Selam Papatyalarım 🌼💜
Önceki bölümle arasında 10-15 gün falan zaman atlaması var bilginize! Ve yorumları unutmayalım plss♡
|sevmeyi unutmа, sen güzel seversin|
Yaz aylarında evde bunaldığım için sahilde yürüyüşe çıkmıştım. Haziran sonuna gelmiştik ve 1 hafta sonra sınavın sonuçları açıklanacaktı.
2 gün sonra ise nikâh töreni vardı. Evet o törene katılacakmışım. Betül Hanım beyaz gelinlik elbisesinin yanında bana da beyaz bir elbise diktireceğini söylemişti, artık karışmıyordum. Törende düğün sahibi hariç beyaz giyinmek çok saçmaydı ama anne-kız beyaz giyinecekmişiz.
Saçma saçma işler.
Cüneyt Bey o kavganın üstüne eskisi kadar sıkmamaya başlamıştı. Hakan abiyi çok sık peşimden yollamıyordu. Sadece uzak bir yere gideceğim zaman benimle geliyordu, yakın yere gideceksem de Hakan abi araba ile bırakıyordu ama beklemiyordu geri dönüyordu.
Tek başıma yürüyüş yaparken canım sıkıldığı için Efe'yi arıyordum ama 4 kez çalmasına rağmen daha açmamıştı, normalde bu kadar bekletmezdi.
En sonunda telefon açıldığında konuşmaya başladım.
"Ya Efe beni merakta bırakmak hoşuna mı gidiyor?" dedim sitemle ama karşıdan gelen ses durmamı sağlamıştı.
"Belinay kızım?" gelen ses Efe'nin annesine aitti.
Ne diye hitap etmeliydim? İsmini biliyordum ama yanına ek olarak hanım, teyze, abla falan ne koymalıydım?
Galiba dilim tutulmuştu.
"Nevin Hanım, merhaba" Hanım olmuş muydu ki? Of rezillik.
"Hanım ne kızım? Teyze diyebilirsin" dedi sıcak bir sesle
"Merhaba Nevin teyze"
"Merhaba güzel kızım. Efe'yi soracaksın ama onu ekmek almaya yolladım, telefonu da evde unutmuş"
"Anladım, ben açmayınca bir şey oldu sandım o yüzden telaşlanmıştım"
"Yok canım bizimkine ne olabilir anneye söylenir o anca" dediğinde gülmeden edemedim.
"Siz nasılsınız, iyisinizdir umarım" dedim. Şimdi hâlimi hatırımı sormadı falan der, ayıp olurdu.
"İyiyim işte kızım nasıl olsun. Efe'nin dediği kadar hanım hanımcıkmışsın maşallah"
"Teşekkür ederim" utanmıştım sanki biraz.
"Neyse kızım kendine dikkat et, bizim oğlan geldi veriyorum telefonu"
"Siz de kendinize dikkat edin"
Ve Efe'nin sesi "Güzelim"
"Güzelin batsın senin Efe" dememle kahkaha atması bir olmuştu.
Bir odanın kapısının kapanma sesi geldi. Büyük ihtimalle odasına geçmişti.
"Ya sen telefonunu neden evde bırakıyorsun? Belinay arar belki diye düşünmüyor musun hiç?"
"Bakkal sokağın başında, ne bileyim zamanlamanı. Hem fena mı oldu annemle tanıştın?"
"Dan diye tanışılır mı hiç? Ben bunun provasını yapmıştım o kadar. Birden dilim falan tutuldu"
Yine gülme sesi.
"Provasını mı yaptın?" diye sordu. Sesinde alay vardı, benimle dalga geçiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Bir Şeyler Dönüyor /Texting✓
القصة القصيرة|Tamamlandı| 05***: Dinlediğim bir şarkıda diyor ki 05***: Beklemek neye yarar gelmeyeceksen 05***: Sonra aklıma bir söz geliyor 05***: Giden geri gelmezmiş 05***: Gerçekten giden geri gelmez mi? ~ Beyni olmayan varlık: Kim gitmiş? Beyni olmayan v...