Arc4(4.6)

13.9K 1.8K 32
                                    

[Zawgyi]

'^Host..ဟိုေကာင့္ကို ဘာေျပာလိုက္တာလဲ..အသံတိုးေတာ့ ေရွာင္လင္မၾကားလိုက္ဘူး..^'

သူ..ဇာတ္လိုက္ေကာင္အခန္းထဲက ခံုေပၚထိုင္ကာ..လက္ထဲက ဓားကို လွည့္ကစားေနရင္း..
'^သိခ်င္တယ္ေပါ့ အခ်စ္ေလးက..^'

'^ဖြီ..အခ်စ္ေလး..ကြၽန္ေတာ္က ေယာက်ာ္းေလးမႀကိဳက္ဘူးဗ်..အားေပးရံုပဲ..ဟြန္႔..^'

'^ဟ..ဟ..ေရွာင္လင္ရာ..ေျဖာင့္လြန္းရင္ ေကြးဖို႔လြယ္တယ္တဲ့....ကိုယ့္ကိုကိုယ္အေျဖာင့္လို႔ေအာ္ေနတဲ့ငါေတာင္ ေကြးသြားေသးတာ..မင္းေကြးတာ ငါေမ်ာ္ေနတယ္ေနာ္..^'

'^ခ်ီးကိုေမ်ာ္လိုက္..hostပဲေကြး..^'

'^အိုးဟိုး..ငါ့ေရွာင္လင္ေလးေတာင္..ယဥ္ေက်းလိမၼာဇာတ္ထဲကေန ထြက္လာၿပီပဲ..ေတာ္ေတာ္ဆိုးလာပါလား..^'

ေရွာင္လင္..နွာေခါင္းရံႈ႕လိုက္ကာ..
'^အဲ့တာ hostေၾကာင့္ေလ..'တံငါနားနီး တံငါ, မုဆိုးနားနီး မုဆိုး'တဲ့..hostနားနီးေတာ့..hostအက်င့္ေတြကူးတာေပါ့..ထားပါ..ခုနက ဘာေျပာလိုက္တာလဲလို႔ ေရွာင္လင္..သိခ်င္တယ္..ေျပာျပပါလို႔..ေနာ္host..^'

သူ..ျပစ္တင္ေျပာဆိုေနတဲ့မ်က္နွာထားကေနpuppy eyeပံုစံလုပ္ျပလာတဲ့ေရွာင္လင့္အမူရာေၾကာင့္ လက္လန္သြားသည္..

*ေျပာင္ေျမာက္လိုက္တဲ့ သရုပ္ေဆာင္စေကး..အရင္က မင္းသားလုပ္စားလာလားမသိဘူး..*လို႔သူစိတ္ ထဲကေတြးလိုက္မိတယ္..

ၿပီးမွ..ဗလင္းဗလင္းျဖစ္ေနတဲ့အၾကည့္ေတြနဲ႔ေရွာင္လင္ကို အနားလာဖို႔လက္ယက္ေခၚလိုက္ေတာ့..သိပ္မသိခ်င္ရွာပါဘူး..စကၠန္႔ဝက္
ေတာင္မၾကာဘူး..သူ႔နားလွစ္ခနဲေရာက္လာတယ္..သူ တစ္ခ်က္ၾကည့္လိုက္ၿပီးမွ..ေရွာင္လင့္နားနားကပ္ကာ..ေျပာျပလိုက္သည္..
'^ဘာ...^'

'^ဟ..ေျဖးေျဖးေအာ္ပါဟ..ငါ့နားေတာင္ကြဲထြက္ေတာ့မယ္..^'
သူ..အူသြားတဲ့နားကိုပြတ္ကာ..ေရွာင္လင့္ကိုေျပာလိုက္တယ္..

ေရွာင္လင္ ၾကားလိုက္ရတဲ့စကားေၾကာင့္..လန္႔ေအာ္လိုက္မိတာပါ..သူ..hostကို မယံုနိုင္သလို..ၾကည့္လိုက္ၿပီး..
'^host..တကယ္ႀကီးအဲ့လိုေျပာလိုက္တာလား..^'

ေစာက္ေခ်ာ system(Completed)Kde žijí příběhy. Začni objevovat