62

7K 555 302
                                    

Selam Papatyalarım 🌼💜

|Bir sevdiysen, bin kez gittin.|

Yola çıktığımızdan beri Azra arka koltuktan kafasını uzatmış telefonunu radyoya bağlamış bize şarkı dinletiyordu ve yolculuk cidden güzel ilerliyordu.

Azra yine bir şarkı açmıştı ve hep beraber şarkıya eşlik ediyorduk, Salih hariç o uyumayı tercih etmişti. Bu seste nasıl uyuyordu bilmiyorum.

Efe ile el eleydik. Bir eli direksiyondaydı, bir eli elimdeydi. Bu bile gülümsememe sebep oluyordu.

Uykusunda her biri, yorma sakın kendini
Anlatıp derdimizi onlara

Efe'yle saniyelik olarak göz göze geldik ve gülümseyerek sözleri söyledik

Sen ben bi'kaç kişi, bırakmışız bütün işi
Vurmuşuz kendimizi yollara

10 saattir yoldaydık, gece olmuştu ve sakin yollarda arabanın farları önümüzü aydınlatıyordu.

Uzunlar yanıyo' arabamızda
Bu ışık hepimize fazla, geceyi böler
Bilmem ne olabilir aramızda
Bu ışık ikimize fazla, arayı bozar

"Azra o karga gibi sesinle şarkı söylemeyi bırak" dedi Salih Azra'ya laf atarak uyandığını belli etmişti.

"Sen benim sesime kurban ol. Tabii senin böyle sesin yok diye kıskanıyorsun" diye karşılık vermişti Azra.

Efe'yle beraber bu hallerine gülmüştük. Yola çıktığımızdan beri ara ara böyle laf atışmaları oluyordu aralarında.

"Bir yerde durup bir şeyler atıştıralım mı?" diye sordu Efe bana bakarak.

"Ben fazla acıkmadım ama eğer siz acıktıysanız yiyelim bir şeyler"

"Sen acıkmadıysan diğerlerini boş ver" dedi Efe.

"Diğerleri kim? Ben acıktım valla" dedi Salih arka koltuktan kafasını uzatıp.

"Sana sordum mu ben Salih?" diye sordu Efe.

Salih "Abi bu çocuk sevgilisine mrr bize gelince hrr" dediğinde sesli güldüm.

"Yenge gülme ya bu çocuk sana kedi gibi. Büyü falan mı yaptın?" diyen Salih'e daha fazla güldüm.

"Ritüel falan yapmıştır" dedi Azra.

"Yok ritüel az kaldı bağlama büyüsü yaptım" dedim.

"Ciddi misin sen? Cidden öyle şeyler yaptın mı?" diye konuştu Efe şaşkınlıkla.

"Saçmalamayın isterseniz valla bir şey yapmadım kendisi bana kedi gibi olmak istiyor."

"Ah ah nerede bize böylesi" diye hayıflandı Azra.

"Yok sana böylesi, biz senin turşunu kuracağız" dedi Salih Azra'ya.

"Sen sevgili bulamıyorsun diye ben de seninle birlikte sap mı kalacağım? Çok beklersin"

Onlar kendi aralarında laf atışması yaparken Efe bir dinlenme tesisine girmişti. Araba durunca Azra ve Salih atışmayı kesmiş ve hep beraber arabadan inmiştik.

"Ben açım. Yoldan geldim ve daha dinlenmeden tekrar yola çıktım" dedi Salih.

"Biz ne için durduk zaten Salih? Eğer istemiyorsan tekrar binelim arabaya ve yola devam edelim?" diye konuştu Efe

"Yok yok yemek yiyelim" dedi Salih.

Hep beraber yemek yemek için bir yere oturmuştuk ve akşam olduğu için hafif şeyler yemeye karar vermiştik, Salih hariç.

Yanlış Bir Şeyler Dönüyor /Texting✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin