64

6.5K 527 224
                                    

Selam Papatyalarım 🌼💜

|Bulursan eski bir resmimi, ölmüş gibi say beni|

Efe kapıyı açmış ve gelen kız boynuna sarılıyordu.

Yok kör oldum ben, yanlış görüyorum.

Efe kıza sarılmadan bir adım geriye gitmişti. İşte benim sevgilim.

Kız Efe'nin bu hareketine bozulmuş gibi durmuyordu. Efe'den ayrıldıktan sonra Fadime babaanneye dönerek konuşmuştu. "Fadime babaanne benimki gelmiş neden önceden haber vermiyorsun?"

Pardon seninki derken?

"Kizum neden haber vereyum da, hem nereden senunki oluyor benim uşağum. Eskide kaldi onlar" dedi Fadime babaanne.

"Ay Fadime babaanne benimki derken şakasına diyordum. Eskiden hep öyle derdim ya o yüzden" diyip kapının yanındaki vestiyerin üstüne koymuş olduğu tabağı eline aldı.

"Annemle birlikte börek açmıştık Burak'ın geldiğini görünce size de getirdim. Burak severdi börek" dedi.

Geliyorlar bana.

"Gel bir çay içelum" dedi Fadime babaanne.

Kız elindeki tabakla birlikte içeriye yöneldiğinde sert bakışlarım Efe ile kesişmişti.

Kız Efe harici kimseye hoş geldiniz dememişti, Efe'nin özelliği neydi? Allah'ım sen bana sabır ver.

Herkes oturma kısmına yöneldiğinde Efe ve ben yönelmemiştim.

"Güzelim" dedi Efe.

"Ne var Burak? Neden elin kızı sen kapıyı açar açmaz boynuna atlıyor acaba? Hayır yani benimki falan da diyor"

"Gel biraz yürüyüşe çıkalım" dedi ve benim yanıtımı beklenmeden içeriye seslendi "biz Belinay'la yürüyüşe çıkıyoruz"

İçerdekilerin cevabını beklemeden elimden tutmuştu ve ben de mecburen onunla yürümek zorunda kalmıştım ama elimi tutan elini tutmuyordum. Bana açıklama yapmak zorundaydı.

Ayakkabılarımızı giyip bahçe kapısından çıktık. Ve dayanamayarak konuştum "Anlatacak mısın artık Burak? Elin kızı neden sana sarılıyor?"

"Adı Songül"

"Ben sana kızın adını mı sordum? Adını falan söyleme kızın. Bize ne kızın adından?"

"Onun geldiğini bilmiyordum. Sen elindeki işi bırakıp bir de kapıyı açmaya zahmet etme diye açmıştım ve o bana sarıldı ben ona sarılmadım"

"Bedeni bedenine temas etti mi? Etti, gerisine takılmıyorum. O kız hangi özgüvenle sana -hani benim sevgilim olan sana- benimki diye hitap ediyor?"

"Her yaz köye geliriz biz ve kendimi bildim bileli onlarla komşu olduğumuz için tanışıyoruz"

"Bir komşu kızımız mı eksikti? Sen de o kıza benimki diye mi hitap ediyorsun? Ay yok senin bu sakinliğin beni çıldırtacak" dedim.

"Güzelim" diyip yürüdüğüm yolda durmam için hafifçe kolumdan tuttu.

Sinirle yüzümü ona döndüm "güzelim falan deme bana. O kıza da diyor-" sözümü tamamlayamadan dudakları dudaklarımı kapattı.

Oha, yavaş.

İtmek için ellerimi göğsüne koymuştum ki zaten ufak bir öpücük bırakıp geri çekildi.

Konu neydi? Aklım uçtu benim, konu falan kalmadı.

"Susman için illa öpmem mi gerekiyordu?"

Yanlış Bir Şeyler Dönüyor /Texting✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin