Selam Papatyalarım, finale hoş geldiniz :') ♡
Sizden son kez satır aralarına bol bol yorum yapmanızı istiyorum <33
|Mutlu son olmasın mutlu sonsuz olsun|
"E Nevin, ne okuyor senin gelin?" diye sordu kadınlardan biri. İsimlerini aklımda tutmama kararı almıştım çünkü karıştırıp duruyordum.
"Fotoğrafçılık okuyorum" dedim kadına cevap olarak.
Her kadın eline birer tabak almış birini çekiştiriyordu ve şimdi de sıra bana gelmişti.
"Fotoğrafçılık ne? O meslekte para yoktur" dedi aralarından başka bir kadın.
Nefes al ve nefes ver Belinay.
"Belinay kızım okuduğu bölümden memnunsa bize mesleğinin ücretini sorgulamak düşmez değil mi?" diye konuştu Nevin teyze.
Nevin teyzenin cümlesi ile gözlerimi Nevin teyzeye çevirdiğimde o da bana baktı ardından dizlerimin üstünde duran elimi anne şefkati ile okşadı. Yüzümdeki gülümse tüm suratıma yayıldı bu hareket ile.
"Tabii orası öyle de evlendikten sonra geçinmeleri falan" dedi aralarından başka bir kadın.
"Ay teyzeler ama olmuyor böyle. Sanki evlendikten sonra geçimlerini siz sağlayacaksınız" dedi Azra.
"Ne el üstünde tuttuğunuz gelininiz varmış sizin de, gerçi daha gelininiz bile olmamış da" dedi ortamda olan benim yaşlarımda bir kız. Kız zaten geldiğimizden beri gözlerini üstümden ayırmamıştı.
"Bazılarının aksine değer bilen biri çünkü" dedi Nevin teyze ve ardından kıza hiçbir şey söylememiş gibi çayını yudumladı.
"Nevin şunun şurasında kaç yıllık mahalle komşusuyuz, ne yapmış sanki kızım?" diye konuştu kızın annesi olduğunu belli eden kadın.
"Kızının neler yaptığını sen de biliyorsun Neriman. Neyse eskideki mevzuları insan içinde açmaya gerek yok" diye cevap verdi Nevin teyze.
Ne yapmıştı kız?
Kadınlar tekrar kendi aralarında başka bir muhabbete döndüğünde telefonumu açıp Efe ile olan konuşma sayfasına girdim.
Siz: Efeeee
Siz: Sevgiliiim
Siz: Buraya gel
Siz: Sen kesin bilirsin olayı o yüzden sana soracağım
Efe♡: Güzelim, ne oldu?
Siz: ne yapıyorsun?
Efe♡: mahallenin amcaları ile kahvede okey oynuyorum
Siz: Emekli amca mooduna girmişsin sen ya çpdnsşcmsğck
Efe♡: Emekliliğe alıştırma bunların hepsi çğöpajfpaj
Siz: Şey
Efe: He?
Siz: Annesinin adı Neriman olan kız kim?
Efe: Niye ki?
Siz: Ya bir muhabbet oldu kız ters davrandı Nevin teyze de 'kızının neler yaptığını sen de biliyorsun Neriman' dedi
Siz: Nevin teyze aynen bu cümleyi kurdu
Siz: Bu cümleden önce de kız bana ters yaptı diye benim için kıza bakarak 'bazılarının aksine değer bilen birisi çünkü" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Bir Şeyler Dönüyor /Texting✓
Short Story|Tamamlandı| 05***: Dinlediğim bir şarkıda diyor ki 05***: Beklemek neye yarar gelmeyeceksen 05***: Sonra aklıma bir söz geliyor 05***: Giden geri gelmezmiş 05***: Gerçekten giden geri gelmez mi? ~ Beyni olmayan varlık: Kim gitmiş? Beyni olmayan v...