Arc2(2.3)

20.4K 2.2K 76
                                    

[Zawgyi]

"အား...ဒုန္း...ခလြမ္း....သတ္ခ်င္တယ္...ငါ...သူ႔ကိုသတ္ခ်င္တယ္...ဝမ္ရွင္းအယ္...မင္းကို...ငါ..သတ္ခ်င္တယ္....အား..."

ဖုန္းရဲ႕...ဝမ္ရွင္းအယ္ရဲ႕လုပ္ရပ္ေၾကာင့္...ေဒါသထြက္ကာ...ကလပ္လာၿပီးေသာင္းက်န္းလိုက္သည္....
သူ...ဝမ္ရွင္းအယ္ကို...မနာလိုဘူး...ငယ္ငယ္တည္းက...လိုခ်င္တာရတဲ့ဘဝမ်ိ ဳးနဲ႔ေနခဲ့ရတယ္...ရုပ္ရည္..ပညာေရး...စည္းစိမ္...ဘာကိုပဲၾကည့္ၾကည့္...သူ႔ထက္အၿမဲတမ္းသာေနတယ္...

"ဘာလို႔လဲ...ဘာလို႔သူက...ငါ့ထက္ခ်မ္းသာေနရတာလဲ...ငါလိုခ်င္တယ္...အား...ဒုန္း..."

သူငယ္ငယ္က...လိုခ်င္တာမွန္သမ်ွ..အေမက..မဝယ္ေပးနိုင္ခဲ့လို႔...သူငယ္ခ်င္းေတြၾကား...မ်က္နွာငယ္ခဲ့ရသည္...တစ္ေန႔...အေမက...သူ႔အေဖဆီသြားၾကမယ္...မင္းအေဖက...အရမ္းခ်မ္းသာေနၿပီ..ဆိုေတာ့...အရမ္းေပ်ာ္ခဲ့တယ္...ဒီဆင္းရဲကေန..လြတ္ၿပီထင္ထားတာ...ဟိုေရာက္ေတာ့...ျမင္လိုက္ရတဲ့တိုက္ႀကီးေၾကာင့္...သူ..အရမ္းေပ်ာ္ခဲ့တယ္...ဒါေပမယ့္...သူ႔စိတ္ကို...တစ္စစီၿပိဳကြဲေအာင္လုပ္ခဲ့တာက...အဲ့အရာေတြက...သူပိုင္မယ့္ဟာေတြမဟုတ္ဘဲနဲ႔...ဝမ္ရွင္းအယ္ဆိုတဲ့...သူ႔အေဖရဲ႕သားပိုင္တယ္ဆိုတာပဲ...

သူ႔အေဖရဲ႕မိန္းမက...သူတို႔ကိုျမင္တာနဲ႔...နွင္လႊတ္ဖို႔...အေဖနဲ႔စကားမ်ားၾကတယ္...သူေတြးမိလိုက်တယ္..ဒီမိန္းမႀကီးမရွိရင္...ပစၥည္းေတြအားလံုးသူ႔အေဖပိုင္မယ္ေပါ့...အဲ့တာနဲ႔...အဲ့မိန္းမကို..ေလွကားကေန..တြန္းခ်ပစ္ခဲ့တယ္...ဒါေပမယ့္...သူ႔ေမ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြ..ၿပိဳကြဲသြားခဲ့ရတယ္...အေမြစာခ် ဳပ္မွာ..ဝမ္ရွင္းအယ္အပိုင္ဆိုၿပီး...လက္မွတ္ထိုးၿပီးသားတဲ့

သူ..ဝမ္ရွင္းအယ္ကိုနွိပ္စက္ခဲ့သည္..ဝမ္ရွင္းအယ္..ေဒါသထြက္ၿပီး...သူ႔ကို..လုပ္ေလေလ...အမ်ားအျမင္မွာ..သူ႔ကိုသနားေလေလပဲ...ဝမ္ရွင္းအယ္က..ေတာ္ေတာ္ကံေကာင္းတယ္...ကားတိုက္ေအာင္လုပ္တာ..မေသခဲ့ဘူး...ကိစၥေတာ့မရွိပါဘူး...အမ်ားအျမင္မွာ...ဝမ္ရွင္းအယ္ကို...လူဆိုးလို႔ျမင္ေအာင္...သူလုပ္ခဲ့ၿပီးၿပီပဲ....
ဒီေန႔...ဝမ္ရွင္းအယ္...သူ႔ေပၚလုပ္ခဲ့တာေတြ..သူ..လက္စားျပန္ေခ်ျပမယ္...

"ဖန္းရဲ႕...အိမ္က..ဟိုေျခက်ိ ဳးနဲ႔..ရန္ျဖစ္လာျပန္ၿပီလား..."

ေစာက္ေခ်ာ system(Completed)Where stories live. Discover now