MUTLU YILLAAAR
2022 HERKESE HAYIRLI OLSUN!
WATTPAD'TEKİ 1. YILIM DA KUTLU OLSUN! GEÇEN SENE TAM BUGÜN BAŞLAMIŞTIM.
IRONDAD'İN DE 1. YILI KUTLU OLSUN! ONA DA GEÇEN SENE TAM BUGÜN BAŞLAMIŞTIM.
VE TABİİ Kİ 25K OLMAMIZ DA KUTLU OLSUN!
YANİ ANLAYACAĞINIZ, BU BÖLÜM BİR KUTLAMA!
Bu yola çıkarken büyüyeceğim, okunacağım ve tanışacağım insanlar hakkında hiçbir fikrim yoktu. Sadece öylesine bir kitap yazıyordum, ama artık bu benim bir parçam, temel ihtiyacım.
Çocukluğumdan beri bir yazar olmak istemiştim. İlkokuldayken bir arkadaşımla A4 kağıdına masal yazıyorduk... Şiirler yazdım, öyküler yazdım, ilhamlarımdan birkaç şey ürettim ama sonra burayı keşfettim. Marvelı keşfettim. Irondad i keşfettim. Sevdiğim iki şeyi bir araya getirdim. Ve bundan zevk aldım.
Sizin sayenizde büyüdük. Buralara kadar geldik. Çoğu kitabı geçtik ehehehe. Ciddi söylüyorum, yeri geldi siz bana moral oldunuz, yeri geldi ben size moral oldum. Yani burası bir kitap değil, benim çektiğim bir dizi senaryosunu size okutuyormuşum gibi bişey -betimleme berbat biliyorum-
Evet, aslında ilk özel bölümden sonra bitirmek istiyordum. Ama sizler hepiniz özel bölüm istediniz. Kitap kütüphanenizde duruyor mu onu bile bilmiyorum ama yine de yazıyorum...
İşte karşınızda, sizin sayenizde yazılan bir özel bölüm!
-------
"Hadi ama babaaaa!"
"Seni oraya yollamam için benim cesedimi çiğnemelisin."
"Ne olacak sanki? Saçmalıyorsun şu anda. Örümcekçilik yapmama izin veriyorsun ama basit bir geziye izin vermiyorsun!"
Avengers dışarda çakan şimşekler ve kovayla dökülüyormuş gibi yağan yağmurun ortasında gökyüzüne doğru yükselen kulelerinde toplanmıştı. Herkes ayrı bir alemdeydi. Wanda ile Vision başları birbirinin omzunda mışıl mışıl uyuyordu. Thor ve Loki, Sam ile Bucky'nin onlara anlattığı "Midgard şeysilerini" dinliyorlardı. Rhodey, Clint ile birlikte satranç oynarken Bruce da telefonuyla meşguldü. Scott ilginç bir şekilde oradaydı, oysaki kimse onu çağırmamıştı. Natasha, Peter ve Tony'nin açtığı ama izlemek yerine koyu bir kavgaya tutuştuğu Star Wars filmini izliyordu.
"Örümcekçilik ayrı bir şey, olası tehlikelerde kendini istediğin gibi savunabilirsin, ama orası bir okul gezisi. Ve çok uzakta."
"Ama- ama zaten herkes örümcek olduğumu biliyor. Yani yine de kendimi savunabilirim!"
Peter bir okul gezisine gitmek için Tony'ye yalvarıyordu. Tony ise oğlunun başına bir şey gelir diye korkuyordu. Çünkü gezi başka bir eyaletteydi.
"Peter uzatma lütfen-"
Oysa Peter şimdi yavru köpek bakışları atmaya başlamıştı. Tony çoğunlukla buna karşı koyamazdı.
"O bakışları biliyorum..."
"Lütfreeğn!"
"H-hayır git başımdan ya. Filmi açtırdın zorla, izle şimdi."
"Natasha!"
Peter şimdi son çaresi olan Natasha'nın yanına gitmişti. Onun zaten hem filmi izleyip hem onları dinlediğini biliyordu. Natasha ona yardım edebilirdi. Tony'yi ikna edebilirdi.
"Natasha, lütfen! Babama onun gereksiz endişelendiğini söyler misin?"
Natasha tedirgin bakışlarını Tony'ye çevirdi. Tony ısrarla ekrana bakmayı sürdürüyordu. Oysa onun filmin adını bile bilmediği belliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Irondad // Peter Parker + Tony Stark
FanficHer şey İç Savaş çıktığında başlamıştı. Kendisine destek toplamaya çalışan Tony Stark, sadece 6 aydır süper kahramanlık yapan acemi bir genç bulmuştu. Peter Parker adındaki bu liseliyi yanına almak için evine gittiği gün, kendisine bu kadar benzeyen...