Ağlayayım mı? Durun çok pis duygulandım şuanda ;-;
Kendimi toparlamam için biraz zaman verin lütfen...
Tamamdır. Yazmaya başlayabilirim. Son kez... İyi okumalar :'*
-----------
O anı canlı olarak yayınlayan kanallar, onları izleyen insanlar ve gazeteciler ufak çaplı bir şok yaşadıktan sonra toparlanarak coşmuşlardı. Haber spikerleri dikkatle orada olanları dinliyordu, gazeteciler Peter'i soru yağmuruna tutmuşlardı. Ve izleyenler, evet Peter'i tanıyanlar kuduruyorlardı. MJ bunu zaten fark ettiği için tepki göstermedi. Eskiden Peter'a yüz vermeyen Liz pişmanlıktan çatladı. Ama Flash... O ise altına yaptı.
Ertesi gün okula gittiğinde Peter ilk kez bir Stark olmanın nasıl bir şey olduğunu anladı. Ondan imza almak isteyen bir dolu yalaka etrafını sarmış girmesine izin vermiyordu. Yanındaki Ned bile "Masa Başındaki Adam" olduğu için imza vermişti. İkisi nihayet hayranları atlatıp sınıfa girdiğinde kimya öğretmeni kızmadı bile.
Kantin olayı ise en ilginciydi. Peter ve Ned ilk tenefüs yalaka kitleye yakalanmadan kantine indiler ve orada kimle karşılaşsalar beğenirsiniz? Tabii ki Flash Thompson. Peter'i gördüğünde Flash ayağa kalkıp onlara doğru ilerledi. Tabi bu sırada bütün öğrenciler -ve çalışanlar- onları izlemeye başladı. Flash'ın yüzü kızarmıştı. Ne!?!?
"Merhaba P-Peter."
"Merhaba Flash."
"Ben şey... Özür dilerim."
"Ne için?"
"S-sana zorbalık yaptığım için."
Peter konuşmaya başlamadan bir üst sınıftaki Harry Osborn -düşebilirsiniz- oraya yaklaştı ve tüm siniriyle Peter yerine konuşmaya başladı.
"Neden bunu daha önce yapmadın Thompson? Onun bir Stark olduğunu öğrendiğinizden beri dibiniz düştü değil mi? Dün yüzüne bakmadığınız, selamını almadığınız ve senin ona Penis dediğin adama şimdi neden taparcasına seviyorsunuz? Aynısını bana da yapmıştınız. Osborn olduğum için hep ilgi odağıydım. Beni kişiliğim için seven o kadar az kişi var ki. Aynısını Peter'a da yapacaksınız değil mi? Pislik yalakalılıklarınızı uzak tutun. Şimdi s**tir git Flash."
Bu ani yükselme karşısında Flash tepki veremedi. Daha da kızararak boynu bükük şekilde yanlarından ayrıldı. Birazcık süren sessizlikten sonra herkes önüne dönüp ortamı eski ortama dönüştürdüler. Harry Peter'a döndü.
"Teşekkürler Harry."
"Lafı yok Pete. Sonuçta etrafımdaki az insanlardan birisin. Bu kadarını da yapayım değil mi?"
"Eh. Artık sen olmanın nasıl bir şey olduğunu biliyorum."
Ufak gülüşmelerin ardından Ned'in aklına parlak bir fikir geldi.
"Hey Harry, neden bizimle yemiyorsun?"
"Neden olmasın?"
Yemeklerini alıp oturdular. Derin bir sohpete, belki de mükemmel bir arkadaşlığa başladılar...
|||
"Hadi ama adil davranmıyorsun!"
"Şekil şurdan örümcek."
"Örümcek Yasaları'mda böyle bir şey yok Ock."
Doctor Octopus yine bir bilim merkezini soymuştu. Ma- pardon Şehrin Dostu Örümcek Adam ise onu durdurmaya gelmişti elbette.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Irondad // Peter Parker + Tony Stark
FanfictionHer şey İç Savaş çıktığında başlamıştı. Kendisine destek toplamaya çalışan Tony Stark, sadece 6 aydır süper kahramanlık yapan acemi bir genç bulmuştu. Peter Parker adındaki bu liseliyi yanına almak için evine gittiği gün, kendisine bu kadar benzeyen...