Arc5(5.11) 🚨🚨🚨

16.7K 1.6K 45
                                    

[Zawgyi]

"မုက်ိ ဳး..ငါ့အဝတ္စားေတြ ဝတ္ၿပီး ဘယ္သြားမလို႔လဲ ဒါနဲ႔ဆို ၂ခါရွိၿပီေနာ္.."
ယင္လ်ိ ဳ႕.သူ႔ရဲ႕ဒုစစ္သူႀကီးဝတ္စံုကို ဝတ္ေနတဲ့မုက်ိ ဳး ကို ေမးလိုက္ေတာ့..သေကာင့္သားက သူ႔ကို မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ကာ ဝတ္လက္စကို ဆက္ဝတ္ေနတယ္..ၾကာေတာ့ ယင္လ်ိ ဳ႕..စိတ္မရွည္ေတာ့ဘဲ ေဘာင္းဘီဝတ္ေနတဲ့မုက်ိ ဳးလက္ကို ကိုင္လိုက္ေတာ့ ေဘာင္းဘီေလးက ပလံုဆိုၿပီး ျပဳတ္က်သြားတယ္..ယင္လ်ိ ဳ႕မ်က္စိထဲဝင္လာတာက ဟိုေကာင့္ရဲ႕ေထာင္မတ္ေနတဲ့ညီဖြားႀကီး..

"ကြၽတ္..."
မုက်ိ ဳး..စုပ္သတ္လိုက္ကာ..ေဘာင္းဘီကို ျပန္ေကာက္ဝတ္လိုက္ၿပီး ယင္ဝင္မလိုျဖစ္ေနတဲ့ယင္လ်ိ ဳ႕ပါးစပ္ကို ပိတ္ရိုက္လိုက္သည္..အဲ့ေတာ့မွ အသိဝင္လာကာ..

"အ့..ေခြးေကာင္..ငါ့ပါးစပ္ကို ဘာလို႔လာရိုက္တာလဲ..နာတယ္ကြ.." လို႔ ေျပာကာ ယင္လ်ိ ဳ႕ သူ႔နႈတ္ခမ္းသူပြတ္လိုက္ၿပီးမွ..
"ေနစမ္းပါဦး..မနက္ေစာေစာ ေတာင္ေနရေအာင္ မင္း ဘာေတြစဥ္းစားေနတာလဲ..ၾကည့္ပါဦး..တာဆူေနတာမွ တလႈပ္လႈပ္နဲ႔..ၿပီးေတာ့ ငါ့စစ္တပ္ဝတ္စံုဝတ္
ၿပီး ဘာလုပ္မလို႔လဲ.."

မုက်ိ ဳး..ခါးစည္းႀကိဳးကို ပတ္လိုက္ၿပီးမွ သိခ်င္ေနတဲ့မ်က္လံုးေတြနဲ႔ ေခြးေကာင္ေလးကို မွင္ေသေသၾကည့္လိုက္ကာ..
"အေသးေလးဆီ သြားေတြ႕မလို႔..." လို႔ ေျဖလိုက္ေတာ့ ေခါင္းကုတ္ကာ..

"အိမ္ေရွ႕စံကို သြားေတြ႕တာနဲ႔ ငါ့ဝတ္စံုနဲ႔ဘာဆိုင္လို႔
လဲ..ငါေမးတာ ငါ့ဝတ္စံုနဲ႔ ဘာလုပ္မလို႔လဲလို႔ေမးတာေလ.." လို႔ ယင္လိ် ဳ႕ နားမလည္စြာေမးလိုက္တယ္..သူ႔သူငယ္ခ်င္း ရူးသြားတာလားဆိုၿပီး အထက္ေအာက္ေသခ်ာစစ္ေဆးလိုက္ေတာ့ သူ႔ေခါင္းကို လာေခါက္တဲ့မုက်ိ ဳး..
"အ့..ေခါက္ျပန္ၿပီ..မင္းေမမို႔ လာေခါက္ေနတာလား နာတယ္ကြ.."
သူ႔အသားမဟုတ္တိုင္း..သူငယ္ခ်င္းေခါင္းကို လာလုပ္ေနတာ..ၾကည့္မရခ်င္ေတာ့ဘူးေနာ္..

မုက်ိ ဳး..အကဲပိုေနတဲ့သူ႔သူငယ္ခ်င္းကိုၾကည့္ၿပီး ေခါင္းရမ္းလိုက္ကာ..
"ငါ ေျပာတယ္ေလ..အေသးေလးကို သြားေတြ႕မလို႔
လို႔..သူက ငါ့ကို အေတြ႕မခံေတာ့ မင္းလို ဟန္ေဆာင္သြားမလို႔..ၿပီးေတာ့ မာန္ထေနတဲ့ဟာေလးကိုလည္း ေျဖရွင္းမလို႔..ညီလာခံၿပီးကတည္းက မေတြ႕ရ
တာ ၃ရက္ႀကီးမ်ားေတာင္ ရွိေနၿပီ.." လို႔ ေျပာလိုက္
တယ္..ဟုတ္တယ္..အေသးေလးက သူ႔ကို နန္းေဆာင္ ဝင္ခြင့္ကို မေပးဘူး..သြားတိုင္း ေမာင္းထုတ္ေနတာ..သူ႔ညီေလးကို တစ္ကိုယ္ေတာ္အလုပ္လုပ္ေပးလည္း လြယ္လြယ္နဲ႔ မာန္မက်ေတာ့ မတတ္နိုင္ဘူး
.အေသးေလးစိတ္ဆိုးလည္း ဆိုးပေလ့ေစေတာ့..သူ တြင္းေအာင္းခ်င္လာၿပီ..ၾကားထဲ အိမ္ေတာ္က ဟိုေကာင္က သူ႔နားလိုက္ကပ္ေနလို႔ အေစခံက အေစခံလိုမေနဘူးဆိုၿပီး အျပစ္ေပးထားလို႔ ဒီေန႔ေတာ့ သူ႔ဆီေရာက္မလာဘူး..အဲ့တာေၾကာင့္ ဒီေန႔က သာယာေနတာ..

ေစာက္ေခ်ာ system(Completed)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant