Minnacık bir hatadan dolayı düzenlendi ehehe :* İyi okumalar
"Selam May! En sevdiğin yeğenin geldi!"
Peter bunu derken Tony ile fazla vakit geçirdiğini düşündü. Adamın egosu ona da bulaşıyordu galiba. May ise sesi duyar duymaz mutfaktan fırlamış, Peter'a kocaman sarılmıştı.
"Ah Pete. Çok özledim seni!"
"Ben de çok özledim."
"Keşke sen arasaydın. Tony Stark'la konuşmak çok da güzel değildi."
"O-o sırada bir deney yapıyordum da arayamadım. Sağolsun Bay Stark benim için aradı." -Normalde Tony diyor ama halası anlamasın diye böyle dedi sövmeyin-
"Seninle gurur duyuyorum Peter."
"Teşekkür ederim May."
"Akşama ne istersin bakalım?"
Ve Peter ile May mutfağa geçtiler.
AKŞAM
Peter odasına geçmiş, ödevlerini yapıp eksiklerini kapatmaya çalışıyordu. Fakat çalışması Ned'den gelen bir arama ile bölündü.
"Ne oldu Ned?"
"Peter..."
"Ne?"
"Peter... T-Toomes'u okula almışlar. Yeniden fizik öğretmenimiz olacak."
"NE?"
"Peter o herif kesin bizim için geliyor. Kötü şeyler olacak."
"Ned dur biraz. Şimdi sen Toomes'ın emeklilikten vazgeçip tekrardan öğretmenimiz olacağını mı söylüyorsun?"
"EVET PETER! B-bu korkunç. O beni kaçıranlardan ve şimdi... Peter ben korkuyorum. Orada hayatımda duymadığım, görmediğim, aklıma bile gelmeyecek işkenceler yaptılar. Ben tekrar olsun istemiyorum. Lütfen yardım et." -ya kıyamam ağlıcam şimdii-
"Korkma Ned, o herifi hapishanenin en karanlık köşesine yollayacağım."
"Teşekkür ederim Peter."
"Haber verdiğin için sağ ol."
"İyi geceler."
"Sanada."
Peter odanın içinde sinirle dolanmaya başladı. O adamı nasıl geri alabilmişlerdi? Bunu Tony'ye anlatmak istemiyordu. Ama kimliklerini biliyordu Toomes. Peter'in aklına MJ ve Ned'in ceseti geldi. Sonra kızgın bir Tony'nin yanına gelip onu suçlaması... Tamam söyleyecekti, neden beyni bu kadar uzattı ki? Tony'nin numarasını çevirirken açması için dua etti. Tabii ki de Tony açmadı. Telefon ışıklarını seviyordu.
Bu sefer Karen'den Friday'e bağlanmasını istedi.
"Friday ben Peter. Lütfen Tony'ye ulaşabilir misin?"
"Şu an laboratuvarında Peter. Rahatsız edilmemek istedi."
"Ona Toomes ile ilgili olduğunu söyler misin?"
"Tamam."
Bir kaç dakika geçmeden Tony'nin sesi duyuldu.
"Ne oldu?"
"Tony! Vulture olan Toomes. Eski fizik öğretmenimiz! Okula geri dönmüş!"
"NE?"
"Benim de tepkim buydu."
"DALGA MI GEÇİYORSUN ÇOCUK? ONU NASIL ALABİLİRLER?"
"BEN YAPAY ZEKA ÜZERİNDEN DEĞİL KULAĞIMA DAYAYARAK DİNLİYORUM BİRAZ DAHA AZ BAĞIRSAN OLUR MU? AYRICA BİLMİYORUM ALMIŞLAR İŞTE KESİN PLANLARI VAR!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Irondad // Peter Parker + Tony Stark
FanfictionHer şey İç Savaş çıktığında başlamıştı. Kendisine destek toplamaya çalışan Tony Stark, sadece 6 aydır süper kahramanlık yapan acemi bir genç bulmuştu. Peter Parker adındaki bu liseliyi yanına almak için evine gittiği gün, kendisine bu kadar benzeyen...