SELAM! Bölüm geç gelir dedim ama işim aşırı erken bitti bu yüzden hemen yazmaya başladım. Gözlerim aşırı bozukmuş 3 numara çıktım miyopum :( İyi okumalar :*
Okul çıkışı Peter ve Ned beraber yürüyorlardı. Aslında Peter, FGGO (Flint'i Geri Getirme Operasyonu) için Avengers Kulesi'ne gidecekti ama Ned, benimle vakit geçirmiyorsun, bakışı atınca beraber gidiyorlardı. Peter içeri girince Ned evine dönecekti.
Nihayet geldiklerinde kapıdan çıkan Clint'i gördüler. Son bir kaç seferinde bayağı iyi anlaşmışlardı. Peter ve Ned kapıya yaklaştıklarında Ned heyecandan deli gibi terliyordu.
"Naber Clint."
"Sana sormalı Pete. Arkadaşın mı?"
"Evet. Benimle gelmek istedi ama şimdi geri dönecek."
"Memnun oldum. Ben Clint Barton. Başka bir değişle-"
"Hawkeye değil mi?! Ben Ned. Çok büyük hayranınızım. Bütün Avengers'ın hayranıyım zaten. İmzanızı alabilir miyim?"
Clint gülerek Ned'in defterine imza attı. Ned sevinçten havaya uçtuğu için Peter da içeri girdi. Arkasına baktığında Ned dans ediyordu. Kahkahasını bastırmak için kendini zor tutsada FGGO için binaya girdi.
"Merhaba Peter."
"Merhaba Friday. Bay Stark laboratuvarda mı?"
"Evet. Seni bekliyor."
"Peki, teşekkürler." -Yapay zekaya teşekkür eden Pete için saygı duruşu-
Peter laboratuvardan içeri girdi. Tony haklıydı. Flint Marko neredeyse çözülmüştü. Tony gülümsedi ve yanına çağırdı.
"Selam Pete. Şanslısın bak uyanıyor."
"Merhaba Bay Stark. Kostümü giyeyim mi?"
"Giysen iyi olur."
Peter kostümünü giydi ve beklemeye başladılar. Onlar beklerken Peter ödevini yapıyordu. Okuldaki devamsızlığı yüzünden hiç bilmediği bir konunun ödevini yapıyordu. Zekiydi ama bilmediği bir şeyi yapamazdı. Tony onu fark etti ve yanına geldi. Güldü.
"Hepsi yanlış Spidey. Bu konuyu anlamamışsın galiba."
"Bu dersi hep kaçırıyorum Bay Stark. Gelmediğim bir gün işlemişiz."
"Sana anlatmamı ister misin? Her konuda olduğum gibi, bu konuda da çok bilgiliyimdir."
"Harika olur Bay Stark."
Tony bir sandviç aldı. Masanın üstüne çıkıp yerken anlatmaya başladı. Anlatırken Friday'in ona açtığı özel bir ekranı kullanıyordu. Akıllı tahtalardan bin kat daha iyi, diye düşündü Peter.
Tony harika bir öğretmendi. Konuları çok güzel anlatıyordu. Peter okulda hiç yapmadığı halde tüm dikkatini Bay Stark'a vermişti. Tony onun gergin olduğunu fark edince,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Irondad // Peter Parker + Tony Stark
FanfictionHer şey İç Savaş çıktığında başlamıştı. Kendisine destek toplamaya çalışan Tony Stark, sadece 6 aydır süper kahramanlık yapan acemi bir genç bulmuştu. Peter Parker adındaki bu liseliyi yanına almak için evine gittiği gün, kendisine bu kadar benzeyen...