Between life 5

8.8K 1.1K 24
                                    

[Zawgyi]🌺🌺🌺🌺🌺🥀🥀

"ဝူေလး..မေန႔က..မင္း လုပ္တာ အရမ္းနာတာပဲကြာ..ေနာက္က် ေလ်ာ့လုပ္ေပးပါလား.."

"မရပါဘူး..ဒီလိုမ်ိဳးက ေလ်ာ့လို႔မွမရတာ..နာမွ ေကာင္းတာ..မေကာင္းဘူးလား.."

"ေကာင္းေတာ့ ေကာင္းတယ္ေလ..ဒါေပမယ့္ ငါ့ေက်ာေတြ နာေနတယ္ကြ..ေတာ္ၿပီ..ေနာက္တစ္ခါ မလုပ္ေတာ့ဘူး...လာမထိနဲ႔.."

"အဲ့လိုမရဘူးေလ..မင္းမွ မလုပ္ေပးရင္ ကိုယ္က ဘယ္သူ႔သြားလုပ္ေပးရမွာလဲ..ေနာက္ သာသာေလး လုပ္ေပးမယ္ေလ..ေနာ္.."

"ၿပီးတာပဲ..ဝူေလးကို ခ်စ္လြန္းလို႔သာ ခံတာေနာ္..မဟုတ္ရင္ ေဆာင့္ကန္ၿပီးၿပီ.."

"ဟုတ္ပါၿပီ..အဲ့တာေၾကာင့္ ကိုယ္က ေခြၽ႕မင္ကို ခ်စ္ေနတာေပါ့.."

"အေျပာေကာင္းတယ္.."

"ဒါေပါ့..ေခြၽ႕မင္ခ်စ္သူပဲေလ.."

ယီမို႔ သူ႔ေရွ႕က ၂ေယာက္ေျပာေနတာကို ၾကားၿပီး မ်က္ႏွာႀကီးရဲတက္လာသည္..သူ႔ေဘးက ဖုန္းရွဲ႕ကေတာ့ ခါတိုင္းလိုပဲ မ်က္ႏွာေသနဲ႔..အခု သူ ေခြၽ႕မင္ရဲ႕ စနစ္ကို ကူေဆာက္ေပးဖို႔ ေခြၽ႕မင္နန္းေဆာင္ဆီ ေရာက္ေနျခင္းျဖစ္သည္..စနစ္ကို ေဆာက္ေနတာ ႏွစ္၂၅၀၀ ရွိၿပီ..ၾကားထဲမွာ ေခြၽ႕မင္ နဲ႔ ဝူေလးတို႔ လက္တြဲေဖာ္ေတြ ျဖစ္သြားေလသည္..အဲ့ကတည္းက သူ႔မွာ အိပ္ေကာင္းခ်င္း မအိပ္ရ..အလုပ္ေကာင္းေကာင္းမလုပ္ရနဲ႔..ဒီအတြဲ၂ေကာင္က သူ႔ေရွ႕လာၿပီး ခ်စ္ျပေနၾကတာေလ..

"ေခြၽ႕မင္..ဒီေန႔ ေနာက္တစ္နည္းေျပာင္းရေအာင္..မေန႔က နည္းက သိပ္မမိုက္ဘူး.."

"ေကာင္းသားပဲ..ကိုယ္လည္း မႀကိဳက္ဘူး..နာတယ္.."

"ေတာ္ၾကပါေတာ့ကြာ..ငါ့ေရွ႕လာၿပီး နားရွက္စရာေတြ လာေျပာေနၾကတာ..သြား..ဟိုဘက္သြားေျပာၾက.."
ယီမို႔..သည္းမခံႏိုင္စြာ ၂ေယာက္ကို ေမာင္းထုတ္လိုက္သည္..တကယ္တည္း ေရွ႕က ထိုင္ေနတဲ့သူ႔ကိုမွ အားမနာ..

ပိုင္လင္ နဲ႔ ေခြၽ႕မင္..ယီမို႔အေျပာေၾကာင့္ မအူမလည္ျဖစ္သြားသည္...အခ်င္းခ်င္း မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ေနရာကေန ယီမို႔ဘက္လွည့္ကာ..
"မင္းက ဘာေတြေျပာေနတာလဲ...ဘာနားရွက္စရာေတြလဲ.."

ေစာက္ေခ်ာ system(Completed)Where stories live. Discover now