Sabahın ilk ışıkları ile Virgin köyün kapısına vardı .
Kapıda onu Marx ,iki tane timsah ,iki tane boğa ve bir tanede kaplan bekliyordu.
Virgin Marx'ların yanına vardıktan sonra " güzel hazırsanız dağa gidelim " dedi.
Marx tamam anlamında kafa salladıktan sonra yola koyuldular .
Kırk dakikalık bir yoldan sonra zirvesinde karlar olan bir dağa vardılar.
Virgin zihin yolu ile " Kira sen demirin neye benzediğini biliyormusun ?" Diye sordu.
Kira " biliyorum bu dünyada kullanılmadığı için her yerde bula biliriz" dedi.
Virgin tamam anlamında kafa salladıktan etrafa biraz bakındı ve dağın içerisine doğru giden bir mağara gördü.
Virgin " beni takip edin " dedi ve diğerleri ile birlikte mağaraya doğru hareket etmeye başladılar.
Mağaraya girdikten sonra Virgin " Kira görüyormusun demir?" Diye sordu.
Kira " daha yok " dedi .
Virgin ve diğerleri ile mağaranın derinliklerine doğru inmeye başladılar.
Mağaranın içerisi git gide karanlıklaşıyordu bu yüzden Virgin " Marx ateş yak etrafı aydınlat " dedi ve Marx pençesinde küçük bir ateş topu yaparak etrafı aydınlattı.
Bir kaç dakika daha mağaranın içerisine girdikten sonra Kira " dur sağ tarafta ki, duvarda demir var " dedi.
Virgin Kira'nın sözü üzerine " durun " dedi ve sağ tarafı göstererek " burada demir var " dedi.
Marx ve diğerleri Virgin'in gösterdiği yere baktıklarında anlamamıştılar bu yüzden Virgin duvarı göstererek " duvardaki griliği görüyormusunuz diğerlerinden farklı o saf metaldir ihtiyacımız olan o " dedi.
Marx tamam anlamında kafa salladıktan sonra diğer hayvanlara hitaben " Virgin'in dediğini duydunuz çıkarın metali " dedi.
Virgin "biraz metal çıkardıktan sonra köye getirin daha sonra size nasıl yapıldığını göstereceğim " dedi.
Hayvanlar tamam anlamında kafa salladıktan sonra Virgin ve Marx mağaranın çıkışına doğru hareket etmeye başladılar.
Mağaradan dışarı çıktıktan sonra Virgin " Marx köydekilere haber ver talim yapsınlar bir ay sonra büyük savaş başlayacak buraları elimize alacağız " dedi kararlı bir şekilde.
Marx " o iş bende sen merak etme " dedi.
Virgin " tamam " dedikten sonra " köyde canavar kemiği varmı?" Diye sordu.
Marx " evet var ,ne için lazım ?" diye meraklı bir şekilde sordu.
Virgin " tamam köye gidelim sana göstereceğim ne için lazım olduğunu " dedi.
Marx tamam anlamında kafa salladıktan sonra ikili köye doğru hareket etmeye başladılar.
Köye vardıktan sonra Virgin " kemikleri getir Marx ,bir metre uzunluğunda olsunlar " dedi.
Marx bir şey söylemeden Virgin'in yanından uzaklaştı ,Virgin köyün merkezine doğru hareket etmeye başlıyordu.
etraftaki hayvanlar Virgin'e hayranlıkla bakıyorlardı,onun sayesinde belkide bunca zaman zülmün sonu gelmişti farklı farklı türden olan hayvanları barış içerisinde toplamıştı.
Virgin köyün merkezine vardıktan sonra Marx elinde altı tane kalın ,bir metre uzunluğunda kemiklerle geri geldi.
Kemikleri yere koyduktan sonra Marx ,Virgin bir tane kemiği aşağı ,iki tane kemiği yana ,iki tanesini ise yukarı ve aşağı koyarak kılıç gibi şekil verdi.
Marx yerdekilere bakarak " bu ne Virgin ?" Diye sordu.
Virgin " demiri eritip bunun içerisine dökeceğiz böylece ona şekil vereceğiz daha sonra ne yapacağımızı söyleyeceğim " dedi.
Marx tamam anlamında kafa salladı.
Aradan bir kaç saat geçti ve dağda demir çıkaran hayvanlar gelmişlerdi, bu sırada Virgin talim yapan diğer hayvanlara savaş dersleri veriyordu .
Marx koşarak Virgin'in yanına geldi ve " Virgin dağdakiler geldiler " dedi.
Virgin tamam anlamında kafa salladıktan sonra köye doğru hareket etmeye başladılar ikili.
Dəmir toplayanların yanına vardıktan sonra elli kiloya yakın demir topladıklarını gördü.
Virgin demiri alarak " beni takip edin " dedi ve kemikten kılıç şekli yaptığı yere doğru hareket etmeye başladı arkasıncada diğer hayvanlar.
Varacakları yere vardıktan sonra Virgin demir topasını yere bıraktı ve sert bir şekilde demir topasına vurarak topayı parçalara ayırdı.
Yerden parçaları alarak kalıbın içine doldurdu ve Marx'a bakarak " her şeyin bir erime derecesi vardır yeterli bir sıcaklığı sağladığınız zaman " kalıpta ki,demirleri göstererek " erir" dedi.
Marx " ben Hall ederim " deyip demirin üzerine durmaksızın ateş göndermeye başladı.
Virgin timsahlardan birine bakarak " git diğer ateş elementi kullanıcılarınıda getir her tarım saatte bir yer değiştirin böylece gücünüzü çok fazla tüketmezsiniz" dedi.
Timsah tamam anlamında kafa salladıktan sonra yanlarından ayrılarak talim yapanların yanına doğru hareket etmeye başladı.
Virgin bir boğaya bakarak " metal eridikten sonra yani su gibi olduktan sonra bana haber verin ne yapılması gerektiğini söyleyeceğim" dedi ve yanlarından ayrılarak Marx'ın çadırına doğru hareket etmeye başladı.
Çadıra girdikten sonra Virgin kendini yerdeki yatağın üzerine bıraktı ,uzun zamandır uyumuyordu ,uyku onu yavaş yavaş sarmaya başladı ve Virgin'in gözleri kapandı .
Marx'ın " Virgin uyan " demesi ile Virgin gözlerini açtı ve " ne var saldırımı yapıyorlar ?" Dedi uykum sersemi olmuş bir şekilde .
Marx " hayır saldırı yok , demir su gibi oldu sana haber vermemi istemiştin " dedi.
Virgin ayağa kalkarken " ha doğru" dedi ve maçın yanından geçerken " gidelim " dedi ve ikili kalıbın yanına doğru hareket etmeye başladılar.
Kalıbın yanına vardıktan sonra demirin tamamen su vasiyetinde olduğunu gördü ve ateşi harlayan timsaha bakarak " bu kadar yeter " dedi.
Timsah ateşi keserek tamam anlamında kafa salladıktan sonra bir kaç adım geri çekildi.
Virgin " iki kova su getirin " dedi ve hayvanların arasından iki hayvan su getirmek için onların yanından ayrıldı .
Hayvanlar su getirene kadar demir soyumaya başlamıştı.
Hayvanlar su dolu kovaları Virgin'in yanına koyduktan sonra geriye doğru hareket ettiler.
Virgin bir kova suyu aldı ve kalıptaki soğumaya başlamış demirin üzerine dökerek daha hızlı soğuttu.
İkinci kovayı da demir kalıbının üzerine döktükten sonra kovayı bir kenara koyarak kalıbı dağıttı ve ortaya bir santim kalınlığında ve bir metre uzunluğunda demir tabakası ortaya çıktı .
Virgin yüzüğünden İrin man'a ait bir çekiç çıkarttı ve üzülmüş bir şekilde çekice bakarak aklına eski hatıraları getirdi.
Bir kaç saniye sonra Virgin demiri elinde alarak etrafa bakındı ve uzun bir kaya parçası gördü .
Virgin " Marx benimle gel " diyerek kaya parçasına doğru hareket etmeye başladı.
Demiri Kaya'nın üzerine koyduktan sonra bir ucundan tuttu ve " alttan ısı ve ama çok fazla olmasın kırmızı olsa yeter " dedi.
Marx tamam anlamında kafa salladıktan sonra ısıyı vermeye başladı.
Demir kızardığında Virgin elindeki çekici sert bir şekilde vurmaya başladı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Karanlık 2- Karanlık Günler
Fantasíahapis olduğu hapishaneden kurtulan Virgin yarım kalmış işini bitirmek için harekete geçiyor ,karşısında engeller olacak bakalım Virgin bu engelleri nasıl Hall edecek. seviyeler..... çaylak-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 usta-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 yer yüzü-1,2...