Arc4(4.2)

16.5K 1.8K 20
                                    

[Zawgyi]🦊🦊🦊🦊🦊

သူ..ဝင္ရတဲ့ခႏၶာကိုယ္ပိုင္ရွင္အေၾကာင္းဖတ္ၿပီးသကာလ..သူ႔ပါးစပ္ကေန..ဆဲသံေတြပလုံစီထြက္လာသည္..
"မိုးေမလင္းလိုက္ေတာ့..Fuck.ပဲ ေသာက္ဖန္တီးရွင္ေရ.."
သူေရာက္ေနတဲ့ခႏၶာကိုယ္က..၃ခါျပန္ေမြးဖြားတာေတာင္..ေစာက္သုံးမက်ပဲ..အသတ္ခံရတဲ့..မားခ်တ္အရာရွိဘားနတ္ဂ်ဴ းလီးယက္..
'^ေရွာင္လင္..မင္းတို႔ဟာလြန္သြားၿပီေနာ္..^'

'^host မႀကိဳက္ဘူးလား..^'

'^မႀကိဳက္ဘူးေဟ့..!!ယီးမို႔ႀကိဳက္ရမွာလား..!!^'
သူ..ေဒါသထြက္ထြက္နဲ႔..ေအာ္ပစ္လိုက္သည္..

ေရွာင္လင္..ႏႈတ္ေခါင္းရႈံ႕ပစ္လိုက္ကာ..
'^hostခုနကေျပာေတာ့..ဒီကမာၻကိုႀကိဳက္တယ္ဆို.တိုက္ရတာေပ်ာ္တယ္ဆို.ေကာင္းတယ္ဆိုၿပီးေတာ့^'

'^မင္းပဲေကာင္း.မင္းပဲေကာင္း..ငါျပန္႐ုတ္သိမ္းတယ္..ဒီကမာၻမွာ.ငါ့လိုhostထပ္ရွိေနတယ္ေလ..ၿပီးေတာ့..ငါ့ထက္စီနီယာက်တဲ့သူ..ဒီကမာၻက..အဲ့ေလာက္လြယ္ပါေတာ့မလား..^'

'^ဒါက..LevelC ကမာၻေလ..အဲ့ေလာက္ေတာ့ခက္မွာေပါ့^'

'^ဘာ..!!.!ငါက..အခုမွအစပဲရွိေသးတယ္ေလ..အဲ့ေလာက္ျမင့္တဲ့ကမာၻကိုပို႔ရလား..^'

'^မသိဘူး..အထက္ကိုသာေမး..သူတို႔လုပ္တာ..^'

'^ေသာက္အဘိုးႀကီးေတြ..မ်ိဳးတုန္းပါေစ..သူတို႔ဟာေတြျပတ္ပါေစ..bottomထိုင္ရပါေစ..Fuck..Fuck ^'

ေရွာင္လင္..hostဆဲတာကို..အသံတိတ္ေထာက္ခံလိုက္သည္..ဒီတစ္ခါေတာ့..အဲ့အဘိုးႀကီးေတြလြန္
တယ္..သူလည္း..အခုမွအလုပ္သင္စလုပ္ရတာကို..အဲ့အဘိုးႀကီးဘာေတြစဥ္းစားေနမွန္းမသိဘူး.. hostသာ...mission failရင္ သူလည္းအျပစ္ေပးခံရမွာ..

'^Hostဆဲမေနနဲ႔ေတာ့.host အကုန္ၿပီးလို႔.system ကိုသြားဖ်က္ဆီးရင္..ကြၽန္ေတာ္ပါလိုက္ခဲ့မယ္..အခုေတာ့..လုပ္ရမယ့္တာဝန္ေတြအရင္ေျပာမယ္..အသတ္မခံရေစရန္ point 300 ဇာတ္လိုက္မမ်က္ႏွာဖုံးခြာခ်ရန္ point 200 ႏ်ဴ မီးကပ္စ္အစစ္ကို ကာကြယ္ရန္ ponit 300..virusျဖန႔္တာ မားခ်တ္မဟုတ္မွန္းသက္ေသျပရန္ point 200 Fighting host..^'

'^အင္း...^'
သူ..စိတ္မပါလက္မပါေျဖလိုက္သည္..သူေရာက္ေနတဲ့အခ်ိန္က..ဇာတ္လိုက္မက သူ႔ကိုေဆးခတ္ၿပီး..zombieေတြၾကား ထားခဲ့တဲ့အခ်ိန္..မူလပိုင္ရွင္ေသသြားၿပီး..သူေရာက္လာတာျဖစ္သည္..

ေစာက္ေခ်ာ system(Completed)Where stories live. Discover now