Selam Papatyalarım 🌼💜
|Bütün kaygım geçer gider, gözümü açsam yanında.|
Satır arası yorumlarınızı bekliyorum♡
Kavga edenler Efe ve göz göze gelip durduğum kişiydi.
Her şey saniyeler içinde olmuştu. Bizim onların yanına gitmemiz, erkeklerin onları ayırmaları falan.
Kavga ettiği kişinin burnu kanıyordu ve arkadaşları uzaklaştırmıştı ama Efe hâlâ sakinleşmiyordu.
"Ulan birde onun da bende gönlü var diyor. Gel de sikme" diye konuşmuştu sinirle. Bir sağa bir sola gidip geliyordu sinirle.
"Burak, oğlum tamam sevgili olduğunuzu bilmiyor olabilir" dedi Birgül ablanın eşi. Efe umursamamıştı.
"Burak yeter" dedim kolunu tutup durmasını sağlamıştım.
"Ne yeter? Neymiş senin de onda gönlün varmış. Kuzenim miymişsin? Hem Burak ne? Sen bana neden Burak diyorsun?" diye konuştu sinirle ve hafif sesini yükseltmişti.
"Çünkü şu an Burak gibi davranıyorsun. Ben karşımda Efe görmüyorum." dedim onun gibi sesimi hafif yükseltirken.
Çevremizde sadece bizimkiler kalmıştı. Azra, Salih, Birgül ablanın eşi ve damat yani Efe'nin amcasının oğlu.
"Lan gelmiş bana -hani senin sevgilin olan bana- onun da bende gönlü var, yapsana bizi diyor. Bak şu an yaptım ibne" dedi yine sinirle.
Derin bir nefes aldım. Konuşma tarzı şu an hiç düzgün değildi.
"Ne diye bana sesini yükseltiyorsun?"
"Abi tamam bir tur da siz kavga etmeyin" dedi Salih araya girerek.
"Çocuk gelmiş sen nereden biliyorsun gönlü olmadığını diyor. Sence nereden biliyorum, sevgilisi ben olduğum için olabilir mi?"
"Abartıyorsun şu an" dedim. Sevgili olduğumuzu bilmiyor olabilirdi.
"Ne abartıyorum Belinay. Çocuk benim yanımda benim sevgilime sulanma hayali kuruyor"
"Burak tamam abartma. Kavga etmenize gerek yok. Hadi Belinay biz içeriye geçelim" dedi Azra.
Efe'nin dudağının kenarı kanıyordu.
"İçeriye geç, üşürsün hava soğuk" dedi Efe.
Dudağının kenarındaki kanı silmek istiyordum ama şimdi olmazdı.
İlerde burnunu silen çocuğu gördüğümde korkuyla Efe'ye baktım "Efe bak sakın, lütfen bir kere daha kavga falan etme" dedim.
"Tamam güzelim, geçin siz içeriye"
İçim huzursuz bir şekilde Azra ile içeriye girdim. İçimde tüm hava kaçmıştı.
"Kiz dişaru çikup geldun yüzün düştü, ne oldi?" Diye sordu Fadime babaanne.
"Yok bir şey olmadı" dedim Fadime babaanne de üstelememişti.
Kına bitip herkes dağılınca biz de arabalara dağılmıştık. Fadime babaanne Birgül ablaların arabasıyla döndüğü için şu an 4 kişiydik. Hiçbirimizden ses çıkmıyordu ki zaten yolumuz 5 dakikalık bir şeydi.
"Abi siz Belinay'la niye kavga ettiniz ben orayı kaçırdım" dedi Salih arka koltuktan kafasını uzatıp.
Son konuşmadan sonra ikimizde konuşmamıştık.
"Şerefsizle kavga ettim diye konuşmuyor sanırsam" dedi Efe ters bir sesle.
"Abartıyorsun Burak. Gerçekten abartıyorsun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Bir Şeyler Dönüyor /Texting✓
Historia Corta|Tamamlandı| 05***: Dinlediğim bir şarkıda diyor ki 05***: Beklemek neye yarar gelmeyeceksen 05***: Sonra aklıma bir söz geliyor 05***: Giden geri gelmezmiş 05***: Gerçekten giden geri gelmez mi? ~ Beyni olmayan varlık: Kim gitmiş? Beyni olmayan v...