Between Life 9

8.8K 1K 40
                                    

[Zawgyi]
🦊🦊🦊🦊🦊🦊
🌺🌺🌺🌺🌺🌺

ဖုန္းရွဲ႕..အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့အေသးေလးကို ဖက္ထားရင္း မ်က္ႏွာေလးကို တစ္စိမ့္စိမ့္ ၾကည့္ေနလိုက္သည္..အေသးေလးရဲ႕ မ်က္ခုံးေလးေတြ..မ်က္ေတာင္ေမႊးေလးေတြ..ႏွာတံစင္းစင္းေလးေတြ..ၿပီးေတာ့ ခ်ိဳျမၿပီး ႏူးညံ့လြန္းတဲ့ ႏႈတ္ခမ္းသားေလး..ဒီအရာေတြက သူ႔ကို အၾကည့္မလႊဲႏိုင္ေအာင္ ျဖစ္ေစသည္..

သူ႔ရင္ခြင္ထဲက အေသးေလးကို ငုံ႔ၾကည့္ရင္း မသိေအာင္ ႏႈတ္ခမ္းေလးကို အသာနမ္းရိႈက္လိုက္သည္..အင္း..ဒီလိုနမ္းတာေလးကေတာင္ သူ႔စိတ္ကို ထႂကြေစတယ္..ဘာလို႔လဲမသိ..ဒီရက္ပိုင္း အေသးေလးက သူ႔ကို လုပ္ခြင့္မေပးေပ..

သူ..အစာငတ္ေနတာ လဝက္ေလာက္ရွိေနၿပီ.
အေသးေလး..ေနမေကာင္းဘူးလားလို႔ ေတြးရေအာင္ကလည္း စားလိုက္တဲ့အစားေတြက..သူ႔ခန္းမေဆာင္တစ္ခုလုံးျပည့္ေတာ့မယ္..

ေဟာ..လာပါၿပီ..မကၼြန္သီး..ေဟာ..ပန္းသီး..ေဟာ..ပင္လယ္စာနဲ႔..အစားနဲ႔ လက္နဲ႔ ျပတ္တယ္ကို မရွိဘူး..ေတြးေနရင္း သူ႔ခါးက ခ်ိတ္ထားတဲ့တံဆိပ္ျပားဆီက လင္းလာတဲ့အေရာင္ေလးေၾကာင့္ ေခြၽ႕မင္နဲ႔ ခ်ိန္းထားတာကို..သတိရလိုက္သည္..သူဆိုတာကလည္းေလ..အေသးေလးနားရွိေနလိုက္ရင္ ဘာကိုမွ သတိမရ​​ေတာ့တဲ့အျဖစ္..

ဖုန္းရွဲ႕..အေသးေလးႏႈတ္ခမ္းကို ထပ္ခါ နမ္းလိုက္ရင္း ေခြၽ႕မင္နဲ႔ ခ်ိန္းထားတဲ့..ယီမို႔ကို ခ်ဳပ္ထားတဲ့ နတ္ဆိုးခ်ဳပ္ေႏွာင္ေခ်ာက္ဆီ ထြက္လာခဲ့သည္..

ေခြၽ႕မင္..အကိုေတာ့္ကို ေစာင့္ေနရတာ ၾကာေတာ့ စိတ္မရွည္ေတာ့ဘူး..ဘယ္ႏွယ့္ဗ်ာ..ခ်ိန္းေတာ့သူ..ေနာက္က်ေတာ့လည္း သူ..အဲ့တာဆို ငါက အေစာႀကီးေရာက္ၿပီး ဘာလုပ္ေနရတာလဲ..မတ္တက္ရပ္ေစာင့္ေနရတာေပါ့..ဝူေလးနဲ႔ လုပ္ေနတာေလးေတာင္ တစ္ဝက္တစ္ပ်က္ထားခဲ့ရေသးတယ္..

သူ..အျပစ္တင္လို႔ မဆုံးေသးခင္..ဝွစ္ခနဲ ေရာက္လာတဲ့အကိုေတာ္..သူ..စိတ္တိုစြာ အနားေျပးသြားလိုက္ရင္း..
"အကိုေတာ္..ဘာလို႔ၾကာေနတာလဲ..ညီေတာ္ ေစာင့္ေနရတာ ဘယ္ေလာက္ၾကာၿပီလဲသိလား..ျပန္ေလ်ာ္ေပး.."

"အင္း..အဲ့တာဆို ငါ့ကိုေရာ ဘယ္လိုျပန္ေလ်ာ္ေပးမလဲ..မင္းေၾကာင့္ အေသးေလးကို ဝေအာင္မၾကည့္လိုက္ရဘူး.."

ေစာက္ေခ်ာ system(Completed)Where stories live. Discover now