7. Bölüm

2.4K 185 394
                                    

AĞĞR SELAM! Ya bölüme başlarken içim bir kıpır kıpır oluyor. Favori eylemim kitap yazmak olabilir. Küçükken hep yazar olmak istemişimdir. Neyse boş yapma bitti iyi okumalar :3

"Peter şaka yapıyorsun sanmıştım."

  Herkesin söylediği şey aynıydı. Tony Stark Midtown Lisesinde. Gelmesinin nedeni tabii ki Peter. Müdürün odasına doğru yaklaşırken koridorda ona bakan Peter ve arkadaşlarını gördü. Gülümsedi ve el salladı. Peter aynı şekilde karşılık verdi. Daha sonra Tony onu yanına çağırdı ve beraber müdürün odasına girdiler.

  Müdür, Peter'in velisi olarak May'i bekliyordu. Tony Stark'ı görünce haliyle şaşırmıştı. Eh okul gazetesi bayram edicekti.

  İlk şokunu atlatınca ikisini buyur etti. Peter koltuğa otururken Tony'nin hangi yalanları uyduracağını merak ediyordu.

"Öhm öhm... Bay Stark, açıkcası sizi beklemiyordum. Parker'a velisi gelsin demiştim."

"Farkındayım Bay..."

"Jordan Roden."

"Farkındayım Bay Roden. Peter bana olanları anlattığınd

a bu durumun sorumlusu olduğum için ben gelmeliyim diye düşündüm."

  Sorumlusu mu? Peter bunu hiç beklemiyordu. Bay Stark onu kurtarmak için suçu üstüne mi alıyordu? Vay canına...

"Anlamadım? Sorumlusu mu?"

"Peter benim yanımda stajyerlik yapıyor, bunun için gururlanmalısınız, bazen yoğun oluyoruz. Malum, Demir Adam olunca stajyer ile çalışacak çok vaktin olmuyor. Bu yüzden her boş fırsatımda Peter'i çağırıyorum."

"Doğru mu Bay Parker?"

  Peter koltuğun kolu koyma kısmına sıkı sıkı tutunmuştu. Sanki bıraksa uçacak gibi. Sorulan soru ile ellerini bıraktı.

"E-evet Bay Roden."

"Peki, sen çık şimdi. Biz Bay Stark ile biraz daha konuşalım."

"Tamam."

  Peter odadan çıkınca Ned ve MJ hemen yanına geldi. MJ'in gelmesi kötüydü, o Spider Man olduğunu bilmiyordu. Rahat rahat konuşamayacaklardı.

  Keşke gelen sadece MJ olsaydı...

  Peter'in Tony Stark ile beraber müdürün odasına girdiğini öğrenen herkes etrafındaydı. Hepsi ne olduğunu, içeride ne konuştuklarını soruyordu. Stark'a hayran olan herkes Peter'dan imzasını istiyordu.

"Millet! Peter, Tony Stark ile konuşmadı. Başka konular yüzünden müdüre gitti. Şimdi gidin buradan."

  Öğrenciler hayal kırıklığı ile oradan uzaklaşırken homurtu sesleri koridoru kapladı.

"Gerçekten mi Ned?"

"Evet, başka ne olabilir ki MJ?"

"Off çok sıkıcısınız ben gidiyorum."

  MJ gidince Peter içeride gerçekten olanları anlattı. Ned ise hayranlıkla dinliyordu. Kısa bir süre sonra müdür ve Tony odadan çıktıklarında Ned, Peter'a göz kırpıp oradan uzaklaştı.

"Parker, bütün devamsızlıkların silindi. Tekrardan olmasın."

  Ve odasına girdi.

"Nasıl başardınız Bay Stark?"

"Eh, mükemmel, dahi, milyarder ve süper kahraman olan birisi ne isterse yapabiliyor."

"Vay canına bu bilgi ileride işime yarar."

Irondad // Peter Parker + Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin