Real life 10

8.8K 1K 38
                                    

[Zawgyi]
🐰🐰🐰🐰🐰🐰
🥕🥕🥕🥕🥕🥕

ေခြၽ႕မင္..သူ႔တူေလး၂ေယာက္ရဲ႕ အျပဳမူေၾကာင့္ သူ႔ကိုယ္သူေတာင္ သံသယဝင္သြားမိသည္..

ငါက ဘာျဖစ္ေနလို႔လဲ..ငါ ၿပဳံးတာ မပီသလို႔လား..

ေခြၽ႕မင္..ဒီလိုပဲ စၪ္းစားမိလိုက္ကာ ေနာက္တစ္ခါ ထပ္ၿပဳံးလိုက္သည္..
"တူေလးတို႔.."

"... ... ..."

သူ..ရလိုက္တာက တူေလးေတြရဲ႕ အန္ခ်င္ေနတဲ့ပုံစံကိုပဲ..

သူ ၿပဳံးတာ အဲ့ေလာက္ မေကာင္းလို႔လား..ခါတိုင္း ဝူေလးကို ၿပဳံးျပတာ ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး..

"ခြီ...!!ဟ..ဟ..ေတာင္းပန္ပါတယ္..ကြၽန္မ မထိန္းႏိုင္ေတာ့လို႔.."

အန္းညန္..သူမပါးစပ္ကို ပိတ္ကာ မ်က္ႏွာကို တစ္ဖက္ အျမန္လွည့္လိုက္သည္..

နတ္ဘုရားေခြၽ႕မင္က သူ႔မကို မ်က္ေစာင္းထိုးၾကည့္ေနတယ္ေလ..

Moon..ဒီအျဖစ္ေၾကာင့္ ရယ္ခ်င္စိတ္ကို မနည္းေတာင့္ခံထားရသည္..

"အဟမ္းး!! အဟမ္းး ေခြၽ႕မင္..ဟိုဘက္ခနသြားေနေနာ္..ကြၽန္ေတာ္ပဲ သခင္ေလး ေပါက္စ၂ေယာက္ကို ေမးလိုကၼယ္.."

ေရွာင္လင္..ၿပဳံးစိစိမ်က္ႏွာေပးနဲ႔ ေျပာလိုက္သည္..သူ ရယ္လို႔မရမွေတာ့ ဒီလိုျဖစ္ေနတာ လက္ခံလို႔ရပါတယ္ ဟုတ္တယ္မလား..

ေခြၽ႕မင္..သူ႔ကို ရယ္ခ်င္ေနတဲ့ ဝူေလးကို စိတ္မဆိုးရဲေပ..အဲ့ဒီအစား ေဒါသအကုန္လုံးကို မ်က္ေစာင္းအျဖစ္ေျပာင္းကာ နတ္ဘုရားမအန္းညန္ နဲ႔ moonကို ေစြၾကည့္လိုက္ရင္း ဝူေလးအတြက္ေနာက္ဆုတ္ေပးလိုက္သည္..

ပိုင္တိ နဲ႔ ပိုင္လု သူတို႔ေရွ႕ လာရပ္တဲ့လူကို ေမာ့ၾကည့္လိုက္သည္..

သူတို႔ ဒီလူကို သိတယ္..ပါးပါးအေပၚ အေကာင္းဆုံးနတ္ဘုရားပဲ..နတ္ဘုရားပိုင္လင္..

အဲ့တာဆို ေနာက္၂ေယာက္က ပါးပါးကို ကူညီေစာင့္ေရွာက္ေပးခဲ့တဲ့ ကံၾကမၼာနတ္ဘုရားမနဲ႔ Moonပဲ ျဖစ္မယ္..

ပါးပါးအေပၚေကာင္းခဲ့မွေတာ့ သူတို႔ ႏႈတ္ဆက္ရမွာေပါ့..

"မဂၤလာပါ..ဦးဦးပိုင္လင္..ၿပီးေတာ့ အန္တီအန္းညန္နဲ႔ Moon" (×2)

ေစာက္ေခ်ာ system(Completed)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon