Selam Papatyalarım 🌼💜
Okunma sayısı, oy sayısı ve yorumlar çok orantısız lütfen oy ve satır arası yorumlarınızı unutmayın♡
|Onlar diyo' ki, iyileştirirmiş hep zaman
İnan gülüp geçiyorum|"Bu kafeterya neden bu kadar dolu ya?" diye kendi kendime mırıldanmıştım.
"Kafeteryanın ışığını gören herkes gelmiş mübarek" dedi yanımdaki Kutay.
"Oturacak tek bir yer yok, acaba dışarı mı çıksak?" dedim elimdeki kahvemden bir yudum alırken.
Kutay elinde tepside duran yiyecekleri göstererek "ben bunları dışarda nasıl yiyeyim hem yine yağmur yağmaya başladı"
"E ama boş yer yok" dedim.
"Aha dur buldum bizim bölümden bu çocuk iki merhabalığımız vardı gidip oturalım yanına"
"Kimin yanına?" dedim çünkü ben hâlâ yanına oturabileceğimiz biri görmüyordum.
"Sen beni takip et, güven bana" Kutay'a güvenmek ne kadar doğru olurdu?
Dolu olan masaların yanlarından geçip hangi masaya doğru yaklaştığımızı yeni anlamıştım. Hayır umarım o masaya ilerlemiyoruzdur.
"Selam, oturabilir miyiz diye sormak istemiyorum bence oturabiliriz" demişti Kutay. Keşke Kutay kadar rahat olmayı başarabilsem.
Anıl şaşkınlıkla bize bakıp "tabii oturabilirsiniz" demişti ama Kutay zaten çoktan elindekileri masaya koymuştu.
Sıkıntılı bir nefes verip ben de sandalyeyi çekip oturdum.
El mecburu selam vermiştik birbirimizi ardından konu konuyu açmıştı ve muhabbet ediyorduk. Aslında muhabbeti sarıyordu.
"Eee Anıl sen de var mı bir şeyler?" diye sordu Kutay dan diye. Bu çocuk neden insanların sevgilisi olup olmadığını merak ediyordu hemen ilk konuşmada?
"Sevgili falan diyorsan yok" diye cevap verdi Anıl.
Aklıma gelen fikirle telefonumu ceketimin cebinden çıkardım ve anonimle olan konuşma sayfasına girdim.
Siz: Selam, naber?
Gözlerimi Anıl'a çevirdim ve telefonunu eline almıştı.
Ve bingo. Anonim mesajımı görmüştü ve cevap yazıyordu.
05***: iyi, sen?
Siz: Ben de iyiyim
05***: Sen şimdi durup dururken neden bana yazdın ki?
Siz: Yazmayayım mı?
05***: Yok yaz da ne bilim garip geldi
"Selaam" diyerek neşeyle yanımıza gelen kişiye şaşkın bakışlar atıyordum.
Anıl bizi tanıştırmak için "Nehir" diyerek kızı tanıttı.
"Ay ben kendimi tanıtabilirim değil mi? Sen bir hemen atlama" dedi Nehir
"Al tanıt o zaman" dedi Anıl.
Bunlar nereden tanışıyordu ve niye yanımıza gelmişti.
"Ben Nehir, Anıl'ın ikiziyim" dediğinde daha da şaşırmıştım.
Elini uzattığında mecburen ben de elimi uzatıp kendimi tanıttım "Belinay"
Memnun oldum muhabbetini geçtikten sonra Kutay'la da tanışıp Anıl'a dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Bir Şeyler Dönüyor /Texting✓
Kısa Hikaye|Tamamlandı| 05***: Dinlediğim bir şarkıda diyor ki 05***: Beklemek neye yarar gelmeyeceksen 05***: Sonra aklıma bir söz geliyor 05***: Giden geri gelmezmiş 05***: Gerçekten giden geri gelmez mi? ~ Beyni olmayan varlık: Kim gitmiş? Beyni olmayan v...