Arc4(4.3)

14.7K 1.8K 34
                                    

[Zawgyi]

မီးကပ္စ္..အကိုဘားနတ္နဲ႔လိုက္ကာ..Goldအဖြဲ႕ဆီအတူသြားလိုက္သည္..အကိုဘားနတ္နဲ႔အတူသြားရင္း..မားခ်တ္ကလူေတြက..သူတို႔ထင္သေလာက္မဆိုးဘူးဆိုတာ..သိလာတယ္..သူတို႔ကို..ႏွိပ္စက္တဲ့သူေတြကိုလည္း..ဖမ္းၿပီး..အျပစ္ေပးတယ္တဲ့..

သူတို႔၂ေယာက္..goldဆီသြားတဲ့လမ္း၁ေလွ်ာက္..zombieေတြခ်ည္း..ေတြ႕ေနရသည္..zombie ေတြေပၚလာတဲ့အခ်ိန္တိုင္း..အကိုဘားနတ္က..ရွင္းပစ္ကာ..အျမဳေတေတြထုတ္ယူၿပီး..သူ႔ကိုေပးတာေၾကာင့္..အခုဆိုသူလည္း..စြမ္းအားရွင္၁ေယာက္ျဖစ္လာၿပီ.

ဒါေပမယ့္..အကိုဘားနတ္က..သူ႔ကိုငယ္ေသးတယ္ဆိုၿပီး..တိုက္ခိုက္မႈမလုပ္ခိုင္းေပ..အခ်ိန္က်လာရင္..သုံးခြင့္ေပးမယ္ဆိုၿပီး..ေျပာေသးတယ္..အခုလည္း..ေပၚလာတဲ့zombieအုပ္စုကို..ရွင္းေနေလသည္..

*အကိုဘားနတ္က..အရမ္းေတာ္တာပဲ..တိုက္လည္းတိုက္ေသးတယ္..ငါ့ကိုလည္းအာ႐ုံစိုက္ထားေသးတယ္..ငါ့နားကပ္လာတဲ့zombieေတြ..
အကို႔လက္ခ်က္နဲ႔..အျမစ္ျပတ္သြားတာခ်ည္းပဲ..*

သူၾကည့္ေလၾကည့္ေလ..အကိုဘားနတ္ကို..အားက်လာေလပဲ..

ဂ်ဴ းလီးယက္..level C zombieအုပ္စုကို..ရွင္းေနရင္း..မီးကပ္စ္ကိုလွမ္းၾကည့္လိုက္သည္..ထိုေကာင္ေလးက..သူ႔ကို..ေတာက္ပတဲ့မ်က္လုံးေတြနဲ႔..ၾကည့္ေနေလသည္..မသိရင္..သူကပဲ..ရတနာတုံးႀကီးလိုလို..

.သူ..မီးကပ္စ္ကို..စြမ္းအင္ႏိုးထေအာင္..ကူညီေပးလိုက္သည္..မီးကပ္စ္ရဲ႕စြမ္းအားက..ေလစြမ္းအင္ျဖစ္သည္..ေလစြမ္းအင္က..ဒုတိယအေကာင္းဆုံးစြမ္းအင္ျဖစ္ေပမယ့္..သူ..မီးကပ္စ္ကိုမသုံးခိုင္းေသးေပ..သူသိပါတယ္..အခုလက္ရွိအေျခအေနက..မီးကပ္စ္ကိုအခ်ိန္တိုင္းကာကြယ္ေပးဖို႔မျဖစ္ႏိုင္ဘူးဆိုတာ..ထိုေကာင္ေလးက..၁ခါမွလူမသတ္ဖူးဘူး..သူ႔စြမ္းအင္ကိုအရင္ျမႇင့္ေပးၿပီး..တိုက္ခိုက္တတ္ေအာင္အရင္သင္ေပးမွျဖစ္မွာ..

'^Host..ကြၽန္ေတာ္ျပန္လာၿပီ..^'

'^အင္း..ရခဲ့ၿပီလား..^'
သူ..ေရွာင္လင္ကိုျပန္ေျဖရင္း..အနားကပ္လာတဲ့..
level A zombieကို..မီးဓားနဲ႔ထိုးပစ္လိုက္သည္.. သူ႔လက္ရွိစြမ္းအင္အဆင့္နဲ႔ဆို..စိတ္၂ခြသုံးရတာ..သူ႔အတြက္အသာေလးပင္..

ေစာက္ေခ်ာ system(Completed)Where stories live. Discover now