Arc4(4.10)

14.7K 1.7K 24
                                    

[Zawgyi]

"အ့..နာလိုက္တာ.."
ဘားနတ္..အိပ္ရာနိုးတာနဲ႔..ထလိုက္တာ သူ႔ေနာက္ေက်ာ၁ခုလံုးနာက်င္ေနတာနဲ႔..ျပန္လွဲေနလိုက္တယ္..သူ႔စိတ္ထဲမွာေတာ့ ဟိုလူႀကီးကိုဆဲေနတာေပါ့..

ဟိုလူႀကီးဆုိမွ..အဲ့လူဘယ္ေရာက္ေနတာလဲ..ဘားနတ္ ..အခန္းထဲေခါင္းပတ္ကာ ရွာလိုက္သည္..ဒါေပမယ့္ သူ႔ခ်စ္သူအရိပ္ေယာင္မေျပာနဲ႔ ဆံပင္ေမႊး၁ေမႊးေတာင္မျမင္ရဘူး...

*ေကာင္းလိုက္တဲ့လူႀကီး..လူကိုစားၿပီးနားမလည္လုပ္သြားတာလား..ဒီကမွနာပါတယ္ဆို ဘယ္ေတြ သေဝထိုးေနလဲမသိဘူး အ့..ကြၽတ္ နာလိုက္တာ..*

သူ ေဒါသထြက္ထြက္နဲ႔ လႈပ္လိုက္တာ သူ႔အေပါက္ေလးနာသြားတယ္..သူတို႔ ဘယ္နွစ္ခ်ီေတာင္ လုပ္လိုက္လဲမသိဘူး ေန႔ေတြညေတြေတာင္ မသိေတာ့ဘူး

'^Host..Good Morning..^'

'^နင့္ေမႀကီးေတာ္ Good Morningလိုက္ မgoodဘူးေဟ့..မgoodဘူး..^'

'^ဘာလို႔မgoodရတာလဲ..ဒီေလာက္ သာယာေန..
အဟြတ္..အဟမ္း..ဟုတ္သားပဲေနာ္ ရာသီဥတုအေျခေနသိပ္မေကာင္းဘူး..အဲ့တာဆို Bad Morningေပါ့ ^'

ေရွာင္လင္..hostရဲ႕နဂါးမ်က္ေစာင္းႀကီးေၾကာင့္ ေျပာလက္စေတြရပ္သြားကာ ေခ်ာင္းေတြဆိုးကုန္တယ္..

ဘားနတ္ သူ႔ကို မ်က္နွာလာေျပာင္ေနတဲ့ေရွာင္လင္ကို တစ္ခုခုနဲ႔ပစ္ေပါက္ခ်င္စိတ္မနည္းထိန္းထားရသည္ သူ႔ကိုယ္လံုးက လႈပ္လို႔မရဘူး လႈပ္လိုက္တာနဲ႔ နာလာေရာ အခုသူ႔အေျခေနက ကုတင္ေပၚ ပက္လက္ႀကီးေနေနရတယ္..လႈပ္မရေတာ့လည္း လႈပ္လို႔ရတဲ့ဟာ လႈပ္ရံုေပါ့..
'^ေစာက္ခြက္ေျပာင္မေနနဲ႔ေရွာင္လင္ မင္းကို မေက်နပ္ဘူး..မင္းလို ကိုယ့္hostကိုေဆးခတ္တဲ့systemမ်ိ ဳး ဒီ၁ခါပဲေတြ႕ဖူးတယ္..$#&•••&#^'

ေရွာင္လင္ သူ႔နားကို ေပါက္ေပါက္လာေဖာက္ေနတဲ့ hostေၾကာင့္ နားေတြအူလာတယ္..သူ နားညီးလာတာေၾကာင့္..

'^ေတာ္ပါေတာ့ hostရာ ကြၽန္ေတာ္ နားညီးလာၿပီ^'

သူ ေျပာလိုက္မွ အေျခေနက ပိုဆိုးသြားသည္ သူ႔ကို ဆဲဆိုေနရာကေန မ်က္ရည္ေတြေပါက္ေပါက္က်လာကာ..

'^ဘာလဲ..မင္းက ငါ့ကို ၿငိဳ ျငင္တာလား ဒါက မင္းလုပ္လို႔ျဖစ္တာေလ ကိုယ့္တာဝန္ကိုယ္ မယူခ်င္တာလား လုပ္ၿပီး နားမလည္လုပ္တာလား..မင္းက ဘယ္လိုsystem လဲ ငါ..ဟင့္..ငါက ခံရတဲ့သူပါ ဟင့္..မင္း လုပ္တာ ငါ ထလို႔ေတာင္မရတဲ့ဟာကို သူမ်ားကို လာေအာ္ေနတယ္ ဒီက နာပါတယ္ဆိုမွ..ဟင့္ အီးးဟီးး ၿဗဲ...^'

ေစာက္ေခ်ာ system(Completed)Where stories live. Discover now