Selam Papatyalarım 🌼💜
|Keşke demek değiştirmez
ama keşke burada olsan...|Efeyle 1 haftadır konuşmuyorduk ve sınava da 3 gün kalmıştı. Belki sınavdan önce son denemelerini çözüyordu o yüzden yazmıyordu bana. Evet evet kesin o yüzden.
Instagram'a girip arama kısmına ismini yazdım. Belki bir şeyler paylaşmıştır falan diyerek.
Ama bir dakika hesabı neden aramalarda çıkmıyor?
Fake hesabıma girip ismini arattım. E bu hesapta çıkıyor.
Hayır canım aklımdaki şey değil dimi? EFE BENİ ENGELLEMEDİ DİMİ?
Efe yapmaz ki böyle bir şey.
Ama yapmış...
Telefonumu yatağın üstüne atıp önümdeki denemeye hırsla geri döndüm.
Boşver Belinay mutluluk dile ve çık hayatından yani ne diye bu kadar üzülüyorsun ki? Sonuçta daha 3 ay falan oldu konuşmaya başlayalı.
Yok olmuyor denemeye odaklanamıyorum.
Yatağa fırlattığım telefonuma bildirim gelince hızlıca kalkıp telefonuma baktım. Belki Efe mesaj atmıştır?
Üf salak salak şeyler düşünme be Belinay diyerek kendime hatırlatma yaptım. Lütfen iç dünyamda ne yaşadığımı sorgulamaya kalkmayın kendim bile sorgulamıyorum.
Beklediğim bildirim Efe'den değil beklemediğim bir kişiden gelmişti.
ozanaaltun: Selam
NE? NE ALAKA ŞİMDİ?
belinay_krca: Selam
ozanaaltun: Rahatsız ediyorum kusura bakma
belinay_krca: Yok sorun değil
ozanaaltun: Profilin aşırı tanıdık geliyor acaba tanışıyor muyuz?
Beni hatırlamıyor...
belinay_krca: Nasıl bir tanıdık gelme?
ozanaaltun: Yüzünü bir yerden hatırlıyorum diyorum ama çıkaramıyorum
belinay_krca: Hiçbir fikrim yok
ozanaaltun: İlk sen beni takip etmeye başlamışsın tanımadığın birini mi takip ettin?
belinay_krca: Uzun zaman önce takip etmeye başlamışım hatırlamıyorum
ozanaaltun: peki
Görüldü atıp konuşmadan çıktım.
Ozanla mesajlaşmıştım ama içimde hiçbir hareketlilik olmamıştı. Sadece Efe ile konuşmak istiyordum.
Neden yaptın bunu Efe? Neden kendini bana alıştırıp hayatımda hiç var olmamış gibi çıktın?
Sözlerin tutulmadığını biri bir kez daha hatırlatmıştı bana.
İki bölümdür Efe'nin yaptıklarını sorguluyoruz ama bir açıklama bulamıyoruz
Ozan hepimizin sinirini bozuyor biliyorum
🌼💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Bir Şeyler Dönüyor /Texting✓
Nouvelles|Tamamlandı| 05***: Dinlediğim bir şarkıda diyor ki 05***: Beklemek neye yarar gelmeyeceksen 05***: Sonra aklıma bir söz geliyor 05***: Giden geri gelmezmiş 05***: Gerçekten giden geri gelmez mi? ~ Beyni olmayan varlık: Kim gitmiş? Beyni olmayan v...