27. Bölüm

1.3K 115 127
                                    

Bölümlere kısa diyeni döverm.

İyi okumalar :*

-----

"Vay be ben yokken neler neler olmuş."

  Tüm ekip toplanmış son bir kaç yıl Asgard'da olan Thor ve Loki'ye yaşananları anlatıyorlardı.

"Ya evet. Bi taş yağmadığı kaldı." -knk o da olur dert etme-

"Siz bu sırada ne yapıyordunuz?" diye sordu Natasha. Thor söze başladı:

"Şöyle oldu; biz Asgard'a döndük ve Loki hapse atıldı-"

  Loki elini kaldırarak ona susmasını işaret etti. Hikayeyi kendi anlatmak istiyordu. Thor ona baktıktan sonra konuşmasına izin verdi. -Loki istediğin kadar konuş *-* -

"Ben daha New York'a gelmeden önce, Thanos adında biri vardı. Titan gezegeninde doğmuş mor bir şerefsizdir kendisi. Bana Midgard'da Tesseract adında bir cisim olduğunu söyledi. Bunu almamı istediğini söyledi, karşılığında Midgard'ın kralı olacaktım. Başta kabul etmedim, çünkü ilgilenmiyordum, ama bana seçenek bırakmadı. Emrime bir ordu verdi ve içinde zihin taşı denilen bir cismin olduğu bir asa verdi. Bu asanın zihnimi tıpkı arkadaşınıza yaptığım gibi kontrol ettiğini anlamam zaman aldı.

  Midgard'a geldim ve savaştık. Sonra şu yeşile dönüşen adam beni yere vurduğu zaman kafama bir darbe aldım ve o zaman kendime geldim. Thanos'un yaptıklarını hatırladım ama iş işten geçmişti. Uyandığımda beni yakalamak için başucumdaydınız.

  Sonra Asgard'a döndük. Orada lanet olası Odin, öyle bakma Thor, beni hapse attı. Kesinlikle dinlemeden. Fazla bir zaman geçmeden Kara Elf denilen yaratıklar Odin'i öldürdü. Frigga ve Thor bir plan yapmışlardı ve bu plan için bana ihtiyaçları vardı. Annem Odin'in aksine adaletli biriydi ve hapisteyken beni dinleyerek başıma gelenleri öğrendi. Thor ile ikisi beni çıkarttılar ve Kara Elfleri yendik.

  Annem, Asgard'ın başına geçerek harika bir yönetici oldu. Bana özgürlüğüm geri verildi ve sorunsuz birkaç ay geçirdik. Sonra ise öğrendik ki Hela adında bir ablamız varmış. Thanos ile evlenmiş. Bunu öğrenen bendim. Thanos kendi çocuklarından birinin yardımıyla bana ulaştı ve evrenin yarısını yok edip düzen sağlamak istediğini söyledi. Ona katılmayı reddettim. Sonra ise planında ilerlediğini öğrendim. Onların saklandığı uzay gemisine gittim ve bir ufak çaplı savaş başladı.

  Onlara karşı çok bir şansım yoktu. Koca bir ordu ve mükemmel dövüşen ablam ve Deli Titan'a karşı sadece ben. Ölmek üzereyken Thor geldi ve bir kaç yıldırım ile güçsüz orduyu yıktı. Hafif bir baygınlık geçirmiştim bu yüzden orduyu yok etmesini görmedim, onun tabiriyle konuşuyorum ve birkaç yıldırımla olmadığına eminim ama neyse. Kendime geldiğimde ablamız ve Thanos, ellerinde silahlarla Thor'a ateş ediyorlardı falan filan. Sonra ben muhteşem bir hamle ile Thanos'un kafasını koparttım. Nasıl yaptığımı söyleyeyim, Mjolnir'i kaldırdım! -HEYYT BE ASLANIM BENİM!-

  Sonra da Hela'nın aşırı kızgın ve kudurmuş hali ile dövüştük. Kocasını öldürdüğümüz için çok kızmıştı ve neredeyse biri atomlarımıza ayırıyordu. Neyseki Frigga ve Asgard ordusu yardıma geldiler ve Hela kaçamadan öldürüldü.

  Sonra da tam mutluca yaşayacakken sizden sinyal aldık ve daha yorgunluğumuzu atamadan arkanızı toplamaya geldik."

  Hiç kimse son dediklerine aldırmamıştı çünkü herkes hikayenin yalan ya da doğru olduğuyla ilgileniyordu. Bazıları inanmamıştı ve onaylaması için Thor'a bakıyorlardı. Thor ise onların niye kendisine baktıklarını anlayamamıştı bu yüzden aptal aptal geri bakış yapıyordu. Neyseki Loki zekiydi ve amaçlarını anlamıştı.

"Senden onay bekliyorlar aptal."

"Ha, şey evet doğru hepsi."

  Her şey doğru olduğuna göre Loki'ye güvenmekten başka seçenekleri yoktu.

------

500 kelime daha napim gizlice yazıyoz zaten

Herneyse NASILSINIZ? ben iyiyim.

Şimdi sizden bir şey istiyorum. Gülümseyin, zor bir şey değil.

İlk bölümlerde Loki Thanos'u öldürdü demiştim. Artık kanıtlandı. Fav karakterim en nefret ettiğimi öldürdü oh  beeee.

Hatta isterseniz ilerde bunla ilgili bi story yazabilirim. Bu anlattıklarımı detaylıca okuyabileceğiniz.

Evet hikaye çok uzadı ama bölümleri kısa yazmak zorundyım ve bu da uzamasına neden oluyor. :(

Ama güzel haber: Bu bitince ne yazıcağıma karar verdim ve hikayenin ilk 3 bölümü kafamda hazır bile. Umarım seversiniz.

Öpüyorum hepinizi. Kndinize dikkat edin muah :*

Irondaddy Köşemizzzz *-*

Irondaddy Köşemizzzz *-*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Irondad // Peter Parker + Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin