Okuyucularımın farkettiği bir hata yüzünden güncellenmiştir JGHKJLŞ. (Kızmayın napim unuttum fgthy)
SELAMKE! HOŞGELDİNİZ! Birilerinin bölümlerini okumaktan kendime bölüm yazamadım rfgthyuj. Neyse çok tutmucam çünkü heyecanlıyım iyi okumalar :*
"Ne gibi bir plan yapacağız?"
"Hayatında hiç plan yapmadın mı Spidey?"
"Yani, yaptım evet ama bu... AVENGER İLE BERABER BİR GÖREVE GİDİYORUM BENDEN MANTIKLI BİR ŞEY BEKLEMEYİN! Ay özür dilerim bağırmak istemedim."
Olayı görmezden geldiler. Maskenin altındaki Peter kızarmıştı. Neyseki kimse onu görmüyordu.
"Şu Hammerhead hakkında bildiklerini anlatır mısın Marko?"
"Bir mafya."
"Evet?"
"Bir mafya. Bu kadar."
"Şaka mısın sen?"
"Kusura bakma Stark ama mafya babaları her sırlarını açmıyorlar. Özellikle de güvenliklere."
"Off bu iş sandığımdan da zor olacak."
Evet, gerçekten de zor olacaktı. Ellerinde hiç bir bilgi yoktu. Bu Peter'in not defterinden de anlaşılıyordu. Sayfa bomboştu.
"Bay Stark. Elimizde bir fotoğraf bile yok. Bay Rogers'ın resim yeteneği var ya... Acaba robot resim çizebilir misiniz Bay Rogers?"
"Elbette çizebilirim. Friday zahmet olmazsa bir kağıt kalem."
Bunu pekala akıl edebilirdi Tony de. Ama çocuk ondan önce davranmıştı. Eh, arada olurdu öyle şeyler. Her zaman en zeki kişi olmak zorunda değildi.
"Eveet. Adam buna mı benziyor Marko?"
Ve çizimini odaya gösterdi.
-Oha bu yetenekten bana da lazım Steve-
"Evet! Aynen bu adam."
Steve resmi Peter'a verdi not defterine yapıştırması için. Peter resmi alınca bir şaşkınlık geçirdi. Bu nasıl bir yetenekti böyle?
"B-Bay Rogers siz fotoğraf mı çektiniz bu çizim olamayacak kadar mükemmel."
Steve bir kahkaha patlatırken Tony gücenmiş bir şekilde cevap verdi.
"Ah evlat. Ben de sadece bana iltifat edersin sanıyordum. Ama sen TeamCap'cıymışsın. Öyle olsun bakalım."
"Bay Stark tabii ki öyle değil sizin yeriniz doldurulamaz!"
Tony gülümserken oda bu kısa diyologu hayranlıkla dinlemişti. Çocuk ve Stark arasında normalden fazla olan bir bağ olduğu kesindi. Ne kadar inkar etseler de.
"Ah evet doldurulamaz biliyorum."
Peter rahatlamıştı. Bay Stark'ı gücendirmek isteyeceği son şeydi.
"Resmi ver bakalım evlat." Peter resmi Tony'ye doğru uzattı.
"Friday, arama yap. Kamera kayıtlarına bak. Bu adamla ilgili ulaşabildiğin her şeyi anlat. Biz de içeri gidelim. Ve Marko, sen de her şeyi anlattığına göre artık biraz dinlen. İyi olduğunda kuleden çıkabilirsin."
Odadan çıkarlarken Friday 3 milyon kamera kaydını taramıştı bile...
15 DAKİKA SONRA // AVENGERS KULESİ - SALON
"Evet Friday, seni dinliyoruz."
"Patron, Hammerhead ile ilgili bulabildiğim bilgiler, silah satıcısı, bir çetesi var. Çetesinden tespit ettiğim üyeler: Zachias Jungle, Sebastian B. Clark ve Adrian Toomes."
"Bekle NE?"
Adrian Toomes onun eski öğretmeniydi. 1. sınıfının ikinci döneminde emekli olmuştu.
"Bir sorun mu var Peter?"
"Toomes... Benim eski öğretmenim."
"NE?" Şimdi şaşırma sırası Tony'deydi. "Size kötü bir davranışı oldu mu? Zarar vermeye yönelik?" -Ağ kıyamam. Pitır'cığına zarar gelir diye endişe edermiş :3-
"H-hayır Bay Stark. Aksine çok iyi biriydi. Nasıl bir çete üyesi oldu bilmiyorum."
"Anladım... Bu konuya geri döneriz. Friday devam et."
"İncelediğim kamera kayıtlarına bakılırsa, silah satıcısı. 146'dan fazla insana yasadışı silah satımı yapmış. Bu insanların listesini laburatuvara koydum patron. Ve... Ah olamaz!"
"Ne oldu Friday?"
"Patron Hammerhead! Şuan tam kulenin önünde!"
"Bay Stark... Örümcek hislerim-"
Ama daha Tony ayağa kalkıp zırhını çağıramadan-
BAAAAAAAAAAAMM
Avengers kulesinde bir bomba patladı.
----
EHEHHEE NE GÜZEL DE EN HEYECANLI YERDE BİTİRİYORUM NİHAHHAA!
Kaos istemediniz mi ha?
Alın size KAĞOS! Herkesin - bende dahil - favorisi.
Şimdi bölüm kısa oldu sori. Nedeni geç yazmaya başladım ve çok ödevim var.
Sizleri kocaman öbüyorum!
Oy vermeyi unutmayın.
Irondad Taym!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Irondad // Peter Parker + Tony Stark
Hayran KurguHer şey İç Savaş çıktığında başlamıştı. Kendisine destek toplamaya çalışan Tony Stark, sadece 6 aydır süper kahramanlık yapan acemi bir genç bulmuştu. Peter Parker adındaki bu liseliyi yanına almak için evine gittiği gün, kendisine bu kadar benzeyen...