Özel Bölüm

1.4K 105 311
                                    

5K ile bitirip 7,7K olarak özel bölüme geçen ve hızla büyümüş ilk göz ağrım, alıştırma yapmak için başlayarak inanılmaz bağlandığım bu kitabın özel bölümüne hoş geldiniz!

Tekrardan yazabilmek mükemmel! Ancak telefondan yazıyorum ve bu... Bilirsiniz, İĞRENÇ! Bu yüzden hataları görmezden gelin. Boş yapmam bitti iyi okumalar bb! :*

---------

Flashback (Peter kendine geldi. Ama daha açıklamalar yapılmadı.)


  Peter HYDRA'nın etkisinden kurtulalı 1 hafta anca olmuştu. Peter ve Tony, Avengers Kulesinde masaya oturmuş sohbet ediyorlardı. Yani sohpet derken, kaş göz işaretleriyle telepatik iletişimlerini ilerleyiyorlardı. 

 Kendilerine göre yeni bir dil başlatmışlardı. Ve aralarındaki ilişki nasılsa, birbirlerini sanki konuşuyormuş gibi anlayabiliyorlardı. Oysaki ağızlarından çıkan tek ses gülme sesleriydi, geri kalan her şey kaş, göz ve mimikler tarafından anlaşılıyordu.

  Yine böyle koyu bir sohbet ederlerken Friday'in sesi duyuldu.

"Bay Stark. Ziyaretçiniz var."

"Kim?"

"Pepper Potts."

  Peter ve Tony bakıştılar. İkisi de şaşkındı çünkü Pepper ile Tony yaklaşık bir yıldır kavgalılardı. Bu kavga ayrılık ile bitmişti ve Tony o zamandan beri Pepper'i hiç görmemişti.

"Gelsin."

  Peter ve Tony merakla birbirlerine bakıyorlardı. Peter kaş göz yapmadan direkt sordu.

"Gideyim mi? Ona söyleyecek misin?"

"Hayır kal. Kötü bir şey olmadıkça söylemeyiz. Stajyerim olursun."

  Eskiyi hatırlayınca bir gülümseme belirdi yüzlerinde. Ama fazla uzun sürmedi çünkü asansör yukarıya varmıştı. İçeriden bir Pepper çıktı.

"M-merhaba Tony."

"Selam Pep. Otursana."

  Pepper kendisine gösterilen sandalyeye oturdu. Lafa başlamak için derin bir nefes aldı fakat Tony ondan önce davrandı.

"Ben kahve almaya gidiyorum. İçer misin?"

"Olur."

"Sen Pete?"

"Neden olmasın?"

"Tamam bekleyin o zaman."

  Tony odadan ayrılmadan önce yanlızca Peter'in anlayabileceği bir işaret yaptı. Bunun anlamı 'Onu gıcık etmek için...' bakışıydı. Peter bıyık altından güldü.

  Onun çıkışının ardından Pepper gözlerini Peter'a dikti. Onun kim olduğunu çıkartmaya çalıştı. En sonunda sormaya karar verdi.

"Sen kimsin ufaklık?"

  Ufaklık? Dalga mı geçiyor bu kadın?!

"Ben Peter Parker. Bay Stark'ın stajyeriyim."

  Başkalarına karşı eski soy adını kullanıyordu. Ben Peter Stark diyemezdi herhalde?

"Stajer olduğuna göre çok zeki olmalısın. Tony stajyer sevmez."

"Aslında sever. Sevmese beni neden alsın?"

"Hmm. Aslınd-"

"İnsanlar değişebilir Pep." diyerek onun lafını kesti Tony mutfaktan çıkarken. Elinde bir tepsi ve tepside de üç kupa vardı. Birini Peter'a, diğerini Pepper'a ve sonuncuyu da kendine aldı. Ve Gözlerini eski sevgilisine dikti.

Irondad // Peter Parker + Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin