Arc7(7.8) 🚨🚨🚨Final

14.2K 1.5K 57
                                    

[Zawgyi]🌸🌸🌸🌸🌸

"ေခြးသားႀကီး..ရင္ဘတ္ကို မတရား မကိုက္နဲ႔လို႔..အ့..ဟာ့.."

ဩမတ္..ေၾကာင္ေပါက္ရဲ႕ တားျမစ္သံ ပိစိေလးကို လ်စ္လ်ဴ ရႈလိုက္ကာ ရင္ဘတ္က ပြင့္ခ်ပ္ေတြကို စုပ္လိုက္ ကိုက္လိုက္ လုပ္ေပးေနလိုက္သည္..ႏူးညံ့ၿပီး ကိုက္လို႔ေကာင္းတယ္..

သူ႔လ်ာကို ေအာက္ေလ်ာဆင္းကာ ခ်က္ေလးထဲ ထိုးထည့္ကာ လ်က္လိုက္ေတာ့ သူ႔ဆံပင္ကို ဆြဲဖြလာတဲ့ လက္ေခ်ာင္းေလးေတြ..ခါးနားက အသားေလးကို သြားနဲ႔ ဖိကိုက္လိုက္ကာ အခ်စ္မွတ္ေလး ေပးလိုက္သည္..

"အာ့..နာတယ္..ဟင့္.."
သူ႔အသားေတြကို သြားနဲ႔ကိုက္ကာ အမွတ္ေတြ ေပးေနတဲ့ဩမတ္ေၾကာင့္ မေနႏိုင္စြာ အသံထြက္သြားမိသည္..သူ႔အသံၾကားမွ သူ႔ခါးကို ဖိကိုက္ထားရာက လႊတ္လိုက္ကာ သူနဲ႔ မ်က္လုံးခ်င္းစုံၿပီး ၿပဳံးျပလာတဲ့ဩမတ္..အဲ့အၿပဳံးႀကီးေၾကာင့္ အယ္လီ ေက်ာ႐ိုးတစ္ေလ်ာက္ ေအးစက္သြားသည္..ၿပီး ေခါင္းငုံ႔ကာ သူ႔ညႇပ္႐ိုးကို အားကုန္ကိုက္ခ်လိုက္တဲ့ ဩမတ္..

"အားး! နာတယ္.."
အယ္လီ ေသြးထြက္သြားတာကို ခံစားလိုက္ရတယ္..

ဩမတ္..သူ ကိုက္လိုက္လို႔ ထြက္လာတဲ့ေသြးေတြကို လ်ာနဲ႔ လ်က္ကာ သန႔္ရွင္းေပးလိုက္တယ္..ေသြးတိတ္သြားတာနဲ႔ သူ လုပ္ထားတဲ့ အခ်စ္မွတ္ေလးက ဘယ္ဘက္ညႇပ္႐ိုးမွာ ထင္းထင္းႀကီး ေပၚလာသည္.. သူ ေက်နပ္စြာ တစ္ခ်က္ၿပဳံးလိုက္ၿပီး ညာဘက္ညႇပ္႐ိုးကိုပါ ငုံ႔ကိုက္လိုက္သည္..

"အား!! ဩမတ္ နာတယ္လို႔.."

"အင္းးး လွသြားၿပီ.."
အခ်စ္မွတ္ ႏွစ္ခုက ဘယ္တစ္ဖက္ ညာတစ္ဖက္ ပနံသင့္ေနေလသည္..ဩမတ္..ကိုက္ရာေတြကို သူ ေက်နပ္တဲ့အထိ လိုက္ေပးေနလိုက္တယ္..အယ္လီတစ္ကိုယ္လုံး ကိုက္ရာေတြနဲ႔ ျပည့္ေနေတာ့မွ ေနာက္ေပါက္ကို သူ႔လက္၁ေခ်ာင္းထည့္ကာ လုပ္ငန္းစလိုက္သည္..

"အ့. ဟ့. ဩမတ္..ေျဖးေျဖး.."

ေနာက္ လက္၁ေခ်ာင္း..မွတ္ဉာဏ္ေကာင္းတဲ့ သူ႔အဖို႔..ေၾကာင္ေပါက္ရဲ႕ အဓိကဖုေလးေနရာကို ခ်က္ခ်င္းရွာေတြ႕ကာ လက္၂ေခ်ာင္းနဲ႔ ဖိခ်လိုက္သည္..

ေစာက္ေခ်ာ system(Completed)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant