Real life 9

9.4K 1.1K 106
                                    

[Zawgyi]
🐇🐇🐇🐇🐇🐇
🥕🥕🥕🥕🥕🥕

"ေဟး..ဟိုနားက အကိုႀကီးကို ၾကည့္ပါဦး..ခန္႔လိုက္တာ..လုံးဝ ငါ့Typeပဲ.."

"ေကာင္မ..နင္ေနာ္..ၾကပ္ၾကပ္႐ြ..အရွခံေနရတာ မမွတ္ေသးဘူးလား.."

"ဟုတ္ပါ့ေအ..နင္ ရွေနတာ ဘယ္ႏွစ္ခါရွိေနၿပီလဲ.."

"သိဘူးကြာ..ငါ အဲ့အကိုရဲ႕ wechat acc သြားေတာင္းမယ္..ရလာေတာ့မွ ငါ့ဆီက လာမလုနဲ႔.."

မိန္းကေလးအုပ္စုတစ္ခုထဲကေန ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ ထြက္လာကာ ေရခဲမုန္႔ဆိုင္ေရွ႕မွာ ရပ္ေနတဲ့ ေကာင္ေလးဆီ လွမ္းေလ်ာက္သြားသည္..

အနားေရာက္သြားေတာ့မွ အေဝးက ျမင္ေနရတာထက္ အရမ္းေခ်ာမွန္း သိလိုက္သည္..ေဘးမွာ မိန္းကေလးေတြ အုံေနတာ မထူးဆန္းေတာ့ဘူး..

ဒါေပမယ့္ အနားကို ကပ္မေနဘဲ အေဝးကေန ေငးေနတာက အံ့ဩစရာပဲ..

သူမ..အားျဖည့္ကာ အကိုေခ်ာေလးနား ကပ္သြားလိုက္သည္..

"ဟယ္လို ေရွာင္ေကာေကာ..wechat အပ္လို႔ရမလား.."

မင္းယြမ္..သားသားေလးေတြကို ေစာင့္ေနရင္း သူ႔ေဘးရပ္လာတဲ့ အရိပ္၁ခု နဲ႔အတူ ေပၚလာတဲ့အသံခ်ိဳခ်ိဳေလးနဲ႔ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္..

"အကို..!!"

"အာ..!!Sorry ပါ..ကြၽန္ေတာ္ အေတြးလြန္သြားလို႔..ဘာမ်ားကူညီရမလဲ.."

**အားး!! အသံေလးက ႏူးညံ့ေနတာပဲ..နားေထာင္ေကာင္းလိုက္တာ..**
သူမ..လက္ကို ေနာက္ပစ္ကာ သူငယ္ခ်င္းမအုပ္စုဘက္ကို လကၼေထာင္ျပလိုက္သည္..

ဒီအကိုက အရမ္းေခ်ာ..အရမ္းခန္႔တာ..လုံးဝ ငါ အရွခံရမယ့္ပုံစံမဟုတ္ဘူး..ေသခ်ာေပါက္ straightပဲ..

သူမ..အေတြးႏြံထဲက ႐ုန္းထြက္ကာ..

"အဟမ္း..အကို႔က အရမ္းေခ်ာတာပဲ..ညီမတို႔ wechat အပ္လို႔ရမလား.."

မင္းယြမ္..ဘယ္လိုေျပာရမွန္းမသိျဖစ္သြားသည္..

"ဟိုေလ..ညီမ..အကိုက.."

"မရဘူး.."

သူမတို႔၂ေယာက္ေျပာေနတဲ့စကားထဲ ၾကားဝင္ျဖတ္လာတဲ့အသံေၾကာင့္ သူမ ေဒါသထြက္သြားသည္..

ေစာက္ေခ်ာ system(Completed)Where stories live. Discover now