bölüm 5

333 77 5
                                    

Çanın çalınması ile Virgin gözlerini açtı .

Tüm habitatlardaki öğrenciler ve liderleri esas binaya doğru yani geldiği binaya doğru hareket ediyorlardı ne olduğunu anlamadı Virgin .

Amaris Virgin'in yanına gelerek " hadi kalk ders başladı " dedi.

Virgin tamam anlamında kafa salladıktan sonra ayağa kalktı ve " peki ben hangi derse gireceğim ?" Diye sordu.

Amaris " kolay o tüm öğrenciler aynı derslere girerler ilk önce tarih sonra element kontrolü daha sonra ise savaşçılık dersine girerler " dedi ve yanından geçerek " hadi beni takip et bizim sınıfta sana yer ayarlarım" dedi.

Virgin tamam anlamında kafa salladıktan sonra Amarisi takip etmeye başladı .

Binaya girdikten sonra ikinci kata doğru çıktı ikili daha sonra soldaki üzerinde tarih yazan bir odaya girdiler .

Sınıf on kişilikti ve içerisi tam dolu vaziyetteydi sadece bir kişilik yer kalmıştı .

Amaris ve Virgin'in içeriye girmesi ile tüm gözler onların üzerine dönmüştü daha doğrusu Virgin'in .

Virgin kapıda beklerken Amaris en önde boş yerin yanındaki çocuğun yanına giderek onun kulağına bir şeyler söyledi ve çocuk kalkarak Virgin'in yanından geçip sınıftan çıktı .

Çocuk gittikten sonra Amaris " Virgin gel otur " dedi.

Virgin tamam anlamında kafa salladıktan sonra Amaris in gösterdiği yere doğru hareket edip oturdu ama hala tüm çocukların gözleri Virgin'in üzerindeydi .

Öğretmen bir kaç dakika sonra ellili yaşlarında olan beyaz saçlı kambur bir adam içeri girdi .

Selamlaşma fastı bittikten sonra öğretmen üyelere bakmaya başladı ve gözleri Virgin'in üzerinde durdu.

Öğretmen gözlerini kısarak " sen yenimisin ?" Diye sordu.

Virgin ayağa kalkarak " evet yeniyim ismim Virgin " dedi.

Öğretmen " sabah iyi şov yaptın bir habitatı alarak " dedi.

Virgin " teşekkürler" diyerek yerine oturdu.

Öğret iki elini bir birine çarparak " şimdi derse başlayalım ama ilk önce tarihten kim ne bilmek ister ?" Diye sordu.

Virgin içinden " Kira şu benim son savaşımı sorayımmı?" Diye sordu.

Kira " nasıl istersen ama belli etme senin o olduğuna " dedi.

Virgin tamam dedikten sonra elini kaldırarak söz aldı ve ayağa kalkarak " kıdemlim bir yerde okumuştum imparotriçe isimli birinin son savaşı hakkında bir bilginiz varsa söyleye bilirmisiniz ?" Diye kibar bir şekilde sordu ve yerine oturdu.

Kıdemli biraz düşündükten sonra " çok uzun zaman önce olmuş bu savaş yerle göğün savaşı desek aslında hiç yanlış olmaz " dedi.

Arkadan bir kız ayağa kalkarak " nasıl yani kıdemlim ?" Diye sordum

Kıdemli " şimdiki zamanda yok ama eskiden karanlık elementi vardı ona sahip olan bir krallık yenilmez gibiydi imparatorluğa bile meydan okuya bilirdi küçük bir krallık " dedi.

Arkadan bir çocuk ayağa kalkarak " peki şimdi niye yok kıdemlim ? Yani karanlık elementi kullanıcısı bir tane olsa şimdi biz imparatorluk ele geçire bilirmiyiz?" Diye sordu.

Kıdemli " hem evet hem hayır , karanlık element kullanıcısı her öldürdüğü canlının ruhunu alır yani karanlık element kullanıcısı hemde necromancer dir ,ruh alarak istediği bir zaman o ruhları serbest bıraka bilir o ruhlar yenilmezdi sadece platinyum isimli bir metal vardı ondan yapılmış silahlar sadece o ruhları öldüre bilirdi " dedi.

Arka sıralardan " çok havalıya, tek başına imparatorluk ele geçirmek çok güzel bir şey " diye konuşmaya başlamıştı üyeler.

Kıdemli " tamam sessiz " dedikten sonra derin bir nefes aldı ve " eski kitaplarda yazılana göre bir çocuk varmış sizin yaşlarda karanlık elementini kullana bilen kana susamış birisiydi ormanda katliamlar yapıyormuş ama masum insanlara dokunmuyormuş insanların kalbine korku sala biliyormuş , söylenene göre on iki yaşında iki krallık ele geçirmişti tek başına o zamanın imparatorları ondan korktukları için onu yok etmek istemişler ama yalnız yapamayacaklarını biliyorlardı o yüzden imparotriçeden yardım istemişler ama olmamış imparatoriçe yardım etmemiş ama sonra ne oldu bilinmez ama yardım etmeyi kabuk etmiş . Büyük bir savaş başlamış bir zaman sonra ama adil değilmiş karalık elementi kullanıcısının önünde beş milyona yakın bir ordu varmış ama öyle böyle bir ordu değil büyücüler ,savaşçılar , elfler ,tröller ,golemler ,cüceler deniz insanları ama karşılarındaki çocuğun yanında onlar en az beş kat daha az asker varmış . Karanlık tarafta karanlık elementini yaradanı olan karanlık ejderhası diğer tarafta ise aydınlığın kurucusu aydınlık ejderhası varmış ,savaş başlamış ama bir terslik oluşmuş ve üstünlük sağlayan taraf hızla katledilmeye başlamış sayı iki milyon civarı olduğunda imparotriçe kazanamayacakalrını anlamıştı kaça bilirdi ama sonunda yine karşılaşa bileceklerini biliyordu ama o sefer daha güçlü ola bilirdi bu yüzden bir büyü yaparak kendini feda etti, tüm ordular yok olmuştu sadece o çocuğun heykeli var çoğunuz zaten biliyor o heykel nerede " dedi hayranlıkla bahs ederek.

Arka sıralardan " vay ve o yaşta karşısına çok büyük bir ordu almış ve yenmeyide başarıyormuş" dedi bir çocuk diğer çocuk " salakmısın o zaman karşısında hiç kimse duramamış şimdi yaşasaydı her şey çok kötü ola bilirdi düşünsene yaşıyor ve bir şeye sinirlenmiş tüm dünyanın sonu ola bilir " dedi sinirli bir şekilde demin konuşan çocuk " haklısın o zaman iyiki ölmüş" dedi.

Kıdemli " başka sorusu olan ?" Diye sorduğunda bir çan sesi çalındı ve ders bitti.

Kıdemli " gelecek sefer element tarihinden bahs edeceğiz şimdi çıka bilirsiniz " dedi ve her kes ayağa kalkarak sınıftan çıkmaya başladı .

Virgin ve Amaris sınıftan çıktıktan sonra Amaris bu kattaki sınıfları göstererek" buraların hepsi tarih sınıfları şimdi ise element kontrolü var dışarı çıkacağız " dedi.

Virgin " gidelim o zaman " dedikten sonra ikili aşağı inerek dışarı çıktılar diğer üyelerle birlikte .

Her üye hava elementi  habitatında toplanıyordu.

Üyeler kendi aralarında ısınma hareketleri yaparken Virgin yere oturarak onları izlemeye başladı .

Amaris " neden oturdun öğretmen takıntılı biridir dersinde kimse oturamaz " dedi.

Virgin umursamaz bir şekilde  " boş ver " dedi.

Amaris " sen bilirsin " diyerek kendi grubundaki çocukların yanına doğru hareket etmeye başladı .

Arkadan bir ses" yerde yatan kalk hemen ayağa " dedi.



Sonsuz Karanlık 2- Karanlık GünlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin