Between life

13.9K 1.6K 34
                                    

[Zawgyi]

"ျပန္လာတာ ႀကိဳဆိုပါတယ္ host..အမွတ္ေတြ တြက္ေပးပါမယ္..mission completeျဖစ္တဲ့အတြက္ အားလံုး6400ပါ ဧကရာဇ္ၾကာပန္းအတြက္ 800နႈတ္ၿပီးသားပါ.."

"အင္း..ဒါနဲ႔ေရွာင္လင္ ငါေမးစရာရွိလို႔.."

"ေမးပါhost.."

"ငါက သူမ်ားကိုယ္ေတြကိုသိမ္းၿပီး ကလဲ့စားေခ် ၊ missionထမ္းေဆာင္ရတာဆိုေတာ့ တကယ့္ခႏၶာပိုင္ရွင္အစစ္ေတြက် ဘယ္လိုေနလဲ..သူတို႔ေသသြားတာလား.."

"ေသလည္း ေသတယ္..မေသလည္း မေသဘူး.."

မင္းယြမ္..ေခါင္းရႈတ္သြားတာေၾကာင့္ မ်က္ေမွာင္ႀကံဳ႕ သြားသည္..

"ေရွာင္လင္ ရွင္းျပမယ္..မူလပိုင္ရွင္ေတြက သူတို႔ကိုယ္စားကလဲ့စားေခ်ေပးဖို႔ ဆႏၵျဖည့္ေပးဖို႔ system ေတြနဲ႔ ဆက္သြယ္ၾကတယ္..တစ္ခ်ိ ဳ႕ကက်..hostေတြ တာဝန္ၿပီးတာနဲ႔ သူတို႔ကိုယ္ကို ျပန္ပိုင္ဆိုင္ၾကတယ္.
တစ္ခ်ိ ဳ႕က် သူတို႔ဝိညာဥ္ကို ေပးၿပီး ဆႏၵျဖည့္ခိုင္းၾကတယ္..အားလံုးက မူလပိုင္ရွင္ရဲ႕စိတ္ေပၚမူတည္တယ္.."

"အဲ့တာဆို မင္းဆိုလိုတာက ငါဝင္တဲ့ခႏၶာပိုင္ရွင္က သူ႔ခႏၶာကိုယ္ျပန္လိုခ်င္ရင္ ငါက တာဝန္ၿပီးတာနဲ႔ထြက္သြားရမွာလား.."

"ဟုတ္ပါတယ္..ဒါေပမယ့္ ျပန္လိုခ်င္တဲ့သူက ရွားပါတယ္..ဝိညာဥ္အေနနဲ႔ ျပန္ေပးဆပ္တဲ့သူကမ်ားတယ္..သူတို႔ဝိညာဥ္ကို ဖန္တီးရွင္က သနားေသာအား
ျဖင့္ ေရွာင္လင္တို႔လို systemအေနနဲ႔ တာဝန္ထမ္းေဆာင္ခိုင္းတယ္..မလုပ္ခ်င္တဲ့သူေတြကေတာ့ ငရဲသြားေပါ့..သူတို႔က ခံရသူေတြဆိုေပမယ့္ ဒီလိုခႏၶာကိုယ္ကို ေပးၿပီး ကလဲ့စားေခ်ခိုင္းတဲ့အတြက္ တန္ရာတန္ေၾကးေတာ့ ေပးရမွာပဲေလ.."
ေရွာင္လင္..ေျပာၿပီး သူ႔hostကို ၾကည့္လိုက္ရာ အေတြးမ်ားေနတာေၾကာင့္..စကားလမ္းေၾကာင္းလြဲဖို႔စဥ္းစားလိုက္တယ္..
"ကဲ..host..ေနာက္ကမာၻအတြက္ သင္ရမယ့္ပညာရပ္ေတြပါ..ေရကူး..ရုပ္ေျပာင္းရုပ္လြဲအတတ္..အရွိန္ဝါဖန္တီးျခင္း..တစ္ခုေ႐ြးပါ.."

မင္းယြမ္..ပညာရပ္သံုးခုကို ေသခ်ာၾကည့္လိုက္ကာ..
"အရွိန္ဝါဖန္တီးျခင္းက ဘာလဲ.."

"အဲ့တာက hostျဖစ္ခ်င္တဲ့ပံုစံစဥ္းစားလိုက္တာနဲ႔ အဲ့လူရဲ႕ပံုစံအျပင္ သူ႔ရဲ႕ေအာ္ရာကိုပါရသြားမွာ..
hostတို႔ကမာၻရဲ႕ ဟိုဝတၴဳထဲမွာပါတယ္ေလ..ဘာေခၚတယ္..သိၿပီ..Desolate era ထဲက ဇာတ္လိုက္မင္းသားဂ်ိနင္ပိုင္တဲ့ပညာရပ္နဲ႔ ဆင္တယ္.."

ေစာက္ေခ်ာ system(Completed)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon