Okul başlayalı 35 dakika olmuştu. Yoklama listesi yanlızca bir kişinin gelmediğini söylüyordu: Peter Parker.
Peter da her çocuk gibi okula gitmeyi, aşırı kızgın kimya öğretmeninin dersine geç kalmamayı istemişti. Ancak radyoaktif bir örümcek tarafından ısırılmışsanız, duvarlarda tıpkı bir örümcek gibi ilerlemenizi sağlayan bir özel gücünüz ve ağ fırlatmaya yarayıp kötü adamları yenebilmenizi sağlayan bir kostümünüz var ise o zaman işler istediğiniz gibi gitmiyor ve okula geç kalabiliyorsunuz.
Evet, Peter 6 ay önce radyoaktif bir örümcek tarafından ısırıldı ve özel güçleri olan bir gence dönüştü. İşin üzücü tarafı ise o bir liseliydi ve bu işlere ayıracak vakti yoktu. Ancak Ben amcanın da söylediği gibi büyük güç büyük sorumluluk getirirdi.
Bankada gerçekleşen soygunu önledikten sonra apar topar okula uçtu. -Binalardan atlıyo ya ağlarıyla işte ondan bahsediyorum ehehe.-
Okulun ilk dersini kaçırmış olmasına aldırmadan en yakın arkadaşı Ned'in yanına geldi.
"Selam dostum."
"Selam. Bu arada hoca bir kez daha geç gelirsen seni disipline vereceğini söyledi."
"Ah harika!"
"Hakkaten her çarşamba geç kalıyorsun kanka."
"İsteyerek olmuyor Ned."
Zilin çalmasıyla bu sohpet sonlandı ve iki arkadaş derse gittiler.
Okul bitince...
Peter nihayet eve gelmişti. Kulağında kulaklık ile en sevdiği şarkılardan birini dinliyordu. İçeri girip çantasını yerleştirirken halasına seslendi.
"Merhaba May!"
"Merhaba. Okul nasıl geçti?"
"İyiydi."
"Dışarıda muhteşem bir araba va-"
Peter odada bir erkeğin olduğunu fark edince sustu. Kim olduğu görünce ise bir şoka uğradı. Ironman?
"Selam Bay Parker."
"Selam, ben Peter."
"Tony."
"Burada ne işiniz var?" -ay tüm diyaloğu yazamıcam hızlandırılmış modu açıyorum-
"E-postalarımı aldın değil mi?"
"E-evet ne hakkındalardı?"
"Burs hakkındaydı, Eylül Vakfı."
"Doğru, evet."
"Pete, bana bunlardan bahsetmemiştin!" May hala araya girdi.
"Sürprizleri ne kadar sevdiğini biliyorum, sürpriz olsun istedim."
"Başvurunu onayladık Parker."
"Eveet, başvuru ne hakkındaydı?"
"Ben de bunu konuşmaya geldim."
"O halde 5 dakikalığına odama geçebilir miyiz?"
"Tabi, tabi."
Peter'ı garip bir merak sarmıştı. O vakfa başvurmadığını adı gibi biliyordu. Ama koskoca Tony Stark gidip de başvurmadığı halde yanına gelerek böyle büyük bir yanlışlık yapmazdı. Odasına girdi, hemen ardından Stark da gelmişti. Kapıyı örttü.
"Neler var bakalım burdaa? Eski teklonoji, ikinci el mi aldın? Kurtuluş Ordusu'ndan mı?"
"Çöpten çıkardım aslında..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Irondad // Peter Parker + Tony Stark
FanficHer şey İç Savaş çıktığında başlamıştı. Kendisine destek toplamaya çalışan Tony Stark, sadece 6 aydır süper kahramanlık yapan acemi bir genç bulmuştu. Peter Parker adındaki bu liseliyi yanına almak için evine gittiği gün, kendisine bu kadar benzeyen...