Hoşgeldiniz nabır? Bana ilham kaynağı olan @Kayradeniz4433 e kurguma gerçekten çok yardımı dokunan @sedaderya1234 e ve yorumları çökertirken her daim eğlenmeme neden olan @spidey_kafasi ile @MucizeviMarvelFan a sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum.
Hastaneden son hızla çıkarlarken kısaca plan yapıyorlardı. Steve ve Bucky önden gireceklerdi. Yollarına çıkan kişileri halledip Tony, Peter ve Natasha için yolu açacaklardı. Onlar Ned'i aramaya başladıklarında Vision ile Wanda sağ tarafa, Clint ve (onlar haber verdikten sonra yardıma gelen) Scott sol tarafa gidecekti. Bruce ise dışarıda bekleyip etrafı gözetleyecek, birisi girip çıkarken haber verecek ve gerçekten kötü bir şey olursa yeşil kod durumuna geçecekti. Plan yapıldıktan sonra hepsi yerini almıştı.
"Hazır mıyız Yenilmezler ve Spidey?" -Tony'yi dövmek için izin almayın direkt dalın!-
"Evet." herkes onayladı.
Steve, Bucky'ye kafasıyla işaret ettikten sonra ikisi içeri girdi. Peter, Tony ve Natasha onların çağırmasını bekliyordu.
"Ben Steve, duyuyor musunuz?"
"Evet gelelim mi?"
"Önce diğer ekipleri yollayın burada tahmin ettiğimizden fazla kişi var."
"Anlaşıldı."
Önce Vision ile Wanda gittiler. Ardından da Clint ve Scott gitti. Kulaklıktan gelen seslere bakılırsa içeride gerçekten fazla adam vardı. Sürekli dövüş ve silah sesleri geliyordu. Peter hafif tırstı ama bunu belli etmemeye çalıştı. Natasha ve Tony'nin onun hakkında yanlış düşünmesini istemiyordu.
"Ön ve arka temiz." Bucky söyledi.
"Sağ taraf temiz." Wanda söyledi.
"Sol taraf temiz." Clint söyledi.
"O halde gidelim." dedi Tony ve içeri girdiler.
Geçtikleri her odaya bakıyor, didik didik arıyorlardı. Her yer dehşet vericiydi. Aklın alamayacağı kadar korkunç işkence ve ölüm makineleri, cesetler, birazcını Yenilmezler yapmış olabilir, her yerde kan vardı. Bir insan burada iki gün geçirse delirebilirdi. Ned kaçırılmış olmasa Peter da burada beş dakika durmazdı. Ama arkadaşı için katlanmalıydı.
Her geçen odada daha da kötü aletler bulunuyordu. Peter'in asıl korkusu Ned'e ne yaptıklarıydı.
"Evlat keşke dışarıda kalsaydın. Burası psikolojini bozacak."
"Hayır Tony iyiyim ben."
"Peki."
Koridorun sonuna yaklaşıyorlardı ama Peter daha ileri gitmek istemiyordu. Örümcek hisleri ona Ned'in yakınlarda olduğunu hissettiriyordu. Durdu ve duymaya çalıştı. Herhangi bir şey duymak istedi.
"İntikamcılar gelmiş."
Peter hemen sesi duyduğu yöne baktı. Bir şeyler döndüğünü anlayan Tony ve Natasha, Peter'in baktığı yöne baktılar. Hiçbir şey yoktu.
"Evlat sorun nedir?"
"Bir ses duydum susun dinlemeye çalışıyorum."
Dinledi. Seslerin geldiği yöne doğru ilerledi. Şimdi daha net duyuyordu.
"O halde şu çocuğu bir an önce konuşturalım."
"Uyanmıyor. Öldü mü acaba?"
"Sanmıyorum, elektrik şokunu versene."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Irondad // Peter Parker + Tony Stark
FanfictionHer şey İç Savaş çıktığında başlamıştı. Kendisine destek toplamaya çalışan Tony Stark, sadece 6 aydır süper kahramanlık yapan acemi bir genç bulmuştu. Peter Parker adındaki bu liseliyi yanına almak için evine gittiği gün, kendisine bu kadar benzeyen...