seviyeni düşür ben sana anlatırım daha sonra " dedi.
Virgin hiç bir şey söylemedi.
" merhabalar kayıt için geldim " dedi.
Kız " tamam buraya katılmak için usta seviyesinden olmanız gerekiyor yalnız " dedikten sonra aşağıdan bir küre çıkardı ve " elinizi bunun üzerine koyun bilgileriniz sisteme geçsin " dedi.
Virgin tamam anlamında kafa salladıktan sonra seviyesini gökyüzünden usta dokuz seviyesine düşürdü ve " böyle nasıl ?" Diye sordu zihninde .
Kira " yeter " dedi.
Virgin elini taşın üzerine koydu ve bir kaç saniye sonra elini küreden çekti .
İsim: Virgin
Soyadı:************
Element : ateş
Savaşçılık: usta 9. seviye
Büyücülük: çırak 9. seviyeDiye bilgiler sıralandı .
Kız şaşırmış " kabul edildin buradan " diyerek sağ taraftaki kapıyı göstererek " dışarı çık etrafta biraz gezin akşam üstü buraya gel sana ders programını vereyim " dedi.
Virgin tamam anlamında kafa salladıktan sonra kızın gösterdiği yolla hareket ederek dışarıya doğru çıktı .
Virgin " neden böyle yapmamı istedin yani seviyyemi düşürmemi ?" Diye sordu.
Kira " sen fark etmedin ama ben fark ettim bu dünyada enerji çok az senin zamanında bu böyle değildi dünya çekirdeği bitmeye başlıyor senin seviyendeki biri çok göze batar " dedi.
Virgin " peki neden ateş elementi gösterildi benim elementim karanlık element " dedi.
Kira " uzun zaman oldu senin gibi karanlık element kullanan birisi yok burada ve buda yine çok göze batar " dedi.
Tamam anlamında kafa salladıktan sonra etrafa bakınmaya başladı .
Üç yüz metre genişliğinde ve uzunluğunda büyük bir yerdi tam merkezde dört katlı bir bina vardı aynı diğer bina gibi beyaz renkte altın süslemelerle .
Arazi dörde ayrılıyordu sağ yukarıda ateş elementi vardı , ateş elementinin arazisinde bir tane iki metre yüksekliğinde bir volkan vardı .
Sağ aşağıda su elementi arazisiydi ,su elementi arazisinin ortasında küçük bir göl gölün etrafında ise ağaçlar vardı .
Sol aşağısı toprak elementi içindi , toprak elementinin arazisi kuraklıktı bir kaç tane kaktüs vardı sadece.
Sol üstte ise son element olan hava elementiydi, hava elemntinin arazisi yemyeşil bir çayır arazisiydi.
Etrafı biraz inceledikten sonra Virgin " güzel yere benziyor burası " dedi ve hareket etmeye başladı ama ateş elementinin arazisine doğru değil su elementinin arazisine doğru hareket etmeye başladı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Karanlık 2- Karanlık Günler
Fantasíahapis olduğu hapishaneden kurtulan Virgin yarım kalmış işini bitirmek için harekete geçiyor ,karşısında engeller olacak bakalım Virgin bu engelleri nasıl Hall edecek. seviyeler..... çaylak-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 usta-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 yer yüzü-1,2...