Cezalı olduğum halde annemden gizli bölüm yazıyorum artık kısa demeyin ya ;-;
İyi okumalar muah :*
-----
"Herkes yerini aldı mı? Tamam."
"Ne diyosun Rhodey?"
Rhodey elini telsiz tutar gibi yapmış, sandalyesinde oturuyordu. Az önce acil bir toplantı yapmışlardı çünkü haberlerin gösterdiğine göre, siyah kostümlü bir Örümcek Adam, banka soymuştu. JJ. Jameson sunuculuğunda tabii ki.
"E operasyon yapacağız ya. Bunun için toplanmadık mı?"
"Hayır buraya Peter'ı nasıl eski haline döndüreceğimizi tartışmak için toplandık."
"Ah, ben de ekşın yaşayacağız sanmıştım."
Tony gözlerini devirdi. Başlamak için Natasha ve Scott Lang'ı bekliyorlardı. Haberi duyduktan sonra gelmeyi kendisi istemişti.
"Nat ve Lang nerede kaldılar?"
Steve bilmem anlamında başını salladı. Diğerleri de boş gözlerle bakıyordu. Loki hariç, o hançerini silmekle meşguldü.
"Selam millet. Geç kalmadım umarım."
Scott gelmişti. Ant-Man kostümüyle. Odaya bir göz attıktan sonra cevap beklemeden en yakın boş sandalyeye oturdu.
"Natasha ve seni bekliyorduk. Sen geldin geriye o kaldı. Nerede bu kadın? Hiç geç kalmazdı." dedi Clint, ve ardından telefonunu çıkartıp ona mesaj attı. Bir kaç dakika sonra orada olacağını söyleyen bir geri dönüş mesajı attı Natasha.
Gerçekten de üç dakika sonra Friday'den bir soru geldi.
"Patron, Bayan Romanoff'un yanında garip bir adam var. İçeri alayım mı?"
"Nasıl bir adam?"
"Pelerinli ve sakallı bir adam."
"Al bakalım."
Natasha içeri girdiğinde yanında Friday'in tarif ettiği gibi bir adam vardı. Pelerini vampir pelerinine benziyordu, upuzun göz şeklinde bir kolyesi vardı. Sakalı biraz Tony'ye benziyordu.
"Merhaba. Geç kaldım biraz ama bize yardım edebilecek birini getirdim. Peter'ı tanıyor."
Başıyla Strange'i işaret etti. Sonra oturmak için bir sandalye daha almaya gitti.
Herkes Doctor Strange'e bakıyordu. Odaya bir bakış attıktan sonra boğazını temizledi ve konuşmaya başladı.
"Adım Doctor Stephen Strange. Bir büyücüyüm ve böyle işlerle hiç uğraşmam ama Bayan Romanoff ikna etmesini iyi biliyor. Örümcek Adam bana akıl danışmaya gelir, yakın yerlerde yaşıyoruz, ve başına kötü bir olay geldiğini duydum. Yardıma hazırım ama rica ediyorum bu olay kapanınca zırt pırt yardım istemeyin." -senden yardım isteyen senin gibi olsun dua et ihtiyacımız var-
"Ay kalmadık senin yardımına ne halin varsa gör." dedi Rhodey buruşmuş bir suratla.
Strange bu sözler üzerine soğuk bir bakış atıp son boş sandalyeye oturdu. Natasha da hemen ardından elinde sandalye ile geldi. Boş bir yere koyup oturdu.
"Evet tanıştığınızı varsayıyorum. Plan yapmaya başlayabiliriz..."
|||
Peter yanlızca sandalye olan bir odada oturuyordu. Kucağında bankadan çaldığı çanta vardı. Çantada ise yaklaşık iki yüz bin dolar olmalıydı. Bu parayı HYDRA önemli bir parça satın almak için kullanacaktı.
Kapı açıldı ve içeriye upuzun bir adam girdi. Saçları, gözleri kadar siyahtı ve ona hiç yakışmayan bir gözlük takıyordu. Burnu normalden fazla uzundu ve ağzı da bir o kadar küçüktü. İspanyol paça kahverengi bir pantolonun üstüne açık gri renkte bir kazak giymişti. Ayakkabıları karanlıktan görünmüyordu. Muhtemelen siyahtı.
"Aferin Spidey. Ver bakalım çantayı."
Peter çantayı adama doğru uzattı. Adam çantayı aldı ve paraları saymaya başladı. Para istediği miktardan fazlaydı. Memnuniyetle Peter'e baktı ve ona akşam yemeği yemeye hak kazandığını söyledi. Peter kafasıyla onayladı. Adam odadan çıktıktan sonra sandalyeye geri oturdu. Biraz sonra başka birisi gelecek ve ona sıradaki görevini söyleyecekti.
Yaklaşık on dakika sonra kapı tekrar açıldı. Bu sefer bir kadın geldi. Sarı saçları ve yeşil gözleri ile çok çekici duruyordu. Beyaz bir tişört ve siyah bir eşorfman altı giymişti. Gri ayakkabıları kombinini tamamlıyordu. Kadın ne kadar güzel olsada yüzündeki bakışı çok kötüydü. Her şeyden tiksiniyor gibi bakıyordu.
Peter ayağa kalktı ve kadının yanına yaklaştı. Kadın ona bir süre baktıktan sonra gülümseyerek sıradaki görevini açıkladı.
"Yarınki görevin, Steve Rogers'ı öldürmek."
----------
HELOOOO
Naber ?! I am fine thank you.
İngilizce projemden kafayı yiyor ben ehehe.
Bölüm bence gayet uzun erfgtyhujı
Evet bi türlü final yapamıyom bölümler kısa olduğu için ,_,
Neyse umaım sevmişsinizdir. Steve'i sevmiyorum bu yüzden Peter onu öldürcek NİHHAHAHA
Evet teorilerinizi bekliyorum ---->
Loki çok karizma abi ya. Thor 4 'te yoksa filmi izlemiyorum. Çok bişi kaybetmem.
WandaVision spoisi vermeyin yalvarırım. Son iki bölümü izleyemedim. Bidaha bölüm yazmam ciddiyim. Saygılı olun.
Evet sanırım bu kadar. Next eposide ne zaman i dont know.
BB! Yazar sizi çoook seviyor <3000
Irondad Köşemiz ! *-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Irondad // Peter Parker + Tony Stark
Fiksi PenggemarHer şey İç Savaş çıktığında başlamıştı. Kendisine destek toplamaya çalışan Tony Stark, sadece 6 aydır süper kahramanlık yapan acemi bir genç bulmuştu. Peter Parker adındaki bu liseliyi yanına almak için evine gittiği gün, kendisine bu kadar benzeyen...