HOŞGELMEK HEPİNİZ!
Bu bölümü uzun yazmaya çalışacağım umarım başarabilirim :D Ha bi de şey dicem mahkemede ne yapılır nasıl bi yer hiçbir bilgim yok bu yüzden cahil demeyin :D
Herneyse iyi okumalarrrr :*
-----
Peter, Tony'yi bekliyordu. İkisi birlikte mahkeme saati alacaklardı. Peter'in velayeti nihayet Tony'ye geçecekti. Yakın bir zamanda almak istiyorlardı yoksa Peter, kimsesizler yurduna gitmek zorunda kalabilirdi.
Tony nihayet hazırlanıp Peter'in yanına gelmişti. İkisi beraber Happy'nin beklediği arabaya bindiler.
"Heyecanlı mısın?"
"Çok değil. Sonuçta asıl mahkemeye daha vardır değil mi? Hemen yakın bir tarihe verirler mi?"
"Bilemiyorum. Belki boş bir yer varsa verebilirler."
"O zaman umarım boş bir yer vardır."
"Bakıyorum da oğlum olmayı çok istiyorsun?"
"Happy ne kadar kaldı?"
Tony ve Happy gülerken Peter kızarmıştı.
"Neredeyse geldik. Beş dakikaya oradayız."
Gerçekten de beş dakika sonra vardılar. Happy sürücü koltuğundan inip Tony'nin kapısını açtı. Ama Peter, Happy'yi beklemeden kendisi çıkmıştı.
"Gel bakalım evlat."
Tony tanınmamak için bir gözlük ve şapka takmıştı. Şimdilik bu olayın gizli kalmasını istiyordu. Eğer Toomes veya Hammerhead, Peter'in babası olacağını öğrenirse kimliğini açıklayabilirdi. Ve bu ikisinin de isteyeceği son şeydi.
Mahkeme gün ve saatini aldılar. Şanslarına yanlızca iki gün sonraya bir boş yer vardı. Ya da belki o Tony Stark olduğu için ona özel boşluk yapmışlardı. Kim bilir?
"İki gün sonra resmi olarak baban oluyorum."
"Velayeti vermezlerse?"
"Elbette verecekler. Ülkenin en iyi avukatları Stark Endüstrilerinde. Ayrıca karşılarında zengin, mütevazi, yakışıklı ve süper kahraman olacak. Yüzde iki yüz on biz kazanacağız."
"Yüzde yüz yeterli."
2 GÜN SONRAAAAAA MAHKEME ZAMANI GELİYOOOOOO
Peter sabahın köründe kalkmıştı. Buna yine May'i görmüş olması da bir etkendi ama o gün mahkeme olduğunu bildiği için bunu unutmaya karar vermişti. Şimdi kulede dönüp duruyor hareketsiz kalamıyordu. Uyanık olan belki de tek kişiydi. Ama elbette değildi.
Tony de uyuyamamıştı. İkisi de aynı heyecanı paylaşıyorlardı. Tony yatakta kalmanın bir fayda etmeyeceğini düşünüp odasından çıkmıştı. Kafasını dağıtması gerekiyordu. Laboratuvarına gidecekti ki Peter'i gördü. Anlaşılan o da uyumamıştı.
"Günaydın evlat."
"Günaydın baba."
"Bakıyorum alışmışsınız."
"%210 biz kazanacağız demiştin."
"Dalga geçiyorum hoşuma gitti."
"Uyuyamadın mı?"
"Hayır, sence bu mümkün mü?"
"Sanmıyorum."
Onlar böyle sohbetlerini ederken diğerleri de yavaş yavaş uyanmaya başlıyordu. İlk önce Clint kalktı. Peter ve Tony'yi de uyanık görünce yanlarına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Irondad // Peter Parker + Tony Stark
FanfictionHer şey İç Savaş çıktığında başlamıştı. Kendisine destek toplamaya çalışan Tony Stark, sadece 6 aydır süper kahramanlık yapan acemi bir genç bulmuştu. Peter Parker adındaki bu liseliyi yanına almak için evine gittiği gün, kendisine bu kadar benzeyen...