57

8.2K 601 249
                                    

Selam Papatyalarım 🌼💜

|Seni hatırlatan her şarkıya eşlik edemeyip lal kalsam, sensizliğe alışabilir miyim?|

Çok uzun bir bölüm olmadı ama olsun okuyun siz aöüxhxğajcğs

Salonda koltukta uzanıyorduk. Aramızdaki tüm meseleleri çözmüştük ve şimdi Burak kafasını göğsüme koymuş televizyon izliyorduk.

Sanki araya 4 ay girmemiş gibi, hiçbir sıkıntımız yokmuşçasına oturmuş herhangi bir film açmış onu izliyorduk.

Film bitmişti ama film boyunca içimi kemirip duran şeyi söyleyip söylememekte kararsızdım.

"Burak" dedim. Diğer adını söylemeye hazır hissetmiyordum hâlâ uzak geliyordu o ismi bana.

"Herkes gibi Burak demeye devam mı edeceksin" dedi huzursuzca

"Biraz zaman" dediğimde bir şey demedi.

"Bir şey söyleyeceksin daha deminden beri söyleyemedin" dedi beni anlamış gibi.

"Hani dedin ya her şeyi sana yazdım istersen oku" cümlemi tamamlamadan kafasını göğsümden kaldırıp elini masada duran telefonuna uzandı ekranını açtı, şifresini girdi ana ekranında benim mezuniyet gününden kalma beraber çekindiğimiz bir fotoğrafımız vardı. Kalbim sıkıştı.

Uygulamaya girip en başta sabitlenmiş olan konuşmayı açtı ve telefonu uzattı. Telefonu çekinerek aldım. Kafasını tekrar göğsüme koydu. En son yazdığı mesajları gördüm.

Siz: Tam da şu an kapına gelip ben bunların üstesinden gelemiyorum diyip

Siz: Kafamı göğsüne koyup ağlamak istiyorum Sorunlu

Siz: Ve yapacağım sanırım

Yapmıştı da.

Bir elim saçlarında dolaşıyordu bir elimle de telefonu tutup mesajlara bakıyordum.

Bir mesajda gözlerim yine takılı kaldı.

Siz: Seninle yeniden tanışıp sabaha kadar konuşmak isterdim

Siz: Hataların yapılmadığı o zamanlara dönmek isterdim

Sessiz kaldım mesajları okumaya devam ettim.

Siz: Seni sevmediğime nasıl inanırsın?

Siz: Ben seni başkasına kanayan yaran varken bunu bile bile sevmiştim

Ağlamak istiyordum ama ağlamamalıydım. Şimdi kollarımın arasındaydı işte mutlu olmam lazımdı.

Siz: Bak bir şarkı buldum sana ithaf ediyorum.

Siz: Bir şarkıyı ben yazsam anca bu kadar uyardı bize

Ses kaydı atmıştı. Ses kaydını açtım.

(Şarkı bu ve Efe'nin ses kaydındaki sesi aynı bu şekilde düşünün. Konuştuğu kısımda sesinin titremesi falan)

Biliyorum güzel kızım yorgunsun
Sana neler neler neler yaptı bu adam? diyordu şarkıda.

Sonra düz yazı şeklinde okumaya başlıyordu ve ilerliyordu şarkı. Bir söze geldiğinde burukça gülümsedim.

Yanlış Bir Şeyler Dönüyor /Texting✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin