bölüm 16

318 73 5
                                    

Amaris ve diğerleri Virgin'in yanına geldi.

Amaris " helal be Virgin " dedi.

Virgin canavarın kafasından yere inerek Amaris'in yanına gelerek " kolaydı abartmaya gerek yok " dedi.

Kırmızı cubbeli bir çocuk " onu yalnızmı yendin sen?" Diye Virgin'e şaşkın bir şekilde bakarak .

Virgin " evet ne oldu ki ?" Diye sordu .

Kırmızı cubbeli çocuk " yer yüzü seviyesindeydi o canavar ama sen usta seviyedesin bu imkansız o yüzden sordum " dedi.

Kera'nın " şimdi ne diyeceksin bakalım " diye sesi Virgin'in zihninde yankılandı .

Virgin kılıcını gösterek " bu özel yapalım bir kılıçtır bir alem yukarıdaki bir canavarı doğru kullanıldığında öldüre bilir " dedi.

Her kes kılıca büyülenmiş bir şekilde bakıyordu .

Virgin kılıcını yüzüğüne gönderdiktrn sonra bir çocuk nefes nefes koşarak yanlarına geldi ve " tüm okulların burada olması güzel oldu " dedi.

Amaris " ne oldu haberci ?" Diye sordu .

Haberci " zindan ortaya çıktı gelmek isteyenler beni takip etsin " dedi.

Her kes mutlu olmuştu bunu yüz ifadelerinden anlamak zor değildi .

Amaris " tamam geliyoruz " dedikten sonra haberci geldiği yol ile geri dönmeye başladı.

Virgin Amaris'e bakarak " zindan ne ?" Diye sordu.

Amaris " yolda anlatırım hadi çabuk gidelim " dedi.

Virgin tamam anlamında kafa salladıktan sonra diğer okullarla birlikte habercinin peşinden gitmeye başladılar.

Amaris " zindan yer altı bir geçittir, kat kattır her katında farklı farklı canavarlar var ilk kat kolay olandır ondan sonraki katlardaki canavarlar git gide zorlaşıyor , her katın kendine özgün hediyeleri var yani güzel hediyeler almak için fazla kat feth etmek gerekiyor " dedi.

Virgin " peki kaç katlı bu zindan ?" Diye sordu.

Amaris " en fazla on kat aşağıya ine bilmişler bildiğime göre " dedi.

Virgin " anladım " dedi.

On dakikalık bir yürüyüşten sonra bir çukurun karşında durdu tüm okullar , çukurun içine doğru merdivenler iniyordu .

Haberci durması ile diğer öğrencilerde durdu .

Haberci " önde kim gidecek ?" Diye sordu .

Tüm okullar ilk önde kendilerinin gitmesini istiyordu .

Virgin öne çıkarak " ilk bizim okul gidecek " dedi.

Diğer okullar itiraz etmeye başladılar ama Virgin " ben yer yüzündeki canavarı alt ettim bana karşı gele bilecek birisi varsa çıksın karışma" dedi sert bir şekilde .

Virgin'in konuşmasından sonra hiç kimse ses çıkarmadı.

Virgin " bende öyle düşünmüştüm " dedi ve kendi okulu ile aşağıya doğru inmeye başladı arkasıncada diğer okullar .

Önde giden okullar istediği hazineyi ala bilirdi bu yüzden tüm okullar önde gitmek istiyordu.

Bir dakika sonra merdivenler bitmişti düz bir zemin vardı , yerin altı olmasına rağmen her yer aydınlıktı.

Virgin emin adımlarla önde ilerliyordu .

Bir kaç metre ilerledikten sonra toprak zeminde bazı hareketlilik olduğunu gördü ve kılıcını yüzüğünden çıkardı .

Biraz daha ilerledikten sonra sağ taraftan el canavarının biri fırladı ve Virgin'in yüzüne doğru gelmeye başladı.

Virgin eğilerek ondan kurtuldu ,bir tane el canavarıda önden çıkarak Virgin'in üzerine doğru uctu6.

Virgin kıvrak hareketlerle ondan da kurtuldu ve hızlı bir şekilde ikisininde keserek yola devam etti .

Bir kaç dakika sonra ona kadar el canavarını yenmişti .

Toprak zeminde hareket ederken önlerine bir kapı çıktı .

Amaris " bu kapı bu katın bosunun kapısı onun arkasında güçlü bir yaratık var" dedi.

Virgin tamam anlamında kafa salladıktan sonra kapıyı açtı ve önde kendisi olmak üzere okulu ve diğer okullar kapıdan içeri girdi .

Her kes kapıdan içeri girdikten sonra kapı yok oldu .

Kapı yok olduktan sonra Bir kükreme sesi ortalığı inletti .

Bir kaç saniye sonra kükremenin sahibi ortaya çıktı .

Bedeni kurdun bedeni gibiydi ama beyaz renkte bir kurd bedeniydi , kafasının yerinde insan kafası boyda bir yumruk vardı,yumruğun avuç kısmında bir göz gözün altında ise kocaman iki tane sivri dişi olan bir ağız .

Virgin bir adım öne atarak " gel bakalım kuçu kuçu " dedi.

Canavar kafasındaki eli yumruk yaparak bir kaç kere yere sert bir şekilde vurdu ve yerde çatlaklar oluşturdu ve Virgin'in üzerine doğru koşmaya başladı.

Canavarın koşması ile Virgin'de koşmaya başladı .

Ortada buluşan ikiliden ilk hamleyi Virgin yaptı ve havaya zıplayarak kılıcını canavarın kafasına gelecek bir şekilde tutarak aşağı inmeye başladı.

Canavar Virgin'in kafasına doğru inmesini görerek yana doğru kaçtı.

Virgin hızını alamayarak kılıcı ile yeri deşti.

Canavar Virgin yere ulaşırken kafasını yumruk yaptı ve Virgin yere ulaştıktan sonra Virgin'in karnına doğru sert bri şekilde vurdu.

Karnına darbeyi yiyen Virgin kılıcını orada bırakarak sağ taraftaki duvara doğru uçmaya başladı.

arkadaki çocuklar bu savaşı heyecanla izliyordu sadece altın güneş okulu bu savaşa şaşkınlıkla bakıyorlardı çünkü az önce hiç bir darbe almadan yer yüzü seviyesinde bir canavarı alt etmiş Virgin şu anda duvara doğru uçuyordu .

Virgin duvara çarptıktan sonra duvarda çatlaklar oluştu ve Virgin yere düştü .

Virgin ayağa kalkarken canavar Virgin'in üzerine doğru koşuyordu.

Virgin tam dikeldiği sırada canavar yine kafasını yumruk yaptı ve Virgin'in bu sefer yüzüne gelecek şekilde savurdu ama Virgin bu darbeden yana bir adım atarak kaçındı ve elini bir kılıç gibi canavarın boynuna gönderdi.

Eli ile canavarın boyunu buluştuğunda canavarın boynundan çatırdama sesleri geldi ve canavar yere yıkıldı .

Bir kaç saniye sonra canavarın bedeni toz olarak zemine karıştı ve yerden tahtadan bir sandık çıktı.

Virgin sandığı açtığında içinde bir kaç tane alelade kılıç,bir tane elbise ,bir tanede sade zırh olduğunu gördü ve umursamadı çünkü bundan daha iyileri Virgin'in yüzüğünde  zaten vardı .

Virgin arkasını dönerek " istediğinizi alın " dedi.

Arkadaki öğrencilerin hepsi geldikten sonra her okul bir tane eşya aldı bir kaç tane okula ise hiç bir eşya kalmadığı için hiç bir şey alamadılar.

Bir kaç saniye sonra yerden bir kapı çıktı ve Virgin'in önderliğinde diğer öğrenciler ile birlikte kapıya doğru gittiler ve kapıdan geçerek ikinci kata geçtiler .

Sonsuz Karanlık 2- Karanlık GünlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin