21. Bölüm

1.6K 132 183
                                    

Hoşgeldinizzzzzz. Umarım bölüm hoşunuza gider. Finale adım adım yaklaşıyoruz yıkılıyorum :'(

Ama tabiiki de ilham perilerim sayesinde 3 farklı kurgum daha var birini seçip yazmaya başlıcam artık :/ Her neyse hadi BÖLÜME UÇALIIIIM! İYİ OKUMALAR :*

----

  Mahkemeden sonra yaklaşık bir hafta geçmişti. Peter ve Tony her boş zamanlarını birlikte geçiriyor, birbirlerine ısınmaya ve aile olmaya alışmaya çalışıyorlardı. Peter her gece May'li kabuslarını görüyordu. Ama diğerlerini endişelendirmemek için hiçbir şey söylemiyordu.

  O gün MJ ve Ned, Peter'da yatıya kalacaklardı. Peter ve Ned, MJ'e tüm bu evlatlık olayını söylemişlerdi. Örümcek Adam kısmı hariç tabii ki. Ned ise zaten biliyordu.

  Okuldaki son dersleri bitmek üzereydi. Peter ve Ned heyecanla fısıldaşıyorlardı. Ya da Ned heyecanla Peter'a sorular soruyordu. Peter ise bıkkınlıkla yanıtlıyordu. Biraz daha yakından bakınca ikinci ihtimal daha olası gözüküyordu.

"Odan güzel mi? Hey, hiç örümcek besliyor musunuz?"

"Ned iyi misin neden örümcek besleyelim?"

"Bilmem hani böyle eğlenceli olsun falan diye. Radyoaktif örümcek besliyor musunuz?"

"Hayır Ned evde benden başka hiç örümcek yok."

"Hadi canım pencereden falan da mı girmiyo?"

"Ned, lafın gelişi söylüyorum."

"Hey MJ! Heyecanlı mısın?"

 MJ dersi izliyordu. Ned'in sorusuyla ona döndü.

"Neden heyecanlı olayım ki?"

"Dostum Avengers Tower'a gidiyoruz!"

"Eee?"

"Ya siz benimle dalga mı geçiyorsunuz?"

  Demesiyle zil çaldı. İkisi heyecanla, biri de sakince çantalarını toplayıp çıktı. Happy dışarıda bekliyordu. Yanına gittiler.

"Merhaba Peter'in arkadaşları. Ben Happy."

"Merhaba Happy. Ben Ned. Peter'in en iyi arkadaşıyım."

"Ben de Michelle. Bana kısaca MJ derler."

"Memnun oldum. Hadi arabaya."

KULEYE GİDİYORLAR UZATMAYA GEREK YOK

  Kuleye vardıklarında Ned kalp krizi geçireceğini düşündü. Hayalleri gerçekleşiyordu. MJ de etkilenmişti. Peter ise onlara eliyle "Gelin." yaptı ve içeri girdi.

  Yenilmezler yine görevleri olmadığı için günlük işlerini yapıyordu. Steve kum torbası yumrukluyor, Vision ve Wanda yemek yapıyor, Clint oklarını parlatıyor, Natasha silahlarına bakım yapıyor, Bucky uyukluyor, Bruce laboratuvarında bir şeyler deniyordu. Tony ortalıkta yoktu. O da kendi laboratuvarındaydı.

  Onlar içeri geldiklerinde Peter boğazını temizleyip diğerlerine seslendi.

"Merhaba Yenilmezler! Peter ve dostları geldi."

  Ekip onlara kısaca baktı. Ardından Wanda hemen yanlarına geldi.

"Merhaba. Ben Wanda Maximoff. Memnun oldum."

  Dedi ve ikisinin de elini sıktı. Diğerleri de sırayla yanlarına gelip tanıştı. Ned biraz daha orada durursa bayılacağı için Peter, onu ve MJ'yi odasına götürdü. Tabii okula gitmeden önce odasında kendini ifşa edecek hiçbir şey bırakmamıştı.

Irondad // Peter Parker + Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin