HOŞGELDİNİZ! Resim dersi neden var lan?
Herneyse. Ben galiba galerimdeki tüm irondad fotolarını koydum ama emin değilim koyduğum bişiyi bidaha görürseniz takmayın ehehe. Bu arada bölümü soft yapmaya uğraşıcam ve muhtemelen çok saçma olucak ama neyse. İYİ OKUMALAR ENJOY!
-----
Peter kuleye geri döndü. Yaklaşık bir saattir Ned'in evindeydi. Tabii Ned, Tony ve Peter'in baba oğul ilişkisini öğrenince onu salmamıştı. Her şeyi duymak istiyordu. Peter ise geç olduğunu söyleyip eve gidecekti. Ned onu bırakmayınca Peter örümcek ağı ile onu dolabına yapıştırmak zorunda kalmıştı.
İçeri girdiğinde kimseyle karşılaşmadı. Bu iyiydi çünkü kimse ile konuşmak istemiyordu. Odasına doğru ilerledi. Kapıyı açtığında bir kaç valiz buldu. Tony onun evine gidip eşyalarını toplamıştı. Peter minnet duygusu hissetti. May'in cesedini gördükten sonra bir daha o eve girebileceğini sanmıyordu.
Valizden bir parça elbise seçti ve banyoya girdi. Son bir kaç günde olanları düşündü. Toomes okuluna saldırmış, May'i öldürmüştü. Tony'ye baba demişti ve şimdi de Tony onu evlatlık almak istiyordu. Ne hissedeceğini şaşırdı.
Banyosunu bitirince saçlarını kurutmaya başladı. Tony'ye söyleyeceği cevabı düşündü. Ona nasıl söyleyecekti. Bir kere zaten utançtan kalp krizi geçireceği için hastanede olurlardı. Her şey birbirine girmişti.
Odasına geldi ve seçtiği kıyafetleri giydi. Sonra da ödev yapmaya başladı. Problem çözmeyi seviyordu. Çünkü tüm dikkatini probleme verdiği zaman gerçek dünyadan uzaklaşabiliyordu ve şu an tam da buna ihtiyacı vardı.
Ne yazık ki ödevlerini bitiremeden kapı çaldı.
"Gir."
"Merhaba Peter." gelen Wanda'ydı. Peter gülümsedi. Onunla iyi anlaşıyorlardı. Ablası gibiydi.
"Merhaba. Bir sorun mu var?"
"Hayır, sadece konuşmak için geldim ama meşgulsün galiba."
"Yok, ödev yapıyordum ama bekleyebilir. Otursana."
Wanda koltuğa oturdu. Peter da masasından kalkıp hemen Wanda'nın karşısındaki koltuğa oturdu.
"Öncelikle, başın sağ olsun Peter. Seni çok iyi anlıyorum. Ben de ailemi kaybettim. Stark bombaları sayesinde."
"Teşekkürler, sana da."
"Bak bir şeye ihtiyacın olursa her zaman buradayım."
"Biliyorum."
"Ahh fazla hüzünlü oldu burası. Kafanı dağıtabileceğim herhangi bir dedikodu bulayım bekle."
Peter güldü. Dedikodu yapmayı sevmese de Wanda'yı beklemeye başladı.
"Hey buldum galiba. Rhodey diyor ki Tony seni evlatlık alacakmış. Bhöff! Tony ve evlatlık! Para verin inanmam."
"Aslında doğru."
"Biliy- BEKLE NE?"
"Bana isteyip istemediğimi sordu. Bu akşama kadar düşünmem gerektiğini söyledi. Cevabımı ona akşam söyleyecekmişim."
"Ne diyeceksin?"
"Sanırım... evet diyeceğim."
"VAY CANINA İNANILMAZ!"
"Wanda sakin olur musun biri duyacak?"
"Ayyy. Gidip Tony'nin zihnini okuyacağım burada kal."
"Wanda hey bek-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Irondad // Peter Parker + Tony Stark
FanficHer şey İç Savaş çıktığında başlamıştı. Kendisine destek toplamaya çalışan Tony Stark, sadece 6 aydır süper kahramanlık yapan acemi bir genç bulmuştu. Peter Parker adındaki bu liseliyi yanına almak için evine gittiği gün, kendisine bu kadar benzeyen...