Arc3(3.10)

16.1K 1.7K 19
                                    

[Zawgyi]

က်ီးရႈန္း..ဒီေန႔ေက်ာင္းကိုေစာေစာလာလိုက္သည္..
ေက်ာင္းေရာက္တာနဲ႔..စန္းရင္းယင္ကို..အရင္လိုက္ရွာလိုက္သည္..မေန႔က..ၿမိဳ႕ထဲမွာက်ဴ းေက်ာ္သူေတြေရာက္ေနၾကတယ္လို႔သတင္းေၾကညာတာေၾကာင့္..ေက်ာင္း၁ရက္ပိတ္ထားတယ္ေလ..
သူ႔ဆီမွာ..စန္းရင္းယင္ph.noလည္းမရွိဘူး.. သူph..noေတာင္းတိုင္း..စကားလႊဲလႊဲသြားတဲ့သူမေၾကာင့္..သူလည္းမေတာင္းျဖစ္ေပ..
ေက်ာင္းကပြဲေန႔က ကိစၥကို သူသိခ်င္လို႔..သူမကိုလိုက္ရွာေနတာ..အဲ့ေန႔က..သူမဝိုင္ခြက္ထဲေဆးရည္ထည့္လိုက္ၿပီး..ကိုင္ကာထြက္သြားတာေၾကာင့္ေနာက္ကလိုက္ၾကည့္ခဲ့သည္..သူမက..အဲ့ဝိုင္ခြက္ကို..ေလာင္ဇူက်င့္ကိုေပးလိုက္တာ..ျမင္ခဲ့သည္..ဝိုင္ေသာက္ၿပီးတာနဲ႔..ေမ့လဲသြားတဲ့ေလာင္ဇူက်င့္ကို..အဝတ္မဲနဲ႔သူကေခၚသြားသည္..
အဲ့အခ်ိန္က..သူမမ်က္နွာေပၚကအၿပံဳးက..သူျမင္ေနၾက..ခ်ိ ဳသာတဲ့အၿပံဳးမဟုတ္ခဲ့ဘူး..သူမယံုနိုင္ဘူး..သူႀကိဳက္ေနတဲ့မိန္းကေလးက..ဒီေလာက္ေအာက္တန္းက်မယ္လို႔..
သူဝန္ခံပါတယ္..သူလည္း..လူေကာင္းမဟုတ္ဘူးဆိုတာ..ေလာင္ဇူက်င့္ကိုေဆးခတ္ၿပီး..သူေဌးအိုႀကီးေတြအခန္းထဲပို႔ဖို႔စိတ္ကူးရွိေပမယ့္..သူ႔စိတ္ကူးကိုရပ္ပစ္လိုက္သည္..
အဲ့ေကာင္ေလးက..သူ႔အေပၚဘာမွမလုပ္ထားတာ.. အဲ့တာကို..သူကဘာလို႔..အဲ့လိုလုပ္ရက္ရမွာလဲ..
သူေနာင္တရပါၿပီ..
ထိုစဥ္..သူ႔အၾကည့္ေတြက..ေက်ာင္းပန္းၿခံခံုေပၚမွာထိုင္ေနတဲ့သူဆီေရာက္သြားသည္..သူ႔ေျခလွမ္းေတြကိုလည္း..ခံုေပၚမွာထိုင္ေနတဲ့..စန္းရင္းယင္ဆီ..ဦးတည္လိုက္သည္..

စန္းရင္းယင္..ခံုတန္းမွာထိုင္ေနရင္း..သူမေရွ႕ရပ္လာတဲ့ေျခေထာက္တစ္စံုေၾကာင့္..ေမာ့ၾကည့္လိုက္သည္.. ဒါေပမယ့္..ျမင္လိုက္ရတဲ့သူေၾကာင့္..သူမမ်က္ေမွာင္ႀကံဳ႕လိုက္မိသည္..
"ဘာလာလုပ္တာလဲ..က်ီးရႈန္း.."

"မင္းကိုေမးစရာရွိလို႔ပါ..မင္းေက်ာင္းကပြဲေန႔က..ေလာင္ဇူက်င့္ေပၚ..ဘာလို႔အဲ့လိုလုပ္တာလဲ..ဘာလို႔ေဆးခတ္လိုက္တာလဲ..."

သူမ..က်ီးရႈန္းစကားေၾကာင့္..ထိတ္လန္႔သြားသည္..
*သူ..ဘယ္လိုလုပ္သိသြားတာလဲ..သိသြားလည္းကိစၥမရွိဘူး..ေလာင္ဇူက်င့္က..ျပန္လာနိုင္ေတာ့မွာမွမဟုတ္တာ..*
သူမ..စိတ္ကိုျပန္ထိန္းခ် ဳပ္လိုက္သည္..
"အဲ့ေတာ့ဘာျဖစ္လဲ..သူမရွိရင္..ကြၽန္မလည္း..ထိုက္ခ်င္ကြမ္းကိုရမွာ..ၿပီးေတာ့..ရွင့္လိုလူက ကြၽန္မနဲ႔ထိုက္တန္တယ္ထင္ေနလား..ကြၽန္မအတြက္အသံုးဝင္ေနေသးလို႔သာ..သည္းခံေနတာ..ဒါေတာင္ရွင့္အတြက္ကံေကာင္းလြန္းေနၿပီ.."

ေစာက္ေခ်ာ system(Completed)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang