12. Bölüm

2.2K 156 370
                                    

ŞELAM! Hiç lafa tutmıcam hoşşşşgeldinizzz iyi okumalar :*

  Peter hastaneye geleli dört gün olmuştu. Normal bir hasta bırakın dört günde iyileşmeyi, yoğun bakımdan bile çıkamazdı. Ama Peter dört günde tamamen iyileşmişti. Neredeyse ölüyor olmasına rağmen

  Bunun nedeni elbette Spider-Man olmasıydı. Bu kimliği ona süper güçler veriyordu ve bunlardan birisi de çabuk iyileşmekti.

  Tony Stark, Peter'in yanında telefonuyla ilgileniyordu. Peter ise arkadaşı Ned'i bekliyordu. Hastanede kaldığı bu süre boyunca ödevlerinden geri kalmıştı. Ned ona çıkışta getireceğini söylemişti.

  Çok geçmeden kapı çalındı. Peter'in çağırması ile Ned içeri girdi. Ama belli ki Tony Stark'ı beklemiyordu. Onu gördüğünde gözleri kocaman olmuş, panik yapmıştı. Tony belli ki bunu komik bulmuştu.

"Şu bahsettiğin Ned bu mu Pete?"

"Evet Tony."

"Ben Tony Stark. Tanıyorsundur. Dahi, milyarder, hayırsever, Demir Adam..."

"Elbette tanıyorum! Vay canına. Ben Ned Leeds. Peter'in arkadaşıyım."

"Güzel. Siz arkadaş arkadaş oturun, ben de diğerlerinin yanına ineyim. Nerdeler Peter?"

"Kafeteryada. Tahmin et neden?"

"Clint'in turşuları?"

"Aynen."

"Tamam. Bir şey olursa Friday'e söyle."

  Peter kafasını yukarı aşağı sallayarak onayladı. Tony odadan çıkınca Ned heyecanla Peter'a yaklaştı.

"Sen... Tony Stark... Avengers..? Burda... Arkadaş..?"

"Ned iyi misin?"

"Keşke Avengers ile böyle tanışabilseydim."

"Ben Avenger olunca benimle tanıştığın için diğerleri ile de tanışırsın."

"O zaman Avenger olmaya bak."

"Her neyse ödevleri getirdin mi?"

"Evet. Ve MJ'den bir not var."

  Notta geçmiş olsun yazıyordu. Peter ona teşekkür etmeyi aklının bir köşesine yazdı.

"Ne zaman çıkarsın Peter."

"Bay Stark yarın çıkacağımı söyledi." -te Allah'ım yine Bay Stark oldu. BABA DE LAN ŞUNA!-

"O halde yarın okuldan sonra yanına geleyim."

"Tamam, sen gelince ben de çıkışımı yaptırırım."

"O halde anlaştık."

"Evet."

"Görüşürüz?"

"Hoşçakal."

  Ned'in gitmesi ile Peter uyumaya çalıştı. Belki bir on dakika uyumayı denedikten sonra bunu yapamayacağına karar verdi.

"Friday, diğerlerinin yanına gitmek istiyorum."

"Dinlenmen gerek Peter, hemen Bay Stark'a haber veri-"

"Gerek yok. Ben zaten hızlıca iyileşebiliyorum. Yarın çıkacağım. Biraz vücudumu çalıştırmam gerek. Hem daha çabuk iyileşebileyim diye yapmam gerekir değil mi?"

"Sanırım evet. O halde kapıları açıyorum."

"Kapılar kapalı mıydı?!"

"Patron güvenli-"

Irondad // Peter Parker + Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin