Selaaaaaam. Hoş geldiniz! Geçen bölüm geleneksel bölüm başı boş yapmalarımın olmadığını fark ettim ehehe. Bu bölüm unutmayayım diye hemen yazıyorum. Biraz geç geldi çünkü müq Irondad-Spiderson fotolarına bakıyordum ve gerçekten çok tatlılaar *-*
"İşte karşında: Iron Spider!"
"Vay canına!"
Gerçekten de "Vay canına!" idi. Bu köstümün görünüşü bile mükemmel ise kullanımı nasıldır Peter tahmin bile edemiyordu.
"Beğendin mi?"
"Bayıldım."
"Güzel. Fazla vaktimiz yok. Seni bu yüzden erken çağırdım. Hemen giy, biraz antrenman yap. Zırha alışman gerek."
Peter zırhı hızlıca girdi. Tam ona göreydi. İçinde Karen vardı. Her zaman Tony'nin zırhını merak etmişti ve nihayet onun da harika bir zırhı vardı.
"İçerisi nasıl evlat?"
"Harika Tony. Alıştım bile."
Tony ikisini de açık bir araziye götürdü. Burada biraz çalışacaklarını söyledi. Bir kaç maket robot getirdi Tony. Yan taraftaki panelden biraz ayar yaptıktan sonra maket robotlar daha önce dövüştükleri eski kötü adamların şeklini aldı. Görünen o ki yeteneklerini de alıyordu. Peter sırayla hepsini yendi. Birini yendikten sonra arkadan aynı kötünün level atlamış versiyonu geliyordu adeta. Hepsiyle sırayla dövüştü. Zırha alışmıştı. Kullanması çok da zor değildi.
"Harika evlat. Benden bir şeyler kapmışsın."
"Teşekkür ederim."
Bir kaç saat çalıştılar. Nihayet okul zamanı yaklaşmaya başladığında Peter zırhı neredeyse Tony'den daha iyi kullanacaktı. Ama ikisi de yorgunluktan bitmişti ve HYDRA'yı geçmek istiyorlarsa biraz dinlenmeleri iyi olacaktı. Beraber bir ormana gittiler. Tony, soluklanmak için çoğu zaman burayı seçerdi. Şimdi ikisi de oturmuş zırh hakkında konuşuyorlardı.
"Bu mükemmel! Üç ekstra kolu var!"
"Evet evet mükemmel."
"Belki kolların ucuna minik kameralar eklersek ekrandan etrafımı görmeme yardımcı olabilir."
"İyi halledersin o zaman."
"Ciddi misin?"
"Zırh senin evlat. İstediğin gibi kullan. Ha, bu zırhı mahvedeceğin anlamına gelmiyor. Mümkünse çok gerekli zamanlarda kullan."
"Tamam."
"Oo, saate bak. Askerler yerlerini almıştır. Ben SHIELD'a mesaj çekerken sen de askerlerin yerlerini tespit et."
"Peki, görüşürüz."
"Kulaklığını da aç. Sonra sana ulaşamam falan."
Peter kamuflaj özelliğini kullanarak askerlerin gelmesini bekledi. Nihayet bir grup siyah giyinimli adam ortaya çıktı. Üzerlerinde kırmızı bir logo vardı. Peter, Karen'den resmi büyütmesini rica etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Irondad // Peter Parker + Tony Stark
FanficHer şey İç Savaş çıktığında başlamıştı. Kendisine destek toplamaya çalışan Tony Stark, sadece 6 aydır süper kahramanlık yapan acemi bir genç bulmuştu. Peter Parker adındaki bu liseliyi yanına almak için evine gittiği gün, kendisine bu kadar benzeyen...