Arc7(7.3)

11.9K 1.6K 51
                                    

[Zawgyi]

"စားလို႔ေကာင္းလား..အေသးေလး.."

"အင္း..အင္း..ေကာင္းတယ္..ေက်းဇူးပဲ.."

လာဗင္..သူ႔ေရွ႕က အငတ္ေပါက္စေလးကို ၿပံဳးၿပံဳးႀကီး ထိုင္ၾကည့္ေနမိသည္..ဒီေမွာင္ခိုေစ်းကို စစ္ေဆးဖို႔သြားမိတာ ကံေကာင္းတယ္ေျပာရမယ္..ဒီအလွေလးကို လက္ဝယ္ပိုင္ဆိုင္ရတယ္..သူနဲ႔ စကားေျပာေနရင္းတန္းလန္း ဗိုက္ထဲကေန သံစံုတီးဝိုင္းထြက္လာတဲ့အေသးေလးေၾကာင့္ မေနနိုင္ဘဲ ရယ္သံထြက္သြားမိရသည္..အဲ့အခ်ိန္ သူ႔ဆီေရာက္လာတဲ့ မ်က္ေစာင္းလွလွေလး..သူ႔အသည္းကို ၾကက္ေမႊးနဲ႔ကလိထိုးသလိုပဲ..ကလိကလိျဖစ္သြားေစသည္..သူ ေငးၾကည့္ေနမိတာ..အေသးေလးဆီက အသံထြက္လာတဲ့အထိပဲ..သူ႔ကို ေျပာလာတာက..
"ဘာလို႔ ဇြတ္ၾကည့္ေနရတာလဲ..မဟုတ္လည္း ေန႔တိုင္းေတြ႕ရမွာကို..ဗိုက္ဆာၿပီး ေသသြားမွ အေလာင္းကိုပဲ သည္းခံၾကည့္ေနရမယ္..ဘာမွမေကြၽးေတာ့ဘူးလား.." တဲ့..ေနာက္ဆံုး မေနနိုင္တဲ့ သူကပဲ အေစခံေတြေခၚကာ စားေသာက္စရာေတြ ယူလာခိုင္းရသည္..

"ေျဖးေျဖးစားပါ..အေသးေလးဟာ ကိုယ္လုမစားပါဘူး..အဲ့အရာေတြက ကိုယ့္ကို ဗိုက္မျပည့္ေစဘူး..ဒါနဲ႔ အေသးေလးနာမည္က ဘာလဲ.."
လာဗင္..ပါးေဖာင္းေဖာင္းေလးကို ဆြဲညႇစ္ရင္း ပါးစပ္နားတစ္ဝိုက္ ေပပြေနတာေတြကို လက္ေလးနဲ႔ အသာသုတ္ေပးလိုက္ေတာ့ အလိုက္တသိ နႈတ္ခမ္းေလးကို ဆူေပးလာတဲ့ အေသးေလး..သူ႔တစ္ကိုယ္လံုး အပူေငြ႕ေတြ တက္လာသည္..

"ရမ္ကာစီ..လက္ဖယ္ေလ..ဒီမွာစားေနတာကို..သုတ္လို႔ၿပီးၿပီမလား.."
ရမ္ကာစီ..ေခါင္းေစာင္းကာ လာဗင္ရဲ႕လက္ကို ဖယ္လိုက္သည္..ေနာက္ စားပြဲေပၚက ၾကက္ေပါင္တံုးကို ယူကာ တစ္ကိုက္ကိုက္လိုက္သည္..
"အင္းး ၾကက္ေပါင္က အေကာင္းဆံုးပဲ..ေကာင္းတယ္..အင္းး ေကာင္းတယ္.."

{Host..ငတ္ႀကီးမက်လြန္းဘူးလား..mission လုပ္ရမယ့္လူနဲ႔ေတြ႕ေနတာပဲ..mission အရင္လုပ္ပါလား..}
Moon..သူ႔ဗိုက္ခ်ပ္ခ်ပ္ေလးကို ပြတ္ကာ ေျပာလိုက္သည္..တကယ္ပါပဲ..moonနဲ႔ ဒီလူေတြနဲ႔ ေကာင္းက်ိ ဳးမေပးဘူးလားမသိဘူး..အေပၚက၂ေယာက္ကလည္း သူ နားဖို႔systemဆီ ျပန္လိုက္တိုင္း ro ေနၾကတာ..တကယ္ပဲ..ေသာက္rsေတြ..မီေဝါ့..အျမင္ကပ္လို႔မွ hostဆီ ျပန္လာပါတယ္..တၿဖဲနွၿဖဲ စားေသာက္ေနတဲ့hostေၾကာင့္ သူ႔မရွိတဲ့သားရည္ေတြပါ က်လာၿပီ..တစ္ေယာက္တစ္မ်ိ ဳး နွိပ္စက္ေနၾကတာ.

ေစာက္ေခ်ာ system(Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora