bölüm 21

304 71 3
                                    

Gece geç saatlerde...

Kera yatağında uyurken Virgin pencere kenarında etrafa bakıyordu.

Kera'nın " gelme ,gelmek istemiyorum " diye sayıklıyordu korkmuş bir şekilde.

Virgin yatağından kalkarak Kera'nın yanına geldi .

Yatağın kenarına oturdu Virgin bir eli ile Kera'nın omuzuna dokunduğunda Kera irkilerek yataktan kalktı .

Kera korkmuş bir şekilde Virgin'e bakıyordu .

Virgin iki elini omuz hizasında tutarak " sakin ol ,tamam ,ben buradayım korkacak bir şey yok " dedi.

Kera bir kaç defa derin nefes alarak sakinleştikten sonra Virgin'e sarıldı .

Virgin ilk basta şaşırmıştı ama daha sonra Virgin'de Kera'ya sarıldı .

Bir kaç dakika böyle kaldıktan sonra ikili Kera biraz geri çekildi .

Virgin " ne oldu ? Anlatmak istersen dinlerim " dedi.

Kera derin bir nefes alarak " uzak bir köyden geliyorum ,daha doğrusu zorla getirildim . İki sene önce bizim köydeki her kesi soydular daha sonra öldürdüler beni ise buraya getirdiler zorla ,beni satıp para kazanmak istiyorlardı , işgenceler yaptılar bir ay durmadan her gün işgence , en sonunda kaçtım  bir yıla yakın sokaklarda dilencilik yaptım ,yeri geldi hırsızlık yaptım para topladım ve altın güneş okuluna girdim ,çok çalıştım burslu olmak için ve sonunda kazandım , arada uykularıma giriyor o işgenceler uykum kaçıyor " dedi ve gözünden bir damla yaş firar etti.

Virgin Kera'nın yanağından düşen damlayı silerek " ben varım artık merak etme her şey çok daha güzel olacak söz veriyorum " dedi.

Kera Virgin'e sarıldı ve " teşekkür ederim " dedi.

İkili sarılarak uyudular sabahın ilk ışıklarına kadar .

Sabahın ilk ışıklarında Virgin ve Kera uyandılar .

Kera " teşekkür ederim " dedi.

Virgin " hadi kalk yemek yiyelim " dedi.

Kera tamam anlamında kafa salladıktan sonra yataktan kalktılar .

Dünkü kıyafetler ile uyudukları için üzerlerini değiştirmeden odadan çıktılar.

Aşağı kata inerken Redehal ve Eriadar karşılarına çıktı.

Redehal ve Eriadar aynı anda " günaydın " dediler tatlı bir şekilde.

Kera'da aynı onlar gibi tatlı bir yüz ifadesi takınarak " günaydın " dedi.

Virgin ise düz bir sesle " sizede " dedi.

Redehal " nereye böyle ?" Diye sordu .

Virgin sinirli bir sesle " sana ne ?" Diye sordu .

Redehal sert bir şekilde ve cevap veremedi .

Kera araya girerek " tamam sakin ol Virgin " dedikten sonra Redehal ve Eriadar'a bakarak " yemeğe iniyoruz " dedi

Eriadar " ama daha yemek hazır değil " dedi.

Kera üzülmüş bir şekilde Virgin'e baktı , Virgin ile başbaşa kantinde bile olsa yemek yemek isterdi ama şans ondan yana değildi .

Virgin " kantine gittiğimizi kim söyledi ? Dışarıda yemek yiyeceğiz " dedi.

Kera mutlu bir şekilde kafasını tamam anlamında salladıktan sonra " pekiya kurdum ? Ona ne olacak ?" Diye sordu.

Sonsuz Karanlık 2- Karanlık GünlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin