Selam Papatyalarım 🌼💜
|Bi' bantla sarılmaz böyle büyük yaralar.|
Trabzon'dan dün dönmüştük, gece hepimiz bende kalmıştık. Sabah kahvaltıdan sonra Salih raporu bittiğinden dolayı okula gitmek zorunda olduğu için Eskişehir'e dönmüştü. Salih bir yıl sınıfta kaldığı için lise sona gidiyordu.
Azra birkaç gün İzmir'de kalmak istediğini söylemişti ve bende beraber kalacaktık.
"Azra ben çıkıyorum, akşam haberleşiriz" dedim ayakkabılarımı giyerken.
"Tamam ben de birazdan çıkıp biraz gezeceğim. Akşam kafenin konumunu atarsın sen duruma göre gelirim"
"Tamam canım" dedim ve kapıyı örttüm.
Binanın çıkışında telefonum çalınca arayan kişiye bakıp aramayı yanıtladım.
"Naber Belinay kankam?" dedi Kutay hattın diğer ucundan.
"İyi işte, senden naber?"
"İyi ben de, aramışsın ama görmedim çünkü horul horul uyuyordum"
"Mia için aramıştım. İzmir'e döndüm de, ne zaman alabilirim?"
"Dersim üçte, eğer istersen getireyim?"
"Benim dersim on ikide ve üç buçuk gibi bitecek ama Burak'a bir sorayım dersi benden önce bitecekti. Haber veririm sana' dedim.
"Tamamdır o zaman haber bekliyorum"
Kapatma faslından sonra Efe'yi aradım.
"Efendim güzelim?" diye açtı telefonu.
"Neredesin, ne yapıyorsun sevgilim?"
"Şimdi bir ders bitti. Fakültenin kantininde oturuyoruz"
"Oturuyoruz derken kim var yanında?"
"Nehir ve sevgilisi" dedi.
"Sevgilisi mi?"
"Evet güzelim"
"Ben şey için aramıştım, derslerin kaçta bitiyor?"
"İki buçukta bitecek eğer ek ders falan fırlamazsa"
"Kutay, Mia'yı getirecek de üçte onun dersi ve ben o sıra derste oluyorum" dedim.
"Tamam güzelim, Mia'yı ben alırım"
"Tamam o zaman dersten sonra görüşürüz"
"Görüşürüz güzelim, dikkat et kendine"
Kapatma faslından sonra Kutay'a mesaj atmıştım. Efe ve Kutay arasında konuşurdu, Mia'yı Efe alacaktı.
~
Oyalana oyalana yürüdüğüm için son anda dersliğe girmiştim ardımdan da öğretim görevlisi girmişti. Eğer ondan sonra girseydim eminim laf yapardı, biraz fazla dakik biriydi.
Ortalarda bir yere oturmuştum. Ve öğretim görevlisi direkt konu anlatmaya başlamıştı.
Dersin başlamasının üzerinden beş dakika falan geçmişti ki kapı tıklandı, tüm gözler kapıya dönmüştü. Gelen kişi bir öğrenci ise öğretim görevlisi baya laf yapacak gibi duruyordu.
Tıklatılan kapı açıldı ve tanıdık yüzü gördüm. Anıl derse geç kalmıştı.
Öğretim görevlisi "öğrenci misin?" diye sordu.
"Evet efendim" diye yanıt verdi Anıl.
"Niye geç kaldın? Ben geç giriyor muyum dersinize?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Bir Şeyler Dönüyor /Texting✓
Cerita Pendek|Tamamlandı| 05***: Dinlediğim bir şarkıda diyor ki 05***: Beklemek neye yarar gelmeyeceksen 05***: Sonra aklıma bir söz geliyor 05***: Giden geri gelmezmiş 05***: Gerçekten giden geri gelmez mi? ~ Beyni olmayan varlık: Kim gitmiş? Beyni olmayan v...