"Bu halinizi kim açıklamak ister?"
Loki ve Thor bakıştılar. Hemen ardından da kıyafetlerine. Thor bir açıklama düşünürken Loki zekice bir hareket yaparak konuyu geçiştirdi.
"Hoşbulduk, nazikliğiniz için teşekkürler. Evet çok açız ve kahvaltı hazırladığınızı umuyoruz. Gördüğüme göre hazırlamışsınız, davet ettiğiniz için de teşekkürler. Hadi oturup bir şeyler yiyelim."
Kendisine en yakın sandalyeye oturdu. Onun hemen ardından Thor da oturdu. Tony ve diğerleri ise ne kadar şaşırmış olsalar da konuyu sonraya bırakmayı seçtiler. Daha doğrusu diğerleri seçti ama kimse Tony'ye haber vermediği içi-
"Evet dökülün bakalım. Ne oldu?"
"Hiç."
"Üstünüzdeki kanlar?"
"Ketçap."
"Başlatma ketçabına! Siz Asgardlılar ketçabı nereden bileceksiniz?"
"Sanane Stark?"
"Yoksa cinayet mi işlediniz?" ağzından laf almaya çalışıyordu. Loki cevap vermedi. Bir süre düşündü ve sonra istemsizce sırıttı. Onun sırıtması zaten her şeyi açıklamıştı bu yüzden kendi kendine çok kızıyordu ama yaptıkları şeyi düşündükçe daha çok sırıtıyordu.
"Kimi öldürdünüz?"
"Kimseyi."
"Wanda şunun zihnini okusana."
Hayda... Loki ve Thor bunu duyar duymaz ayağa fırladı. Wanda ise kesinlikle olmaz bakışlarını ortaya koymuştu bile. Zihin okumaktan nefret ediyordu çünkü insanların -ve Asgardlı kraliyet üyelerinin- zihinlerinde dolaşan şeyleri görmek çok acı vericiydi.
"Kesinlikle böyle bir şey yapamazsınız!"
"O zaman anlatın."
"İyi."
Bu tartışmayı akşama kadar sürdürebilirdi. Ama Stark'a anlatarak onlara gözdağı vermeyi seçti. -Ya da yazar tartışmayı uzatmaya üşendi fdrgty-
"Öncelikle sorun yanlış soruldu."
"Ne gibi?"
"Kimi öldürdünüz değil, kimleri öldürdünüz olacaktı."
"NE?!" bu ses tüm masada yankılandı. Thor, Loki ve Peter hariç herkes bu tepkiyi ortaya koymuştu. Peter neden şaşırmadı derseniz, şu anda hiçbir şey umrunda değildi. -zavallım yıkıldı ehü-
"Siz siz ne yaptı-"
"Şu şeyi yıktık, neydi adı?" dedi Loki kardeşine bakarak.
"Hadrak." Thor cevapladı. -sdofgtrhytrhyujık-
"Yok hayır başka bişeydi."
"Hemrek?" -HUIDERFGTHY-
"Aptal."
"HYDRA'dan mı bahsediyorsunuz?" diye sordu Wanda. Bununla gözler büyüdü ve Asgard Kardeşlerinden gelecek cevabı beklediler.
"Aynen o dediğinden."
"NE?!" ikinci bir şok gelmişti. Bu sefer Peter da tepkisini ortaya koydu.
"Nasıl-?"
"Dün gece olanlardan sonra aklıma böyle bir fikir geldi. Thor'a söyledim o da kabul etti. Friday'dan zaten yerini biliyorduk. Gittik. Thor yıldırım çaktı -bina direkt yıkıldı- ben de büyü falan yaptım. Sonra dedik başladığımız işi bitirelim, diğer binaların yerlerini de -büyü yardımıyla- bulduk. Aynı şeyler; yıldırım, büyü, hançer, kan, ceset, enkaz... Ha bu arada bize bahsettiğini şu Sand-Man'in kızı vardı ya. Onu da bulduk ve teslim ettik. Diğer işlerimiz sabaha doğru bitti ve biz de geldik."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Irondad // Peter Parker + Tony Stark
FanfictionHer şey İç Savaş çıktığında başlamıştı. Kendisine destek toplamaya çalışan Tony Stark, sadece 6 aydır süper kahramanlık yapan acemi bir genç bulmuştu. Peter Parker adındaki bu liseliyi yanına almak için evine gittiği gün, kendisine bu kadar benzeyen...