Arc5(5.12)Final

15.2K 1.8K 50
                                    

[Zawgyi]

လမုန္႔ပြဲေတာ္..

ျပည္သူျပည္သားေတြအားလံုး ဒီေန႔မွာ ေပ်ာ္႐ႊင္ေနၾကတယ္..ဘာလို႔ဆို ဒီေန႔က သူတို႔တိုင္းျပည္ရဲ႕ လမုန္႔ပြဲေတာ္ေန႔ျဖစ္သလို အိမ္ေရွ႕စံရဲ႕ လက္ထပ္ပြဲေန႔
လည္းျဖစ္တယ္..မနက္လင္းကတည္းက တစ္ၿမိဳ႕လံုး ေဗ်ာက္အိုးေဖာက္သံေတြနဲ႔ ဆူညံလို႔ေနသည္...အိမ္ေရွ႕စံရဲ႕ လက္ထပ္ပြဲကို ၾကည့္ခြင့္မရလို႔စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိၾကေပမယ့္..သူတို႔အိမ္ေတာ္ကေန အားလံုးကိုယ္စီ ဆုေတာင္းေပးေနၾကတယ္..ဒီတစ္လအတြင္း အိမ္ေရွ႕စံေဆာင္႐ြက္ေပးခဲ့တဲ့ကိစၥေတြေၾကာင့္ သူတို႔ ေကာင္းေကာင္းေနနိုင္လို႔ရၾကတာ..

မုက်ိ ဳး...မဂၤလာအျပင္ဆင္ေရွ႕မွာ သူ႔ဆီႂကြလာမယ့္ နတ္သားေလးကို ေမ်ာ္ေနရတယ္..စိတ္လႈပ္ရွားလြန္းလို႔ လက္မွာေခြၽးေတြေတာင္ စို႔ေနတယ္..
*အေသးေလးက ဘာလို႔ခုထိမလာေသးတာလဲ..ၾကာလိုက္တာ..*

ခ်ဴ းမင္အိုက္..သူ႔ေရွ႕မွာ အေရွ႕ေလ်ာက္လိုက္ အေနာက္ေလ်ာက္လိုက္ ေတာင္ေလ်ဳာက္လိုက္ ေျမာက္ေလ်ာက္လိုက္ အရပ္မ်က္နွာစံုေအာင္ ေလ်ာက္ေနတဲ့ သူ႔သမက္ေၾကာင့္ နဂိုကမွ မူးေနရတဲ့ထဲ သူလုပ္လို႔ ပိုမူးေနတယ္..မေန႔ညက ရိေလးလက္ထပ္ေတာ့မွာမလို႔ ဝမ္းနည္းၿပီး ေသရည္၈ပုလင္းေသာက္ထားတာ.. အခုထိ အာနိသင္မျပယ္ေသးဘူး..မ်က္စိေနာက္လာတာေၾကာင့္ ပိတ္ထားလိုက္လည္း မ်က္စိထဲထိ ဟိုသမက္လုပ္ေနတဲ့ပံုစံက ေရာက္လာတာေၾကာင့္ အမူးမေျပ..
"ဟိုေကာင္ ၿငိမ္ၿငိမ္ေနစမ္းကြာ..ငါ မ်က္စိေနာက္လာၿပီ..ၿငိမ္ၿငိမ္မေနရင္ ငါ စိတ္ေျပာင္းၿပီး မဂၤလာပြဲဖ်က္
သိမ္းလိုက္မွာေနာ္.." လို႔ ေျပာလိုက္ေတာ့ သူ႔စကားနိုင္သြားတယ္..တိကနဲ ရပ္သြားတယ္..

မုက်ိ ဳး..ခမည္းေတာ္ရဲ႕ မဂၤလာပြဲဖ်က္သိမ္းမယ္စကားေၾကာင့္ လႈပ္ရွားေနတဲ့သူ႔ေျခေထာက္ကို သံကြင္းနဲ႔ခ်ိတ္ၿပီး မနည္းၿငိမ္ေအာင္လုပ္လိုက္ရတယ္..ဒါေတာင္ လႈပ္ခ်င္ေနတုန္း..အဲ့အခ်ိန္ အထိန္းေတာ္မိုေအာ္သံေၾကာင့္ သူ႔ေျခေထာက္ကိုခ်ိတ္ထားတဲ့သံကြင္းက အလိုလိုျပဳတ္ကာ ေလွကားထစ္အလယ္ဆီ တန္းေရာက္သြားတယ္..
(သံကြင္းက တင္စားေျပာတာပါ တကယ္မခ်ိတ္ပါဘူးေနာ္)

ေစာက္ေခ်ာ system(Completed)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant