Between Life

13.8K 1.7K 38
                                    

[Zawgyi]

"ျပန္လည္ႀကိဳဆိုပါတယ္..host..အမွတ္ေတြတြက္ေပးပါမယ္..အားလံုးေပါင္း point 1200ရပါတယ္ စုစုေပါင္း အမွတ္က 5200ပါ..ႀကိဳးစားပါhost.."

မင္းယြမ္....အမွတ္ေပါင္းၾကားၿပီး..အသည္းကြဲေနတာေတာင္..ေပ်ာက္သြားသည္..
"ခနေလးေနပါဦး..ေရွာင္လင္ ပထမကမာၻၿပီးေတာ့ အမွတ္က 1400 ဒုတိယကမာၻက် အမွတ္က 1400 တတိယကမာၻက် အမွတ္ 1200 အခုရမယ့္အမွတ္က 1300 အားလံုးေပါင္း 5300ေလ 100က ဘယ္ေပ်ာက္သြားတာလဲ.."
သူ႔မွတ္ဥာဏ္က အရမ္းေကာင္းတာေလ..သူ႔အရင္ဘဝတံုးက စာရင္းေတြကို သူတစ္ေယာက္ပဲစစ္ေဆးတာ..တစ္ခါေျပာတာနဲ႔ မေမ့ေတာ့ဘူး..

ေရွာင္လင္..hostအေမးကို မ်က္လံုးေလး ပုတ္ခတ္ပုတ္ခတ္လုပ္ကာ ေျဖလိုက္သည္..
"ေအာ္..အဲ့တာလား..hostအတြက္ ေဆးဖယ္ေပးခေလ..ဟိုေကာင္ခတ္တဲ့ေဆးကို ဖယ္ေပးတာေလ"

"ဘာ..အမွတ္နႈတ္တယ္..မင္းက အမွတ္နႈတ္ခ်င္ေသးတယ္ေပါ့..မင္းက အျပည့္ေျဖေပးတာလဲမဟုတ္ဘူးနော် ငါက တစ္ဝက္ခံလိုက္ရေသးတယ္ အာနိသင္တစ္ဝက္ပဲ ေျဖေပးၿပီးေတာ့..လက္မခံဘူး..50ပဲ..50ေပါင္းလိုက္.."

"Host..အဲ့တာက.."

"ေပါင္းမွာလား မေပါင္းဘူးလား.."

"သိပါၿပီ..ေပါင္းရင္ရၿပီမလား..အားလံုးေပါင္း 5250."

"အဲ့လိုမွေပါ့..ကဲ..ဘာေတြသင္ရဦးမလဲ..ျပ.."

ေရွာင္လင္..သူ႔ကို အျမတ္ႀကီးစားေနတဲ့hostကို မ်က္ေစာင္းထိုးကာ နွာေခါင္းရံႈံ႕ျပလိုက္သည္..
"ဒီတစ္ခါသင္စရာမရွိဘူး Hostက mission အကုန္မၿပီးဘူးေလ အထက္က ဘာမွခ်မေပးဘူး..အဲ့ေတာ့ ခနေန ေနာက္ကမာၻကူးမယ္ အဆင္သင့္ျပင္
ထားပါ.."

"ေသာက္ဘိုးေတာ္ေတြ..ငါ ေျပာလိုက္ရမေကာင္းျဖစ္ေတာ့မယ္..အ့..ဘာျဖစ္တာလဲ.."
မင္းယြမ္..ဟင္းလင္းျပင္၁ခုလံုးလႈပ္ရမ္းသြားတဲ့အားေၾကာင့္..သူ႔ကိုယ္လံုးကို မနည္းထိန္းလိုက္ရသည္..ေရွာင္လင့္ကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့လည္း နားမလည္သ လို..အူေၾကာင္ေၾကာင္ျဖစ္ေနသည္..

"Host..အခုေျပာင္းမယ္ေနာ္..2%.. 41%.. 68%.. 88% ...100%.."

သူ..ေမးခ်ိန္ေတာင္မရ..ဟင္းလင္းျပင္၁ခုလံုးအေမွာင္က်သြားကာ သူ႔ကိုယ္က အခ်ိန္တံခါးေပါက္ထဲ ဝင္ေရာက္သြားသည္..

ေစာက္ေခ်ာ system(Completed)Where stories live. Discover now