3. Bölüm

3.1K 212 246
                                    

Bu bölümü hikayelerini severek okuduğum kişiye ithaf ediyorum   

Peter doğruldu. Etrafa göz gezdirince hastanede olduğunu anladı. Hafızasını şöyle bir yokladı. En son... İç savaş çıkmıştı. Kahramanlar birbiri ile savaşıyordu. Ve Peter, Scott Lang tarafından bilincini kaybedene kadar dövülmüştü. Scott o kadar hızlıydı ki, Peter'in örümcek hisleri devreye girememişti. Karşılık bile veremeyen Peter, çareyi Tony Stark'ı aramakta bulmuştu. Onu hayal kırıklığına uğrattığını düşündü. Koskoca Iron Man ona güvenip onu kısa süreli ekibin başına getirmişti. Fakat Peter ne bekliyordu ki? O sadece bir liseliydi. Tony Stark ne bekliyordu ki? Bir çocuk rakiplerini yenebilir miydi?

"Spidey uyanmışsın."

  İçeri giren Tony ve Natasha idi. Peter Natasha'ya çok pis bir bakış attı. Fakat Natasha bunu görmedi. Çünkü Peter hala Spiderman maskesi takıyordu.

"Merhaba Bay Stark. Çok üzgünüm efendim, sizi yüzüstü bıraktım."

"Evet biraz öyle oldu."

  Peter gerçekten üzülmüştü. Ne diyeceğini bilmiyordu. Eğer maskesi olmasaydı belki Stark ona acıyabilirdi. Maskesini çıkartmayı düşündü. Ama Romanoff buradaydı. Bekle-

"Ş-şey siz en son Cap'in tarafına geçmemiş miydiniz Bayan Romanoff?"

"Savaş bitti Spidey. Nick Fury, Sokovia antlaşmasını iptal etmeleri için dünya ülkelerini ikna etti. Bucky ve Tony de barıştığı için artık Avengers tekardan bir bütün haline geldi. Bu arada antman sana özürlerini iletiyor."

   Peter kafasını yukarı aşağı salladı. Yorgunluk çöktü üzerine. Arkasına yaslandı. Bu maskeyle nefes almak ne kadar da zordu böyle?

  Natasha'nın odadan çıkması ile Tony, Peter'in yatağının yanındaki sandalyeye oturdu.

"Friday, kapıyı kitle."

  Friday mi? Tony hastaneye Friday'i mi yüklemişti? Ama buna izin vermezlerdi. Yoksa Tony Stark'ın özel hastanelerinden birinde miydi? Özel hastaneye gidecek kadar parası yoktu. Ama Tony para istemezdi değil mi? Sonuçta buraya onun isteği yüzünden gelmişti.

  Tony sanki Peter'in içindeki soruları duymuşcasına,

"Seni hastaneye götüremezdim, aksi halde kimliğin açığa çıkardı. Seni Avengers binasına getirdim. Bir süre burda kal. Halan seni Almanya'da sanıyor."

"Çok teşekkür ederim Bay Stark."

"Sorun değil evlat. Maskeni çıkartabilirsin. Kapı kilitli kimse gelemez."

"Tamam Bay Stark."

 ARADAN YAKLAŞIK DÖRT SAAT GEÇİYOR.

(Peter hızlı iyileşebildiği için sadece yaraların hatları kaldı bu yüzden eve gitmesine izin verildi)

"Selam May."

"Pete! Döndüğünü neden söylemedin? Gelip seni alırdım."

"Sürpriz yapayım dedim. Ayrıca Happy bıraktı sorun yok. Veee bak sana ne aldım!"

  Peter elindeki kolyeyi halasına uzattı. Halası çok önceden bu kolyeyi bir Almanya broşüründe görüp çok beğendiğini söylemişti. Peter o zamandan beri harçlıklarının bir kısmını bu kolye için biriktirmişti. -Daha iç savaş başlamadan önce alıyor.-

"Ah, Peter. İnanamıyorum bu çok... Çok teşekkür ederim!"

  Sıkıca sarıldılar. Daha sonra Peter yukarı kata çıktı. Çantasını yerleştirmeye başladı. Ama sanki bir şey eksikti. Bekle-

"Kostümüm nerde?!"

  Peter'in kostümü yoktu. Kulede unutmuş olmalıydı.

The Yazışma Uygulama

Mr. Stark

Merhaba Mr. Stark! Ben Peter. Şey, kostümümün orda olma ihtimali var mı? (17.37)

(17.53) Evet çocuk. Burada. Yarın gelip alırsın.

Çok teşekkürler Mr. Stark :) Yarın okul çıkışı uğrarıp alırım. (17.53)

Görüldü...

Real Life (Ertesi Gün/Okulda/Son Ders)

"Hey Pete okuldan sonra yeni lego setimi açmak için bize gelsene."

"Üzgünüm Ned. Bay Stark'ın yanına kuleye gitmeliyim."

"Şu staj için mi?"

"Aynen."

"Dostum seni çok kıskanıyorum. Ironman'in yanında çalışıyorsun!"

(En yakın arkadaşının Spider Man olduğunu öğrensen ne yaparsın acaba Ned RTYUJIOLLUJGHF)

  Zilin çalmasıyla Peter'ın fırlaması bir oldu. Okuldan ilk çıkan tartışmasız Peter'di. Yönünü kuleye doğru çevirip giderken korna sesi ile sıçradı. Arkasına bakınca Happy'nin onu beklediğini gördü. Yanına gitti.

"Selam Happy."

"Merhaba Peter. Atla."

"Ne?"

"Atla dedim. Kuleye gidiyoruz."

"Seni Bay Stark mı yolladı?"

"Evet güvende geldiğinden emin olmak istedi."

  Peter tarif edilemeyecek bir mutluluk yaşıyordu. Bu, her ne kadar ufak bir şey olarak görülse de Peter, Tony tarafından umursandığını hissetmişti. Bunun anlamı çok büyüktü.

  Kuleye vardıklarında Tony onu zırh odasına götürdü. Yoksa... Tahmin ettiği şey olamazdı değil mi?

"İşte Peter, senin için yeni bir kostüm. Karen'i çok sevdiğini söylediğin kayıtı buldum ve merak etme, Karen bu kostümde var. Artık eski çirkin kostümüne ihtiyacın yok. Tamamen son teknoloji süper havalı bir kostümün var. Eh ben yaptım bu yüzden de mükemmel."

"B-ben ne diyeceğimi bilemiyorum Bay Stark bu ç-çok güzel. Çok teşekkürler."

"Rogers'ın yaşından daha çok teşekkür etmişsindir Peter. Her şeye teşekkür etmeyi kes."

"Tamam Bay Stark."

"Güzel şimdi gidebilirsin."

"Tekrardan teş- ay pardon iyi günler Bay Stark."

"Güle güle."


Biraz kısa oldu evet ama pazar günü yazmaya üşendim beklemek de istemedim. Ödevlerim de var :) Umarım hoşunuza gitmiştir. Fikirlerinizi paylaşmayı unutmayın. Oy vermeyi hiç unutmayın ehehehe. (Medya son sahneye ait. Peter'i pijamasız hayal edin lütfen rfgtyhuj)

Ha bu arada Civil War kısmı resmi olarak bitti! Wuhuuu. Şimdi normal kurgu kısmına geçtik. Buraları kafamdan atıcam.

Herkese iyi günler dilerim daima mutlu olun 2021 herkese neşe getirsin inşallah. Bay bay :)

Irondad // Peter Parker + Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin