Selam Papatyalarım 🌼💜
|Gözyaşlarımı tut çünkü ben hiç tutamam biliyorsun|
Azra'nın anlatımından (Bardan ayrıldıktan sonra)
Sarhoş değildim sadece hafif kafayı bulmuştum. Yanımda arabayı kullanan kişinin kim olduğunu unutacak kadar sarhoş değildim en azından.
Kafamı camdan tarafa çevirmiş, yolun bir an önceki bitmesini bekliyordum.
"Azra" diye seslendi. Kalbim varlığını biraz hızlı atarak belli etti ama ben seslenmesine karşılık vermedim.
"Bak, seni kırdım. Bir korkak gibi mesafe bahanesinin arkasına sığındım"
"Gibi kelimesi fazla oldu cümleye. Sen korkaksın" dedim sessizliğimi bozarak.
"Tamam haklısın ama ben akıllandım" dediğinde sinirle güldüm.
"İş işten geçtikten sonra akıllansan ne olur? Geçti gitti. Dediğim gibi sadece hevestin"
"Sen benim için heves değildin, o kadar kız girdi hayatıma ama sen farklısın" bu dediğine daha fazla gülmüştüm.
"Kaç kıza daha bunu dedin acaba?"
"Kolay kolay birileriyle bağ kurmam"
"Benimle ne güzel bağ kurmuşsun öyle. Bir mesajla bitti de hani" dedim.
Ne kadar konuşursam konuşayım içimdeki öfke bitmeyecekti, biliyordum.
"Azra ben sana, herkese anlatmaktan çekindiğim şeyleri anlattım. Aramızda bir çok şey paylaştık"
"Ben de anlattığın her şeyi anlayışla karşıladım. Görüntülü konuşurken senin ağzından senin aşık olduğun kızı dinledim. Sen o kızdan bahsederken gözünden geçen duyguları gördüm ama ona rağmen seni sevdim."
"Bahsettiğin kız öldü. Ölen bir kızı mı kıskandın?"
"Konu kızı kıskanmam değil. Kıskanmadım, hatırlarsan o olayı anlatırken ben de seninle ağladım"
O gün gözümün önüne geldi. Görüntülü konuşurken konu konuyu açmıştı ve eski aşkından bahsetmişti. O anlatırken ağlamaya başlamıştı ve ben de onunla ağlamıştım. O gün yanında olup ona sımsıkı sarılmak istemiştim.
"Sana 'onun gibi beni bırakma, ondan sonra ilk defa böyle hissediyorum' demiştim. Hâlâ geçerli bu sözüm"
"Arda, sen bıraktın beni. Ben o gün de dedim sana 'evet kızla enerjilerimiz benziyormuş ama ben onun gibi bırakıp gitmeyeceğim' aynen bu cümleyi kurmuştum"
Kız intihar etmişti.
"Birine tekrar aşık olmaktan korktum, aşık olmak istememiştim, aşık olmaktan kaçmıştım" dedi.
"Şimdi karşımda bana bunları anlattığına göre aşktan kaçamamışsın"
Arabayı çoktan bir yerde durdurmuştu, sahil kenarında bir yer de.
"Hayır kaçamadım. Ben sana aşık oldum Azra"
"Bu benim sorunum değil, senin sorunun"
"Sen bana karşı bir şey hissetmiyor musun?" diye sordu.
Gözlerimi gözlerine çevirdim.
"Hissediyorum, maalesef ki benimle konuşmayı kestikten sonra bile sana bir şeyler hissediyorum ama seninle olmak istemiyorum"
"İkimizde bir şeyler hissederken neden işi yokuşa sürüyoruz?"
"Arda sen, daha iki gün önce bir kızın instagram hesabını Belinay'a soran kişisin. Sakın bana arkadaşça istedim deme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Bir Şeyler Dönüyor /Texting✓
Short Story|Tamamlandı| 05***: Dinlediğim bir şarkıda diyor ki 05***: Beklemek neye yarar gelmeyeceksen 05***: Sonra aklıma bir söz geliyor 05***: Giden geri gelmezmiş 05***: Gerçekten giden geri gelmez mi? ~ Beyni olmayan varlık: Kim gitmiş? Beyni olmayan v...